Miksihän ihastun helposti miehiin, mutta ihastus/kiinnostus lopahtaa nopeasti?
Ihastun suurin tuntein, mutta aina kiinnostukseni hälvenee hyvinkin nopeasti. En varmaan kykene koskaan pitkäaikaiseen suhteeseen, saati perustamaan perhettä. Olen 25v nainen, jos sillä on merkitystä.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Sitä se on Tinderiaikana. Koska netti on pullollaan miehiä, niin siellä voi olla aina parempi odottamassa. Vieroita itsesi tästä ajatuksesta ja henki itsetunto.
En käytä deittisovelluksia enkä muutenkaan deittaile kovin. Ihastun siis ihan normaalissa arjessa, miten nyt ihmisiä tavataankaan ilman nettiä. Kiinnostus kuitenkin katoaa ja ahdistun.
Ap
Mikä on koulutuksesi? Yleensä yliopistotason tytöillä on tuota vaivaa
Minulla on epävakaa persoonallisuus joka ilmenee juuri noin.
Mulla menee maku miehistä helposti. Esim just meni maku kun näin tapailemani miehen tykkäilevän päivittäin puolialastomien naisten tissi- ja persekuvista instassa ja toiseen meni maku kun lähetti yhtäkkiä kyr*än kuvan.
Sama juttu... Minäkin päälle kakskymppinen. Alussa koen olevani hyvin kiinnostunut, mutta pian esimerkiksi tapaamiset ja viestittely alkavat vaan pidemmän päälle ärsyttää, vaikka henkilön kanssa synkkaisi muuten tosi hyvin. Kaikki tuntuu lopulta vaan kavereilta. Varmaan loppuelämän sinkkuus minulle luvassa ellei joku prince charming satu jossain vaiheessa tulemaan vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Oho, mulla on todettu epävakaa persoonallisuus. En tiennyt, että tämäkin voi olla yksi oireista. :o
Ap
No varmaan olet syvällisyystasoltasi meren pinnan vaahtoa tai jotain? Mistä me tiedetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, mulla on todettu epävakaa persoonallisuus. En tiennyt, että tämäkin voi olla yksi oireista. :o
Ap
Minulla on tätä samaa....mikäköhän tuon taustalla epävakailla sitten lie kun noin ilmenee?
Itse olen kyllä onnistunut pysymään pitkässa parisuhteessa tästä häiriöstä huolimatta. Minulla siis saattaa nousta todella voimakkaita ja ikäviä tunteita miestänikin kohtaan jota pohjimmiltani kuitenkin rakastan...sitävastoin nämä ihastumiset ovat vain menneet lopulta ohi kun tajunnut ettei ne miehet edes vastaa mun mielikuvaa ja turha ruokkia niitä ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Minulla on tätä samaa....mikäköhän tuon taustalla epävakailla sitten lie kun noin ilmenee?
Itse olen kyllä onnistunut pysymään pitkässa parisuhteessa tästä häiriöstä huolimatta. Minulla siis saattaa nousta todella voimakkaita ja ikäviä tunteita miestänikin kohtaan jota pohjimmiltani kuitenkin rakastan...sitävastoin nämä ihastumiset ovat vain menneet lopulta ohi kun tajunnut ettei ne miehet edes vastaa mun mielikuvaa ja turha ruokkia niitä ajatuksia.
Selitit tämän kyllä täydellisesti! Saisipa vastauksen, mutta mysteeriksi varmaan jää!
Sitä se on Tinderiaikana. Koska netti on pullollaan miehiä, niin siellä voi olla aina parempi odottamassa. Vieroita itsesi tästä ajatuksesta ja henki itsetunto.