Apua join 2× 3dl lonkeroa (5.5 prosenttista) tuntuu että olen ihan päissäni!! Apua!!
En minä kahdesta 4.5 % kaljastakaan tule känniin!!!
Eihän tämä nyt niin iso er ole tuo 5.5!!??
Kommentit (14)
Taitaa olla lumevaikutusta tai sitten et kestä alkoa lainkaan.
Ei tuossa nyt juurikaan mitään ole
Harjoituksen puutetta. Kyllä se elimistö tottuu kun vain treenaat.
Onko sinulla ollut pidempi paussi alkoholista? Jos et ole muutenkaan ollut kova ottamaan, niin sietokyky laskee yllättävän paljon jo kuukauden tai parin mittaisen tauon aikana.
Kyllä tuo lonkero on vahvaa. Haiseekin ihan viinalle!!
Itellä alko päässä heityää jo yhden tölkin jälkeen ja kikatin lattialla.
Kaljaa voin juoda tölkki kaupalla humaltumatta
Oota hetki, kyllä se siitä laskeutuu.
Juot pari kaljaa äkkiä, niin tilanne palaa normaaliksi.
Mä join pari lonkeroa ja pullollisen viiniä. Pieni känni päällä. Yleensä ei tämä määrä tuntuis missään mut menkat alkamassa niin menee helpommin päähän.
Ihan normaalia, jos ei juo usein. Asiassa ei ole mitään hävettävää, eikä se ole epänormaalia.
Joskus mulla kuule kihahtaa pari semi vahvaa snapsia päähän ja nopeasti. Hävettää olla tillintallin jostain snapsista kun muut vetää niitä vaikka ruuan kanssa ^_^
Ap, maailma hymyilee nyt sulle. Kerrohan meille jotain itsestäsi.
Tuohon voi vaikuttaa moni asia esim jos et ole syönyt kunnolla, silloin nousee paremmin huppuun tai jos ollut taukoa juomisesta. Itsellä myös menkat vaikuttavat siihen miten alkoholi nousee päähän. Menkkojen aikana pari bisseä kiehahtaa helposti huppuun, joten siksi vältän alkoholia menkkojen aikaan. Ainakin parin ensimmäisen päivän aikana kun vuodot runsaimmillaan.
Mitään ei ole tehtävissä.