Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla ei ole mitään kivaa odotettavaa tulevaisuudelta

Vierailija
30.08.2019 |

Tunnen olevani täysin umpikujassa. Nuorena saattoi aina ajatella että joskus tulevaisuudessa elämä voi vielä olla parempaa. No, nyt alkaa olla nähty että ei se kyllä voi. Olen aina ollut todella yksinäinen enkä osaa tutustua ihmisiin vaikka siihen jossain olisi mahdollisuuskin.
Asioita joita toivon että voisin joskus saada mutta en usko että voin, on parisuhde, ystävyyssuhteet ja joku järkevä työ. Miksi elää?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta perustamasta onnellisuuttasi toisten ihmisten varaan. Maailmassa on muutakin onnen aiheita.

Vierailija
2/7 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan normaalia kaivata ihmissuhteita. Yksin pärjäämisen eetosta julistavat ei taida ihan ymmärtää mikä lopulta tekee elämästä useimmille arvokasta. Se että saa antaa ja vastaanottaa hyväksyntää ja rakkautta, asioiden jakaminen muiden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tarpeeksi täynnä itseään ei kaipaa ihmissuhteita. Harvempi on.

Vierailija
4/7 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ollut kivaa menneisyydessä? Ei tää elämä ole kokoajan mitään ruusuilla tanssimista. Välillä on vähän vaikeampaa, mutta normaali ihminen kestää tällaiset hyvin. Nyky nuoret, jotka saavat kaiken kunnes vihdoin 25 vuotiaana muuttavat pois kotoa sitten masentuvat kun tulee potkut tai johtajan paikkaa ei saakkaan ilman työkokemusta.

Vierailija
5/7 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voisi saada parisuhdetta?

Vierailija
6/7 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan ole mitään kivaa odotettavaa tulevaisuudelta. Sitä se elämä vaan on. Kuhan elelee. Ala sunnuntaina katsomaan big brotherin uutta kautta niin menee syksy rattoisasti.

Vierailija
7/7 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene nyt johonki ryhmään missä voi olla joukossa sillai että ei ole pakko yrittää heti jutella ja tutustua. Jollekin kurssille. Itse pitää ottaa se ensimmäinen askel ja vähän pakottautua, kyllä se siitä sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi