Apua, kitalaesta irtosi pala ja nyt riekale osuu kieleen ja pelottaa.
Söin kuumaa ja kovaa ruokaa ja ihan siitä ylärtuhampaiden takaa kitalaesta irtosi kudospala. Siinä niinku roikkuu riekale. Voinko juoda viiniä nyt ihan turvallisesti? Tuleeko tuohon tulehdus? Tuntuu inhottavalta ja pelottaa? Voinko harrastaa suuhommeleita, jos yksi mies haluaa? Itkettää koko tilanne.
Kommentit (11)
Ei ole normaalia. Soita hammaspäivystykseen.
Voit juoda viiniä, alkoholillahan on desinfioiva vaikutus. Kullia en kuitenkaan suuhun ottaisi. Suun limakalvovauriot paranevat nopeasti itsekseen, jos alkuviikosta vielä jotain vaivaa on, mene hammaslääkäriin.
Suun haavat paranevat nopeasti. Jos voit juoda ja syödä, ei todennäköisesti ole tarvetta lääkärille. Syö ja juo kylmää nyt alkuun, jos ei parin päivän päästä helpota, käy lääkärissä näyttämässä.
Jos ei parane niin tää voi auttaa:
Vierailija kirjoitti:
Kullia en kuitenkaan suuhun ottaisi;
Älä höpsi.
T. Miehesi Mikko
Nyt se mies laitto just wa:ssa viestin ja kysyi, voidaanko nähdä. Mitä mun pitäis sanoa? En kehtaa sanoa, että mulla roikkuu osa kitalaesta suussa. Ihan pilalla koko viikonloppu. En vois edes suudella, kun sattuu niin kovasti ja varmaan kukaan mies tykkää imeä lihanriekaleita naisen suussa.
Minulle on käynyt pari kertaa sama, on kirveltänyt hetken ja jomotellut jonkin aikaa, kunnes en ole muistanut enää asiaa. Olen ollut ihan normaalisti, mutta söin enemmän kylmää, se turrutti kohdan tehokkaasti ja alkoi parantua jo saman päivän aikana, kokonaan huomaamattomaksi parantui parissa päivässä.
Viiniä voit juoda, kuten joku sanoikin, sillä on puhdistava vaikutus. Syödäkin voit normaalisti, mutta kannattaa tosiaan suosia kylmiä ruokia, ne helpottavat jomotusta.
Suuseksiä ei kannata harrastaa, ainakaan paljaaltaan, silloin voi tulehtua. Itse en tapaisi miestä, jos olisi "pakko" puuhailla jotakin, jos itsellä on kurja olo ja sattuu.
Siis tuntuu niin inhottavalta se riekale ja pelottaa.