Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei kuntouttavan työtoiminnan ohjaaja, kehtaatko kertoa työstäsi kenellekään?

Vierailija
30.08.2019 |

Mä en kehtaisi kertoa olevani niin säälittävässä hommassa eli nauttisin palkkaa pitkäaikaistyöttömien kustannuksella, joita on karenssin uhalla pakotettu ns, sakkopiirikerhoihin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sosionomi ja kehtaisin hyvinkin kertoa. Olen myös ollut tuollaisessa paikassa töissä, vaikka oma vastuualueeni olikin muualla.

Eihän se ohjaaja ole tuota järjestelmää luonut. Hänen tehtävä on pitkälti pyrkiä tuuppaamaan työntekijä oikeaan työelämään. Kyseisessä työssä ainakin ohjaajat tulivat todella hyvin toimeen työntekijöiden kanssa. Ilmapiiri oli hyvä. Moni löysi pian oikean työpaikan tai sai järjestettyä palkkatukipaikan oikealla palkalla. Sitten oli nämä alkoholistit oma haasteensa...

Vierailija
2/2 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin kehtaan kertoa. Oma työpaikkani ei ole mitään "puuhastelua/kerhotoimintaa", vaan ihan kunnon työtä siellä tehdään, joka hyödyttää kuntouttavassa olevia, sekä heitä jotka meiltä palveluita ostaa.

Meiltä on viime aikoina moni lähtenyt palkkatukipaikkoihin, joissa saavat olla minimissään 8,5kk. Palkka noissa paikoissa alkaa brutto 1800e/kk ja suurimmillaan brutto 2200e/kk. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla