Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

10-v ja 7-v kahdestaan elokuviin?

Vierailija
31.08.2019 |

Lapset haluaisi mennä kahdestaan elokuviin? Käykö teidän lapset 10 ja 7-v yksin elokuvissa? Ajattelin että vien heidät leffateatteriin silleen että liput tarkastetaan..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin voivat tuossa iässä mennä.

Vierailija
2/9 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en päästäisi. Riippuu toki lapsista, mutta 7v (tai se 10v) voi alkaa pelkäämään pimeässä, kovaäänisessä elokuvateatterissa kun ei ole aikuista paikalla.

Lastenelokuvat on usein genreltäänkin seikkailumaisia ja jännittäviä itsessään. Muistan edelleen kuinka itse 9-vuotiaana pelkäsin Toy Storya, mutta ”aikuisten elokuvat” (=romanttiset komediat) olivat mukavaa katsottavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 jatkaa:

Voihan se olla että teidän lapsille elokuvateatteri on niin tuttu paikka ettei siellä pimeä pelota sen enempää kuin oma huone yöllä. Itselle leffa on aina ollut harvinaista herkkua niin kaipa senkin takia ajattelen että lasta alkaa helposti pelottamaan.

Vierailija
4/9 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Kyl 10v jo handlaa homman ja tosiaan niin et katot vaan et pääsee saliin ja sit oot odottamassa kun näytös loppuu.

Mitäs lapsukaiset ovat menossa katsomaan? :)

Vierailija
5/9 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just sen kanssa kamppailen, että mitä jos tulee joku tilanne ja en olekkaan paikalla.. ehkä siis ovat vielä liian pieniä siis 7v ja 10v:ta en halua laittaa 'aikuisen vastuuseen' huolehtimaan pikkuveljestä.. ehkä olen silkkihansikas kädessä suojelemassa, mutta onko sekin jo että jos joudun tätä kysymään, niin joku asiassa itseä mietityttää...

Ap

Vierailija
6/9 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-vuotiaan päästäisin kaverin kanssa mutta en 7-vuotiasta ilman aikuista.

Vierailija
7/9 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hyvin voivat mennä. :) Saatat salin ovelle, menet vaikka kaupoille ja menet vastaan kun leffa loppuu.

Vierailija
8/9 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en päästäisi. Riippuu toki lapsista, mutta 7v (tai se 10v) voi alkaa pelkäämään pimeässä, kovaäänisessä elokuvateatterissa kun ei ole aikuista paikalla.

Lastenelokuvat on usein genreltäänkin seikkailumaisia ja jännittäviä itsessään. Muistan edelleen kuinka itse 9-vuotiaana pelkäsin Toy Storya, mutta ”aikuisten elokuvat” (=romanttiset komediat) olivat mukavaa katsottavaa.

Oho, alapeukuista päätellen teillä on rohkeita 7-vuotiaita! Ilmeisesti minä ja tuntemani ekaluokkalaiset olemme sitten ihan nössöjä. Aika jännittyneitä olivat oman luokkani kakkosetkin kun kävimme tutustumassa teatteriin. Ei tietenkään kaikki, mutta osan naamasta selkeästi näki että lapsille suunnattu näytelmä jännitti.

2

Vierailija
9/9 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippunee siitäkin onko tottunut elokuvissakävijä ja löytääkö lapset vessan tarvittaessa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi