Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nykyään kaikki muka "tuijottavat"?

Vierailija
31.08.2019 |

Milloin missäkin keskusteluissa, lehtijutuissa ja vastaavissa mainitaan, kuinka ihmiset "tuijottivat" kun joku oli jossakin tai kuinka kaupassa "tuijotettiin" kun teki sitä tai tätä. Vähän samanlainen muotisana kuin "täydellinen", jota käytetään vähän kaikesta, useimmiten kaikkea muuta kuin virheettömästä (=täydellisestä).

Kuinka moni on oikeasti nähnyt ihmisten tuijottavan jotakin? Ja jos on niin missä, ilmeisesti jossakin todella takahikiällä? Ja mistä tiedätte, että joku tuijottaa? No tietenkin siitä, että itse tuijotatte, joten jos joku jossakin tuijottaa, se todennäköisesti tuijottaa siksi, että miksi tuokin tuossa tuijottaa.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut kokee ettei heitä saa katsoa koska reagoivat itse siihen niin voimakkaasti. Paras pysytellä silloin kotona.

Sitten on niitä jotka tuijottavat ja hymyilevät ivallisesti koska haluavat siten aiheuttaa reaktioita. He ovat yleensä aika naurattavia ihmisiä itse.

Musta ei ole mitenkään väärin tuntea negatiivisia tunteita jos tuijotetaan. Kyllä siinä aina välillä tulee olo kuin olisi joku sirkuseläin kun tuijotetaan.

Moni tuntee negatiivisiä tunteita kun joku saa hepulin ilman mitään syytä järkevää syytä ja pitää muita ihmisiä vastuullisena.

Vierailija
22/30 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun työntelin rattaita kaupungilla, nuoret tytöt/naiset tuijottivat vatsaani. Joka kyllä oli ihan litteä. Ei ollut omaa mielikuvitustani. Seurassani olleet pistivät tämän merkille myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä on joko huono tai liian hyvä itsetunto ja luulevat, että perus vilkaisutkin on tuijottamista. Minäkin olen "tuijottaja", vilkaisen ohi meneviä ihmisiä ehkä pari sekuntia ja jatkan oman juttuni parissa. Jos joku sillä hetkellä sattuisi katsomaan minuun niin luulisi että tuijottaisin.

Vierailija
24/30 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni suomalainen katsoo ilkeä tylsistynyt ilme katseellaan muita. Se on epäkohteliasta. Osa tällaisista tuijottajista myös avautuu negatiivisista ajatuksistaan, yleensä tuijottaminen on ihan puhdasta vittuilua.

Nyt on kyllä vainoharhaista meininkiä. Kyllä suurin osa on vaan ajatuksissaan.

Vierailija
25/30 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myyjä ja mua tuijottavat vanhat ukot. Rouvat hypistelevät tavaroita ja ukot kuluttavat aikaansa myyjiä tuijottaen. Inhottavaa ja vaivaannuttavaa. Katse ei käänny pois, vaikka ainakin luulen niiden huomanneen, että olen huomannut tuijotuksen. Normaalisti kun ihmiset vähän nolona tässä vaiheessa kääntävät katseensa, nämä eivät. Ja ikää minulla on 40+. Silti.

Vierailija
26/30 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata itse tuijotella niin paljon muita. Jos ei itse tuijota, ei huomaa muiden tuijottamistakaan.

Vierailija
27/30 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että monet niistä tuijottajista ovat ihan rehellisesti sanottuna huomiohuoria.

Vierailija
28/30 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katselen usein ihmisiä julkisissa tms. Se on mulle vain ajanvietettä ja pientä uteliaisuutta.

Vierailija
29/30 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, älä mulkkaa mua!  - En mä mulkkaakkaan.

Vierailija
30/30 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä huomannut mitään tuijottelua, koska en itsekään tuijota. Joskus nuorempana mulle kyllä sanottiin, että mitä sä tuijotat, mutta olin vain ajatuksissani enkä kiinnittänyt mitään huomiota ympärilläni oleviin ihmisiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi