Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Stocka ei enää edes yritä? Netin kautta tehty tilaus tuli

Vierailija
31.08.2019 |

Pienet ostokset pyöri irrallaan isossa laatikossa, yksi tavara oli selvästi näytekappale pölystä ja liasta päätellen ja se oli pistetty kolhiintuneeseen laatikkoon (myyntikappaleet on aina omissa laatikoissaan suojassa). Latisti hieman innostusta saada tuollainen paketti.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stocka on ollut lopun edessä jo pitkään. 

Vierailija
2/12 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa. Olen tilannut nyt kesän aikana kolme kertaa sieltä, aina kunnolla pakattuja ja kunnollisia tuotteita. Eilen tuli viimeisin paketti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jotenkin suorastaan vahingoniloinen Stockan alennustilasta! Se oli – ja on – minun lähikauppani. Sain sieltä aikanaan niin töykeää palvelua, että ihan ihmettelin. Tuntui, että palvelua saivat vain sinitukkaiset ruotsinkieliset vanhemmat rouvat. Aivan surutta ylenkatsottiin nuorempaa asiakasta. No, nyt niittävät sitä mitä kylvivät. Ylimielinen asenne ja haluttomuus kehittyä kostautuu nyt. Ja se on niille ihan oikein.

Vierailija
4/12 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin. En käy enää.

Vierailija
5/12 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä ovat juuri niitä hiljaisia viestejä joita sijoittavat tarkkailevat?

Vierailija
6/12 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin oli nätit hopeanharmaat laatikot joissa erilliset muovikahvat, tuotteet pakattu silkkipapereihin, ja sisällä kortti jossa luki kuka tilauksesi oli pakannut.

Nyt tavarat oli heitelty kuplamuoviin ja miten sattuu, rumaan ruskeaan haisevaan pahvilaatikkoon jossa kahvareiät oli peitetty teipillä.

Vierailija
7/12 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen tilasivat puuttuvan koon toisesta tavaratalosta, nyt käskettiin tilata itse nettikaupasta. Kyllä on palvelu mennyt huonoksi.

Vierailija
8/12 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ne lähetä koskaan kosmetiikkanäytteitä, vaikka tilaisit kosmetiikkaa 100-200 eurolla!

Tilasin Sokokselta pari tuotetta, noin 50 euroa, ja olivat jopa laittaneet tuotenäytteitä pakettiin, kolme tuoksua (2 naisten, 1 miesten) ja yhden ihovoiteen!

Samoin Kicksin nettikaupasta sai näytteitä, tilasin 70 eurolla.

Eleveniltä ei saa enää näytteitä! Ei huvita enää tilata.

Vierailija
9/12 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen tilasivat puuttuvan koon toisesta tavaratalosta, nyt käskettiin tilata itse nettikaupasta. Kyllä on palvelu mennyt huonoksi.

Nimenomaan minä olen huomannut että sieltä nettikaupasta puuttuu aina kokoja, eikä minulla ole enää aikaa juosta tavarataloissa, kiitos Sipilän KiKyn ja pidentyneiden työpäivien!

Vierailija
10/12 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu siltä kuin koko paikka olisi vain kulissi jonne on näön vuoksi heitelty jotain myytävää. Pienet valikoimat huonoa laatua korkeilla hinnoilla hankalan matkan takana ja kuulemma joskus huonolla palvelulla höystettynä. Ei niin mitään järkeä.

Vierailija
11/12 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan täysjärkinen (ei edes superrikas ihminen ) ei osta stokkalta. 

Esim. Osis hiuslakka on tarjouksessakin siellä 15 euroa, yleensä 19 euroa. 

ALEPASSA 9,90 euroa normihinta. 

En jaksa edes alkaa luettelemaan muiden tavaroiden hintoja, mutta ne ei kestä tarkastelua. 

Vierailija
12/12 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.