Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi rumat ihmiset pitävät terveydestään huolta?

Vierailija
31.08.2019 |

Esimerkiksi naamaltaan kirveellä veistetyt miehet näyttävät maratoonareilta, on lihakset ja niin pois päin. Mutta miksi? Eiväthän ne kuitenkaan ketään kiinnosta ne rumat ihmiset.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai nyt omasta terveydestä muiden takia huolta pidetä.

Yhtä vähän kuin muiden takia meikkaamisesta.

Vierailija
22/28 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketuttaako? kirjoitti:

En todellakaan ole kasvoista kaunis mies mutta kun pidän kropastani huolta ja olen giksu ja varoissani naiset himoitsevat minua. Valitsen vain parhaat.

Giksu on siis lempinimi gigololle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveessä kropassa on kivempi olla. Se toimii hyvin eikä ole vaivoja ja kolotuksia.

Vierailija
24/28 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maratoonarit taitaa olla se ainoa urheilijaryhmä, jotka tosiaan näyttää kuivan kesän oravilta. Anorektikoilta ainakin, narkkareilta jopa.

Vaikka söisivät kunnolla, energiankulutus pitkän matkan juoksussa on niin suurta.

Lisäksi polvinivelet voi olla todella kuluneet.

Vierailija
25/28 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap:n kanssa samaa mieltä. Pussi päähän rumille jos yrittävät minua tulla pokaamaan!

Vierailija
26/28 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä näytä kiinnostavan edes lihaksikas ja kasvoiltaan komeakaan mies, joten mitä välii.

Jospa et ole ihan niin komistus kuin kuvittelet. Tai sitten tuo katkeruutesi karkottaa naiset.

On ilmeisesti liikaa toivottu että edes joskus kuulisi jotain muutakin kuin tuon ikiaikaisen defenssin. Te katkerat naiset olette alinta kastia, ja teitä on paljon.

Joopa joo. En ihmettele ollenkaan jos sulla ei flaksi käy eikä pitäisi sunkaan ihmetellä.

Vierailija
27/28 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a.Kuinkas sitten kun ap on jonain päivänä vanha,ruttuinen ja ruma? Ja meistä kaikista tulee vanhoja höppänöitä joskus. 

Vierailija
28/28 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä väärin että rumat ihmiset treenaavat itselleen hyvän kropan. Sitä saattaa jäädä katselemaan jotain takaapäin ja järkytys on suuri kun tämä kääntyykin ja naama näyttää linnun perseeltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä