Siskolle ja miehelleen häälahja
Sisko menee miehensä kanssa naimisiin ja ongelma on että eivät haluaisi häälahjaa. Tuntuu hölmöltä mennä kaksi kättä ojossa tuollaiseen tilaisuuteen. Raha tuntuu tylsältä vaihtoehdolta.
Ovat hyvin varakkaita joten joku 1e kynttilä ei tule kysymykseenskään
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Mehumaijaa ehdotan.
Minä ehdotan kiljupannua.
Siihen on ihan oikeasti syy miksi jotkut ei halua lahjoja. Me laitettiin tilinro, koska ihmiset eivät usko tätä "ei tarvita mitään".
Meillä naimisiin mentäessä kaapit tursusi astiota, kattiloita ja pyyhketä. Niitähän olisi tullut jos ei ois tiliä laitettu.
Vierailija kirjoitti:
Mehumaijaa ehdotan.
Eivät ole säilöjä ihmisiä ja jos tarkoitat kulkuneuvoa niin sille heillä ei ole käyttöä
Vierailija kirjoitti:
Siihen on ihan oikeasti syy miksi jotkut ei halua lahjoja. Me laitettiin tilinro, koska ihmiset eivät usko tätä "ei tarvita mitään".
Meillä naimisiin mentäessä kaapit tursusi astiota, kattiloita ja pyyhketä. Niitähän olisi tullut jos ei ois tiliä laitettu.
Nämä ei anna edes tilinumeroa
Olisko joku lahjakortti hyvä? Mistä pitävät?
Pullo hyvää sampanjaa tai konjakkia ja onnittelukortti.
Mikäli eivät itse juo, tarjotkoon vieraille.
Onpas "Silpulla" nyt asiaa. Psykoosit tulilla?
Jos ne ei halua lahjaa, ette vie lahjaa. PISTE.
No juu... ehdottaisin lahjakorttia kuitenkin. Johonkin ravintolaan vaikka. Voi kimppaantua jonkun toisen kanssa niin saa kunnon illallisen hinnan. Luulis että sellaisesta ilahtuisi lähes kuka tahansa.
Jos he eivät halua lahjaa niin sitä pitää kunnioittaa. Kortti muistoksi päivästäivä. Ei ihmiset tarvi rompetta ja rahaa ja varsinkaan, jos ovat varakkaita.
Vierailija kirjoitti:
Pullo hyvää sampanjaa tai konjakkia ja onnittelukortti.
Mikäli eivät itse juo, tarjotkoon vieraille.
Huono idea, jos eivät itse juo.
Meillä on ollut jo monta vuotta kaapissa viinipullo, eikä ole kertaakaan tullut tilannetta, jossa olisimme voineet tarjota sitä vieraillemme. Ihmiset tulevat meille sillä oletuksella, että meillä ei alkoholia tarjota, joten ovat yleensä omalla autolla liikenteessä, ja muutenkin suunnitelmat ovat sellaiset, ettei alkoholin juominen ainakaan suurempina määrinä sovi kuvioihin. Isoa pulloa ei viitsi yhden lasillisen takia avata, koska emme voi tietää, tuleeko seuraava mahdollinen vieras kahden kuukauden vai puolen vuoden päästä.
Vierailija kirjoitti:
Onpas "Silpulla" nyt asiaa. Psykoosit tulilla?
Täysin asiasta kirjoitin päivällä ja nyt kysyin vinkkiä häälahjaan.
Tässä ei mielestäni ole mitään vikaa koska kyseessä on keskustelu palsta.
Voisi lahjakorttia harkita johonkin raflaan. Syödään täytyy meidän jokaisen
Mehumaijaa ehdotan.