Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstan parfyymifanien oma ketju: Mitä tuoksuja käytät? Mitä uutuuksia olet kokeillut ja mitä pidit? jne...

tuoksupulloja keräilevä
30.08.2019 |

Oletan että palstalla on lukutaitoisia henkilöitä, eli tämä ketju siis heille jotka ovat aina pitäneet parfyymeistä, tuntevat parfyymitaloja ja niiden historiaa, tuoksujen ominaisuuksia ja kokeilevat mielellään uusia tai keräilevät parfyymipulloja kuten minä.

Huom: Jos joku huomionhakuinen yksilö yrittää vielä tunkea sitä omaa tuoksuallergiaasa ketjuun, niin kerrottakoon että parfyymifani EI ole sama asia kuin sellainen joka lotraa sitä litran päällensä päivässä.

Kommentit (19840)

Vierailija
19841/19840 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Angel on ihana tuoksu, mutta ei sovi kaikille. Tuoksujen haukkuminen milloin koimyrkyn milloin hyttysmyrkyn hajuiseksi johtuu tietysti siitä, että noihin myrkkyihin on laitettu sitä tuoksua, joka on valloittanut maailman ensin. Joskus hajuvesiteollisuus myy lähes samaa tuoksua kosmetiikan hajusteeksi kuin mitä parfyymitalot myyvät pullossa. Ella Bachen tietyssä kasvovoiteessa on esimerkiksi Elizabeth Ardenin Green Tea -tuoksu.

Itse rakastan Offin hyttyssuihketta, sitä tietynlaisessa pakkauksessa olevaa, koska se tuoksuu samalta kuin lempichypreni. Edellisen työpaikkani vessassa taas oli aivan ihastuttava vessanraikastin, joka tuoksui Rive Gauchelta. En silti ala haukkumaan Rive Gauchea vessanraikastimen hajuiseksi, sillä RG luotiin ensin, ja sitä sitten vessanraikastinvalmistaja on matkinut. 

Mitä tahansa tuoksua voidaan laittaa vessanraikastimeen, joten ei kerro mitään, jos haukkuu tuoksua vessanraikastimen hajuiseksi. Nämä on aina vähän laiskoja haukkuja.

Samaa mieltä Angelista, ymmärrän miksi se polarisoi vaikka itse pidän siitä. Ja minä siis arvasin että kyseessä oli Angel asuntonäyttötapauksessa. Minulla on näyte Angel Stellarista ja olen harkinnut Fantasman hankkimista. Käytän nyt kuitenkin Stellarin loppuun ensin. Angelia varten täytyy olla sillä tuulella, se ei ole mikään jokapäivän tuoksu ja melko rohkea valinta asiakaspalveluun varsinkin jos laittaa reilusti.

Sain Stockalta näytteen Chanel no.5 L'eau -tuoksusta ja se on ihana. Harmi vain että siinä on myös se Off-hyttysmyrkyn vivahde ja mietin itsekin että ihan hiton härskiä hajustaa hyttysmyrkky tuoksunaan Chanelin vitoselta. Siis miten paljon pokkaa täytyy olla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä