Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On vaikea hyväksyä sitä ettei ole pärjännyt missään opiskeluissa

Vierailija
31.08.2019 |

Ei edes ammattikoulussa. Miten sen pystyisi hyväksymään?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se niin paljon häiritsee niin mikä estää hakeutumasta kouluun ja yrittämällä parantaa?

Vierailija
2/15 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se niin paljon häiritsee niin mikä estää hakeutumasta kouluun ja yrittämällä parantaa?

Koulut on jäänyt niin monta kertaa kesken ettei enää opiskelijaksi meinata huolia. Toki jotain nettilukiota voisi yrittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksymällä sen ettei ole kovin välkky tai sinnikäs. Koska opintojen tarkoitus on valmistaa työelämään on hyvä että asia selvinnyt ajoissa. Sulla on muualla sun vahvuudet. Jokaisella on. Olet ehkä oma-aloitteinen, huolellinen, ahkera, tarkka tms. Joku homma sopii sulle. Lorviminen ei ole vaihtoehto.

Vierailija
4/15 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki ole älykkäitä tai ahkeria.

Vierailija
5/15 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväksymällä sen ettei ole kovin välkky tai sinnikäs. Koska opintojen tarkoitus on valmistaa työelämään on hyvä että asia selvinnyt ajoissa. Sulla on muualla sun vahvuudet. Jokaisella on. Olet ehkä oma-aloitteinen, huolellinen, ahkera, tarkka tms. Joku homma sopii sulle. Lorviminen ei ole vaihtoehto.

Olen jo 46v.

Vierailija
6/15 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koulut on jäänyt niin monta kertaa kesken ettei enää opiskelijaksi meinata huolia. Toki jotain nettilukiota voisi yrittää.

Koulut eivät mystisesti vaan jää kesken, vaan sinä jätät ne kesken. Pohdi miksi ja mitä voit asialle tehdä, koska asia selvästi sinua kiusaa.

Vierailija
7/15 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli. Itse olen suorittanut useita vaikeita korkeakoulututkintoja ulkomailla vieraalla kielellä hyvin arvosanoin ja nyt opiskelen uutta korkeakoulututkintoa ja vaikka relevanttia työkokemustakin löytyy, eli en ole pelkkä tutkintojen kerääjä, niin nyt olen työtön ja elelen säästöjen turvin. Joten ei kovin kasevasti mene siltikään.

Vierailija
8/15 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo 46v.

No sitten lorviminen on jo vaihtoehto. 

Vierailija
9/15 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo 46v.

Jaaha. Ammattivalittajahan se siellä.

Vierailija
10/15 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä huoli. Itse olen suorittanut useita vaikeita korkeakoulututkintoja ulkomailla vieraalla kielellä hyvin arvosanoin ja nyt opiskelen uutta korkeakoulututkintoa ja vaikka relevanttia työkokemustakin löytyy, eli en ole pelkkä tutkintojen kerääjä, niin nyt olen työtön ja elelen säästöjen turvin. Joten ei kovin kasevasti mene siltikään.

Kuulostat kuitenkin symppikseltä, johon tekee mieli tutustua.

Vierailija
11/15 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa pidin itseäni viisaana ja tunsin hallitsevani opetetut asiat suvereenisti. Yllätys oli suuri kun kokeista tuli vain seiskoja ja kaseja. Esitetyt kysymykset oli mielestäni täysin epäolennaisia ja joskus jopa kompakysymyksiä. En ole sen jälkeen luottanut yhteenkään opettajaan.

Vierailija
12/15 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pärjännyt vain kädentaitojen opinnoissa ja ihailen ihmisiä siis huippulahjakkaita jotka pärjäävät ja suorittavat ihan mitä vain ilman sen kummempaa tuskaa. Paremmin tutustutta heihin niin ei heilläkään elämä mitään helppoa vaikka joillain osa alueilla helpompaa kuin meillä tyhmemmillä. Ihmisiä hekin vain ovat ja tekevät virheitä niin kuin kaikki muutkin. 

Vierailija
13/15 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulussa pidin itseäni viisaana ja tunsin hallitsevani opetetut asiat suvereenisti. Yllätys oli suuri kun kokeista tuli vain seiskoja ja kaseja. Esitetyt kysymykset oli mielestäni täysin epäolennaisia ja joskus jopa kompakysymyksiä. En ole sen jälkeen luottanut yhteenkään opettajaan.

Toiset vanhemmat kehuvat ja ylistävät koko ajan lastaan niin että se tuntee olevansa muita älykkäämpi ja kolahtaa oikein kunnolla kun ei olekkaan sitä miksi on kehuttu. 

Vierailija
14/15 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten edelliseen ketjuun vastasin: hakeudu erityisammattikouluun ja ota vastaan kaikki tarjottu apu.

Vierailija
15/15 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten edelliseen ketjuun vastasin: hakeudu erityisammattikouluun ja ota vastaan kaikki tarjottu apu.

Yritin käydä, parikin eri kertaa erityisammattikoulua mutta en siinäkään pärjännyt.