Syntymäpäivää tunti jäljellä
Sitten on taas vuotuinen ahdistuspäivä takana. 2 onnittelua, nolla lahjaa.
Synttärit on samassa kategoriassa muiden juhlapäivien kanssa. Joulut, juhannukset, äitienpaivät jne.
Kommentit (12)
Oikein hyvää syntymäpäivää sinulle ap 💐🎈
Paljon onnea tähän päivään ja tulevaan! 🥂🎂🦄🌹🦋✨🎈🎉🎁
Onnea sinulle myös täältä. Itselläni vähän sama juttu ja oikeastaan vaan vanhemmat jotenkin muistavat syntymäpäiväni, joskin mitään lahjoja en ole enää lapsuuden jälkeen saanut. Olen vasta nuori ja tuskin tämä asia ainakaan paranee. Itse taas olen sellainen, joka tykkäisi todellakin ostaa muille lahjoja ja muistaa syntymäpäivänä ja muutenkin jos niitä läheisiä ihmisiä olisi. Niitä ei vaan ole elämääni jäänyt ja aika yksinäinen olen. Tosin en halua nyt sinulle valittaa, mutta samoja kokemuksia. Sinäkin olet silti arvokas ihminen, muista se. Itsekin ajattelen näin, vaikka paljon pahaa olen kokenut ja välillä tekisi mieli luovuttaa täysin.
Onnea! Itse saan tekstarin vain isältäni. Äiti on kuollut eikä sisaruksia ole. Jonain päivänä jään ilman isäni tekstariakin.
Hyvää syntymäpäivää ja paljon onnea rakas Tuntematon!
Vierailija kirjoitti:
Onnea! Itse saan tekstarin vain isältäni. Äiti on kuollut eikä sisaruksia ole. Jonain päivänä jään ilman isäni tekstariakin.
I feel you. Ei ole enää vanhempia.
Voi ap ❤️ Mullakin oli eilen synttärit ja vaikka onnitteluja tulikin niin päivä oli ahdistava...
Vierailija kirjoitti:
Voi ap ❤️ Mullakin oli eilen synttärit ja vaikka onnitteluja tulikin niin päivä oli ahdistava...
Kiitos, kiva silti kuulla synttärikaimasta
Hyvää syntymäpäivää!!❤️