Venytysjäljet rinnoissa
Onko muilla tällaista punoittavaa "venytysjälkeä" rinnassa? En puhu nyt siis varsinaisesta raskausarvesta, vaan alueesta, joka punoittaa ihon venymisen seurauksena? Olen synnyttänyt 2kk sitten, ja maidon nousun ja imetyksen seurauksena toinen rinta on tuotteliaampi ja näin ollen venynyt toista isommaksi. Iho on sivuosasta ja alhaalta ilmeisesti joutunut niin kovalle venytykselle, että iho on revennyt kunnolla. Pienemmässä rinnassa on nähtävissä muutama ihan tavallinen raskausarpi, koska ei ole joutunut niin kovaan venytykseen. Mietin vain, että onko muilla näin ja häviääkö punoitus jossain vaiheessa?
Kommentit (30)
Kuka ihme epätoivoisena tätä nostelee? Täysin faikki aloittaja ilmeisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli molempien imetysten alussa 1–2 tuollaista punaista jälkeä rinnoissa, mutta niistä ei jäänyt mitään pysyviä jälkiä.
Se on yksilöllistä, miten imetys vaikuttaa rintoihin. Ei mulla rinnat mitenkään roiku, ei mulla ole sellaista paikkaa kuin tissien alusta.
Kauanko ne jäljet oli? Ja kuinka isot? Ei löytynyt mitään syytä?
Vierailija kirjoitti:
Kuka ihme epätoivoisena tätä nostelee? Täysin faikki aloittaja ilmeisesti.
Faikkipa hyvinkin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli molempien imetysten alussa 1–2 tuollaista punaista jälkeä rinnoissa, mutta niistä ei jäänyt mitään pysyviä jälkiä.
Se on yksilöllistä, miten imetys vaikuttaa rintoihin. Ei mulla rinnat mitenkään roiku, ei mulla ole sellaista paikkaa kuin tissien alusta.
En muista, varmasti hävisivät, kun maidontuotanto tasaantui. Venymisjälkien syynä on rintojen koon nopea kasvu maidontuotannon käynnistyessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muista, varmasti hävisivät, kun maidontuotanto tasaantui. Venymisjälkien syynä on rintojen koon nopea kasvu maidontuotannon käynnistyessä.
Minulla jälki on edelleen, vaikka maidontuotanto on tasaantunut.
Vierailija kirjoitti:
Nosto
Voitko selittää, miksi nostelet ketjua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nosto
Voitko selittää, miksi nostelet ketjua?
Haluan kokemuksia aiheesta. Voitko selittää miksi se sinua haittaa?