Suunnitelmissa kylpyläreissu ystäväporukan kanssa ja miesystävän kommentti "Onhan se sun meikkivoide sitten vedenkestävää"
Minulla on muutama isohko syntymämerkki kasvoissa ja normaalisti meikkaan ne piiloon kun lähden ihmisten ilmoille. Nyt suunnittelimme kylpyläreissua porukalla ja miesystävän ensimmäinen kommentti oli tuo. Ajattelin etten ystävien kesken ota mitään paineita siitä, miltä naamani näyttää vaan tarkoitus olisi viettää mukava päivä. Nyt alkoi ahdistaa koko ajatus reissusta.
Kommentit (18)
No olisi se kohteliasta ihan muiden ihmisten takia laittautua sen verran ettei muistuta ihan suohirviötä.
Sinuna vähät välittäisin miehestä, jätä meikkivoide kotiin!
Vierailija kirjoitti:
No olisi se kohteliasta ihan muiden ihmisten takia laittautua sen verran ettei muistuta ihan suohirviötä.
Syntymämerkki kasvoissa tekee ihmisestä suohirviön?
Ei taida olla mies- vaan poika-ystävä. Heittäisit takaisin mereen kasvamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kylpylään meikit naamassa, id100tti
Miksi sitten meikkaat ne piiloon ihmisten ilmoille? Onhan kylpylässäkin muita ihmisiä.
Miehesi on epävarma ja mahdollisesti mustasukkainen, ehkä häpeää itseään, ja halusi tehdä myös sinusta epävarman...
Tosi ilkeä kommentti joka tapauksessa. Miettisin laajemminkin suhteen laatua.
Ap:n mies taitaa olla sukua niille miehille, jotka aina tietävät mitä kavereiden naisystävät pukee päälleen häihin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten meikkaat ne piiloon ihmisten ilmoille? Onhan kylpylässäkin muita ihmisiä.
Tästä samasta syystä istun ilmastoimattomassa toimistossamme alasti, ilman vaatteitahan olen kylpylän saunassakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä samasta syystä istun ilmastoimattomassa toimistossamme alasti, ilman vaatteitahan olen kylpylän saunassakin.
Onko teidän toimistossa 80 astetta lämmintä? En oikein usko :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teidän toimistossa 80 astetta lämmintä? En oikein usko :D
On täällä lämpimämpää kuin kesälomalla rannalla kertaakaan, silti en ole bikineissä.
Kylpylässä ei pakkeloida. Uimahalleissakin on ohjeet että meikit pestään pois ennen altaaseen menoa.
Jos et omana itsenäsi kelpaa (miehelle, kavereille tämä tuskin on ongelma), niin sitten mies vaihtoon tai ainakin miettimään asia uudestaan.
Kannattaako tuosta nyt pakokasveja nenäänsä vetää olisit kysynyt miksi pitäisi olla.
Hassua. Mun mies ei edes osaisi kysyä mistään vedenkestävyydestä. Taitaa sun poikkis olla semmonen metroseksuaali (onkohan tuollaista termiä edes enää olemassa).
Voithan vaihtaa johonkin vähän maskuliinisempaan tai vähemmän ulkonäkökeskeiseen mieheen tai sitten kokeilla sellaista radikaalia vaihtoehtoa, että keskustelet poikkiksen kanssa asiasta ja selvität mistä tullainen kommentti tuli edes mieleen sanoa ja kerrot loukkaantuneesi siitä.
Ehkä on nyt hyvä miettiä, että onko tämä mies tulevaisuuden arvoinen´.
Mulla kävi vastaavasti. Oltiin isommalla kaveriporukalla lähdössä viikoksi mökille. Silloinen poikaystävä ihmetteli, kun mä en meikkejä niinkään pakkaillut mukaan.. No, mitä mä siellä mökillä niillä teen? Kosteusvoiteet otan yms. hoitotuotteita. "meinaako sä siellä on olla TUON näköisenä... noin kirjavana?"
Kiitos rakkaani. Se porukkaa on nähnyt mun pisamat jo vuosia sitten. Ovat hyvin tietoisia kuinka kirjava mä olen. Sulle taisi kuitenkin tulla täysin yllätyksenä tämä KIRJAVUUTENi?!
Mä olen tosiaan näitä pisamapeikkoja, joilla on kiireestä kantapäähän pilkkuja. En ole niitä koskaan meikannut täysin piiloon, joskus jopa korostanut nenä-poskipää aluetta. Enkä mä raaskis ostaa edes niin paljon tuotteita, että saisi koko kropan jemmaan.
Sieppas noi sanat aika syvältä. Viikottainhan mulle huomautetaan asiasta, milloin kukakin ohikulkija tai tuttu, tavalla tai toisella. En ole osaani mitenkään valinnut, enkä saa näitä tekemättömiksikään.
Mökille lähdettiin ja sain klaarattua sen reissun ja sitten alkoikin lähtölaskenta. Sen jälkeen aloin vähentämään meikkipohjaa. Että tuleville sussuille olisi päivänselvää, että mulla on pisamia, ettei mun tarvii käydä taas noita tunteita läpi.
Mitä jos se tietää sun olevan epävarma syntymämerkeistä ja koska ei mitään meikkaamisesta ymmärrä (harvat miehet ymmärtää) kysyi tuota kun ajatteli että haluaisit meikata sinnekin kun muutenkin aina meikkaat jos on kukaan näkemässä.
JSSAP