Apua nyt Martat ja kaikkitietävät, mitä ihmettä teen?!
Jätin sanomalehden pesukoneen päälle ja se oli märkä (siis pesukone) ja nyt pesukoneeseen on jäänyt hirveät vaaleanpunaiset jäljet. Eivät lähde Fairylla, tahranpoistoaineella, hinkkaamisella, vedellä... Ei millään! :(
Kommentit (19)
Hankaat kloriitilla tai muulla valkaisevalla
Anna olla siinä...mitä sä oikeen keuhkoot?
Kyllä ne vaatteet puhdistuu.
Kokeile varovasti kynsilakanpoistoainetta. Sillä otan pois Lasista liimatahrat
Vierailija kirjoitti:
Ihmesieni
Ei ei ei. Naarmuttaa pinnan puhki. Ja sitten vaikeampi pitää puhtaana.
Sinol , bensa-asemalta tai rautakaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Ihmesieni
siitä tulee vaan höpö olo, mutta ei paljon tahratkaan haittaa
Muovi on luultavasti värjäytynyt, ei siis ole kyse enää pinnallisesta tahrasta, voit yrittää valkaista mm. jo mainituilla tavoilla.
Jätät Kloriteen tms kastellun rätin siihen päälle muutamaksi tunniksi.
Olen kokeillut ja toimii.
TAIKASIENI, mikä lie nimitys tai kloriitti.
Taikasieni on kuin hienojakoinen hiomapaperi. Siihen se teho perustuukin, se hioo lian pois. Samalla hioo pinnankin puhki.
Missään tapauksessa ei saa käyttää maalatulle, lakatulle tai posliinipinnoille.
Tai saa tietysti käyttää, jos tahallaan haluaa tuhota ehjän pinnan.
Vierailija kirjoitti:
Taikasieni on kuin hienojakoinen hiomapaperi. Siihen se teho perustuukin, se hioo lian pois. Samalla hioo pinnankin puhki.
Tai saa tietysti käyttää, jos tahallaan haluaa tuhota ehjän pinnan.
Mies pilasi tuolla sienellä vessanpytyn, nyt tarttuu tosi tehokkaasti pa.skat kiinni.:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai saa tietysti käyttää, jos tahallaan haluaa tuhota ehjän pinnan.Mies pilasi tuolla sienellä vessanpytyn, nyt tarttuu tosi tehokkaasti pa.skat kiinni.:(
😅 Kuka hankaa sienellä vessanpöntön sisäosan??
Mä antaisin olla. Mitä sillä tahralla on väliä, jos ja kun se ei leviä eikä tartu koneen päälle nostettuihin vaatteisiin?
Meillä oli wc lattiassa mustia kirjaimia, mutta että vaaleanpunaisia? Kyllä ne ajan mittaan kuluu pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai saa tietysti käyttää, jos tahallaan haluaa tuhota ehjän pinnan.Mies pilasi tuolla sienellä vessanpytyn, nyt tarttuu tosi tehokkaasti pa.skat kiinni.:(
😅 Kuka hankaa sienellä vessanpöntön sisäosan??
Kuka? Mun mies, niinhän mä tuossa mainitsin.
Haluutko tietää nimenkin?🤑
Etikalla? Tarkoitatko siis, että lehdestä tarttui painoväriä pesukoneen pintaan?