Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia että hirvittää jättää lapsi yöhoitoon?

Vierailija
30.05.2006 |

Lapsi, 8kk, jää kahden viikon kuluttua mummon kanssa yöksi, kun olemme menossa häihin. Mummo tulee meille joten vauvalla on tuttu ympäristö. Musta tuntuu kamalalta jättää lapsi, varsinkin kun nukkumaanmenot on monesti aika hankalia. Mies ei tajua tätä mun pelkoa yhtään ja ihan turha sille selittää mistään äidinvaistoista. Mummo ja muutkin sukulaiset on ihan ihmeissään että miten jaksan jännittää " tollaista pikkuasiaa" ... onko se niin vaikea ymmärtää?? kuitenkin haluan ja aion niihin häihin mennä, kyseessä tärkeät ihmiset meille.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli äärimmäisen hyvä hoitopaikka.

Vierailija
2/5 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse ihan samanlainen, lapsi oli 1,5-vuotias. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä ymmärretään :)

en tajua onko mun ympärillä olevat naiset ja äidit kaikki jotain tunnevammaisia kun kenestäkään ei tunnu miltään. " kyllä meidänkin ville oli ekaa kertaa yöhoidossa jo kuukauden vanhana" ... puhutaan kuin se olisi jokin saavutus.

ap

Vierailija
4/5 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en oo vielä yöjättämisen kanssa taistellut, mutta esim. peruin opiskelujen jatkamisen kun tyttö oli 6kk ja olisi pitänyt jättää 1 pv/vko puoleksi päiväksi hoitoon... isänsä kanssa vielä. Tunsin vaan etten ole valmis. Samoin peruin omat polttarit kun en halunnut jättää alle puolivuotiasta vielä äidinmaitoakin syövää koko päiväksi hoitoon isälle.

En tarkoita että oon tehnyt mitenkään oikein tai väärin, mutta noiden kahden jutun jälkeen vakuutuin itse että äidinvaisto on oikea enkä oo pakottanut itseäni jättämään lasta siksi että " täytyy" . Ajattelin että kurjaa se on sillon jos ei lapselle niin mulle ainakin. Nyt lapsi 1v3kk ja on jäänyt päiväksi hoitoon useammankin kerran, polttaritkin järjestyi pari kuukautta myöhemmin.

Vierailija
5/5 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska hänen kanssaan nukkumaanmenot yms. olivat aina tosi helppoja juttuja eikä oikeastaan ikävöinyt yhtään... no, nyt on esikoinen 6v ja pienempi " tuittupää" 1,5v ja hirvittää jo nyt kun lähdetään heinäkuussa miehen kanssa tallinnaan hotellimatkalle... =O tyttö osaa nimittäin olla tosi hankala ja nukkumaanmenotkaan eivät ole aina helppoja! ei sillä että en uskoisi isovanhempien pärjäävän, mutta jotenkin " nolottaa" jättää tuollainen räyhääjä sinne.... =/ vaikka kyllä ihan mukava on välillä kahdestaankin lähteä! tällä asialla olen stressannut jo pitkään... =D ja miehen mielestä ihan turhaan tietysti...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi