Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tosikkojen ketju

Olkaa hyvät
30.08.2019 |

Huumorivastaukset ilmiannetaan. Vain elämäänsä kyrpiintyinelle tämä ketju. Minua ei naurata joten ei teidäänkään tarvitse nauraa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä juuri hymyilytä tämä elämä tällä pallolla. Onneksi kuitenkin menee välillä niin överiksi, ettei tiedä itkisikö vai nauraisi. Mun oli pakko nauraa:/  :D

Vierailija
22/26 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallisuus ei ole nykyihmisten hyve. Voi kuinka ennen vanhaan kunnankamreerit ja asessorit olivat asiallisia ihmisiä. Ei siinä tarvinnut vitsiä vääntää tai asiakkaille pokkuroida. Tiukasti vain leimaa paperiin ja seuraava. Tällaista vilpitöntä palvelua ei enää ole. Joka paikassa Small talkataan ja hymyillään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä aloitus. Tälläistä olen kaivannut. Paitsi että: mistä me muka juteltaisiin? Loppujen lopuksi minä olen kuitenkin yksin hiljaa yrmynä mieluummin kuin juttelen kenenkään kanssa mistään.

Jaamme ajatuksen tasolla yrmyilyn. Ei tarvitse jutella.

Vierailija
24/26 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumori on sosiaalisen vallankäytön väline. Pomon väkisin väännetyille vitseille nauretaan, mutta pomo ei naura kenenkään jutuille. Paitsi isompien pomojen vitseille. Naiset hymyilevät koko ajan ja kihertävät miespuolisten työkaveriensa typerille jutuille. Miehet eivät edes kuuntele ja sutkautuksilke ei naureta vaan ollaan naama pimpuralla. Ryhmän hierarkiat käyvät heti ilmi siitä, kuka nauraa kenenkin kokkapuheille ja ketkö ovat koko ajan yrmeinä cool.

Vierailija
25/26 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosikon on vaikea olla palaverissa. Toiset ovat tyhjännaurajia ja asioissa ei päästä eteenpäin. Vitsinkertojien ja hekottelijoiden takia kokoukset venyvät tai asioita jää käsittelemättä. Ryhtiä ja kuria kokouksiin, kiitos.

Vierailija
26/26 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ihan liian aurinkoinen kaunis päivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme