Ensitreffit Alttarilla Official 2019
Kommentit (7445)
Vierailija kirjoitti:
Taas oli joku toimittaja kirjoittanut Oskarista tuhmasti 😢 Taas joku Ossin ex, se on pannut kaikkia toimittajia ka*koseen.!
Jos pitää juttu paikkaansa, niin Oskarin ex on iltalehdessä hommissa ja kuten huomaatte, se on nyt aika myrkkyä Oskun julkisuuskuvalle
Jorma Kovanen kirjoitti:
Kyllä ongelma tuossa parissa on Olli.
Rasittavin hahmo koko ohjelman historiassa.
Pää ei kestä kun vaimo on kaunis ja viisaampi kuin Olli itse..
En tätä millään pahalla sano, mutta en henk. koht. ymmärrä mitään niin nättiä tai kaunista tuossa Katjassa nähdään. Mielestäni varsin tavallinen kaikin puolin, niin kasvoilta kuin vartaloltakin. 5/10, ei yhtään vähempää eikä enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sohvapsykologi kirjoitti:
Hyvä että tuo "kikattaja" pariskunta on vähän samantyyppisiä, en itse jaksa naureskella ihan kaikelle kokoajan. Toivottavasti näille kehä kolmosen ulkopuolella asuville bisness moguuleille löytyy tarpeeksi aikaa myös parisuhteelle. Pisti myös silmään kuinka paljon vanhemmalta tämä nainen näytti.
Insinöörinaiselle sopisi joku ulkomaalainen, ehkä Italiaano joka hauskuttaa ja dominoi olematta ilkeä.
"Jukka Pojalle" ehkä ujo humanistityttöystävä, mahdollisesti jopa teologi jolla puutarhurin koulutus.
Vanhemman pariskunnan nainen (Heidi?) on ehkä liian trendikäs, nuorekas ja kansainvälinen tälle miehelle joka vaikuttaa enemmän juntilta. Ei siis huonolla tavalla, mutta jotenkin liian "perus" Suomi jäbä naiselle joka käyttää Vanseja ja käy festareilla jne. Kaverit kertovat myös paljon, nauratti jotenkin se "Igor" jonka selkä ei millään pysynyt suorana :D ja ylipainoinen supliikkimies viinapullo kädessä. Raksalla noita tapaa.
No tuo Oskari tuntui alkujakson perusteella haaveilevan perheestä. Tuskin arvasi, että joutui avioliiton myötä yksihuoltajaksi nelikymppiselle ikiteinille.
Haaveilla aina voi, tekijämiehet on erikseen. Oskarin pitäisi ensin itse kasvaa aikuiseksi.
Oskari jotenkin pelottaa ja inhottaakin mua. En tiedä, pidin sitä aluksi jonain hyväntahtoisena hömppänä mutta kun luin täältä näitä juttuja, niin alkoi oikeasti arveluttaa. Nyt näen siinä vaan jonkun viinaanmenevän sovinistisen auervaaran, jolla on varsin hämärä menneisyys. Ne hampaatkin, hyh...
Jokuhan kirjoitti aikaisemmin, että Oskarin kaverit kuvastaa hyvin Oskaria itseään. Jos se on tuota helppoheikkimäistä sekoilua tupakka toisessa kädessä ja viinapullo toisessa kädessä, niin vaatii se Heidiltä aika paljon omaishoitajan kärsivällisyyttä.
Jos se taas on äärimmäistä liiketoimien ja sijoitusten pyörittämistä päivästä toiseen ja tuo televisiossa nähty on vaan palkattua ja tuotantoyhtiön käskemää esiintymistä, niin silloin tämä kikatteleva glitteriprinsessa on hiemppasen väärässä seurassa. En jaksa uskoa, että nämä veljekset raksalla tuhlaavat elämäänsä
Vierailija kirjoitti:
Ollin puheet ja olemus ristiriidassa. Mutisee hymyttömänä, puolisoonsa katsomatta, että 'tässä kävi tosi hyvin, paremmin kuin osasin odottaa'. Ollin ja Katjan puhe oli jotenkin metatasolla. Analysoivat välejään, vuorovaikutustaan ja toisiaan. 'Vaikutat sellaiselta ja tällaiselta.'
Jos oikeasti olisivat iloisesti yllättyneitä, ehkä se ilmenisi vaikka hymyinä eikä monotonisena ja ilottomana 'tässäpä kävi hyvin' -puheena.
Kun he ovat analysoineet suhteensa puhki (parissa päivässä), eiköhän heidän suhteensa ollut siinä.
Ai, kauheeta, mä oon ollut tuollaine metatason puhuja koko ikäni! Analysoin myös kaikkea mahdollista, myös tunteita. Siitä huolimatta olen ihan normaali ja tavallinen ihminen, joka osaa rakastaa.
Ja mietipä itelles tuota tilannetta, että kamerat on siinä vieressä, kun tapaat ensimmäistä kertaa aviopuolisosi ja siinä samalla joudut raportoimaan miljoonalle ihmiselle kameran takana, että "miltä nyt tuntuu"....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sohvapsykologi kirjoitti:
Hyvä että tuo "kikattaja" pariskunta on vähän samantyyppisiä, en itse jaksa naureskella ihan kaikelle kokoajan. Toivottavasti näille kehä kolmosen ulkopuolella asuville bisness moguuleille löytyy tarpeeksi aikaa myös parisuhteelle. Pisti myös silmään kuinka paljon vanhemmalta tämä nainen näytti.
Insinöörinaiselle sopisi joku ulkomaalainen, ehkä Italiaano joka hauskuttaa ja dominoi olematta ilkeä.
"Jukka Pojalle" ehkä ujo humanistityttöystävä, mahdollisesti jopa teologi jolla puutarhurin koulutus.
Vanhemman pariskunnan nainen (Heidi?) on ehkä liian trendikäs, nuorekas ja kansainvälinen tälle miehelle joka vaikuttaa enemmän juntilta. Ei siis huonolla tavalla, mutta jotenkin liian "perus" Suomi jäbä naiselle joka käyttää Vanseja ja käy festareilla jne. Kaverit kertovat myös paljon, nauratti jotenkin se "Igor" jonka selkä ei millään pysynyt suorana :D ja ylipainoinen supliikkimies viinapullo kädessä. Raksalla noita tapaa.
No tuo Oskari tuntui alkujakson perusteella haaveilevan perheestä. Tuskin arvasi, että joutui avioliiton myötä yksihuoltajaksi nelikymppiselle ikiteinille.
Haaveilla aina voi, tekijämiehet on erikseen. Oskarin pitäisi ensin itse kasvaa aikuiseksi.
Oskari tuntuu kasvaneen aikuiseksi, mutta miten on tuon haihattelija-Heidin, joka tuntuu elävän aivan omissa maailmoissaan. Kuulemma seuraavan jakson lopussa alkaa paljastumaan jo heidin demoninen luonne ja välikohtauksia on luvassa, kun Oskari ihmettelee, mitä tämä päältä kaunis paketti sisältääkään.
Onkohan pariskunnat pitäneet yhteyttä toisiinsa? Onkohan oltu parinvaihdossa, niin kuin on oltu aikanaan napakymppimatkalla?
Vierailija kirjoitti:
Oskari on paras tanssija noista käppänöistä.
No ei todellakaan ole, tanssi kuin seiväs perseessä. Suoritus yhtä kylmänkalsea kuin jääpuikko.
Täytyy sanoa, että ensimmäinen jakso oli mielestäni jotenkin huonosti tehty. En ollut saanut kovin paljon irti näistä päähenkilöistä ja luulinkin että olin nukahtanyt kesken jakson. Katsoin ekan jakson uudestaan vain todetakseni, että en ollut - en vain ollut saanut ihmisistä tarpeeksi irti.
No, vielä analyysi:
Tämä kehitysvammaisten ohjaaja ja hänen miehensä näyttävät tosi hyvältä yhdessä. Heillä on ihan samanlaiset nenätkin. Toivon, että kestää.
Anniina ja Ville: en ole vielä saanut kummastakaan kovin paljon irti. (Syytän leikkausta.) Näyttivät kyllä suht tyytyväisiltä toisiinsa.
Lahtelaiset: haistan näistä, että näille tulee jotain kilpailua keskenään. Jotenkin näistä jäi huono viba, vaikka olivat mun ennakkosuosikkeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo Katjan kommentti mensan jäsenyydestä osoitti hyvää tilannetajua ja pelisilmää. Ollin paljastus entisestä avioliitosta olisi voinut johtaa vaivautuneeseen hiljaisuuteen, sen sijaan Katja pelasti tilanteen, vähän sama kuin olisi sanonut että ” ei hätää, minullakin on luurankoja kaapissa”.
Minusta taas kommentti oli äärimmäisen nolo tai tarpeeton. Miten ihmeessä edelliset avioliitot ja Mensan jäsenyys liittyvät yhteen? Näki että se on Katjalle todellakin keulimisen aihe, kun heti noin ensimmäisenä tuli kiperässä paikassa mieleen. Itse olisin keksinyt itsestäni sata muuta enemmän aiheeseen liittyvää palastusta mitä jonkun älykköjen kerhoon kuulumisen, jos siis sellaisessa olisin osallisena ja pitäisi yhtäkkiä heittää nokkela heitto oman menneisyyden luurangoista.
No kerropa meille nyt ensin vaikka kymmenen näistä enemmän aiheeseen liittyvistä paljastuksista, niin katsotaan.
Vierailija kirjoitti:
Jorma Kovanen kirjoitti:
Kyllä ongelma tuossa parissa on Olli.
Rasittavin hahmo koko ohjelman historiassa.
Pää ei kestä kun vaimo on kaunis ja viisaampi kuin Olli itse..En tätä millään pahalla sano, mutta en henk. koht. ymmärrä mitään niin nättiä tai kaunista tuossa Katjassa nähdään. Mielestäni varsin tavallinen kaikin puolin, niin kasvoilta kuin vartaloltakin. 5/10, ei yhtään vähempää eikä enempää.
Katja muistuttaa aivan mieheni siskoa, jota olen aina pitänyt hyvin tavallisen näköisenä savolaisena. Tämä sisko on myös Katjaa hoikempi. Eli ihan tavallisia naisia.
Tämä kehitysvammaisten ohjaaja ja hänen miehensä näyttävät tosi hyvältä yhdessä. Heillä on ihan samanlaiset nenätkin. Toivon, että kestää.
Aika ulkonäkökeskeistä puhetta täällä. Milloin Oskarilla on pälvikalju, milloin keltaiset hampaat, milloin tupakan kellastamat sormet ja alkoholin pöhöttämä naama ja nyt vielä nenäkin käydään läpi. Tuskin Oskari tai Heidi ovat valinneet neniään mistään kaupasta
Varmasti jos olisivat, niin ehkä olisivat valinneet sirommat ja naamaan enemmän sopivammat, mutta kun tuollaiseen ei voi vaikuttaa. Lihava voi laihduttaa ja laiha lihottaa, mutta kyömynenää ei oikein voi korjata
Oliko hääjaksossa olevat Heidin läheiset hänen oikeita vai ottovanhempia? Puhui vaan isoäidistään ja eivät olleet yhtään samannäköisiä
Vierailija kirjoitti:
Oliko hääjaksossa olevat Heidin läheiset hänen oikeita vai ottovanhempia? Puhui vaan isoäidistään ja eivät olleet yhtään samannäköisiä
Eivät ole ottovanhempia ja äitihän oli ihan samannäköinen!
Vierailija kirjoitti:
Aika ulkonäkökeskeistä puhetta täällä. Milloin Oskarilla on pälvikalju, milloin keltaiset hampaat, milloin tupakan kellastamat sormet ja alkoholin pöhöttämä naama ja nyt vielä nenäkin käydään läpi. Tuskin Oskari tai Heidi ovat valinneet neniään mistään kaupasta
Varmasti jos olisivat, niin ehkä olisivat valinneet sirommat ja naamaan enemmän sopivammat, mutta kun tuollaiseen ei voi vaikuttaa. Lihava voi laihduttaa ja laiha lihottaa, mutta kyömynenää ei oikein voi korjata
No en nyt tarkoittanut, että kehitysvammaisten ohjaaja ja mies näyttää ainoastaan fyysisesti hyvältä yhdessä... Heillä näytti myös synkkaavan.
Vierailija kirjoitti:
Tosta Villestä tulee mieleen kaiken maailman Kummeli hahmot. Puhetyyli ja ulkonäkö ihan perus Kummelikamaa
Mä sanoin ihan samaa. En pysty oikein ottaa häntä edes vakavasti, tulee niin Heikki Silvennoinen mieleen.
"Insinöörinaiselle sopisi joku ulkomaalainen, ehkä Italiaano joka hauskuttaa ja dominoi olematta ilkeä."
Suksi kuuseen stereotypioidesi kanssa. Mun italiaano aviomies on introvertti, joka ei paljoa hauskuuta (sillä tavalla, mitä sillä yleensä käsitetään) eikä todelkakaan dominoi :D
Eihän nyt jonkun tietynmaalaiset ihmiset ole keskenään kaikki samanlaisia, hei haloo. Onko kaikki suomalaiset keskenään samanlaisia?! Niinpä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti jos olisivat, niin ehkä olisivat valinneet sirommat ja naamaan enemmän sopivammat, mutta kun tuollaiseen ei voi vaikuttaa. Lihava voi laihduttaa ja laiha lihottaa, mutta kyömynenää ei oikein voi korjataNo en nyt tarkoittanut, että kehitysvammaisten ohjaaja ja mies näyttää ainoastaan fyysisesti hyvältä yhdessä... Heillä näytti myös synkkaavan.
Mutta se on harhaa, jota et vielä tiedä. Ne jotka ovat katsoneet ennakkoon 5 ensimmäistä jaksoa, tietävät
Ja niitä jaksoja nähneitä ihmisiä tuntuu olevan täällä linjoilla, kun tietävät yksityiskohtaisesti esim. Heidin ja Oskarin ongelmat, jotka meille selviävät vadta myöhemmin.
Turha siis nyt mutuna kehua pareja, kun kohta olemme kuitenkin kaikki yhtä mieltä. Petos, pettäminen ja silmitön raivo ovat tulossa vielä
Vierailija kirjoitti:
Heidi trendikäs? En itsekään ole mikään muodin mukana menijä, mutta ohjelman perusteella tuon naisen vaatteet on kyllä kaikkea muuta kuin trendikkäitä. Ihan kummallisia asu viritelmiä, jotenkin tosi homssuisen oloinen, siis vaatteiltaan. Jos Oskari on juntti, niin ei se Heidikään kyllä paljon klassisempi ole.
Hauskaa että jos ei päälle nelikymppisenä ole 100% totisen "aikuinen" niin haukutaan ikiteiniksi. Ikiteini on mielestäni enemmän sellainen pubiruusu liian tiukoissa kledjuissa joka bailaa joka viikonloppu yöklubeissa ja unohtaa skidit himaan.
Heidi ei vaikuttanut sellaiselta, enemmän boheemilta ja fiksulta.
Minusta taas kommentti oli äärimmäisen nolo tai tarpeeton. Miten ihmeessä edelliset avioliitot ja Mensan jäsenyys liittyvät yhteen? Näki että se on Katjalle todellakin keulimisen aihe, kun heti noin ensimmäisenä tuli kiperässä paikassa mieleen. Itse olisin keksinyt itsestäni sata muuta enemmän aiheeseen liittyvää palastusta mitä jonkun älykköjen kerhoon kuulumisen, jos siis sellaisessa olisin osallisena ja pitäisi yhtäkkiä heittää nokkela heitto oman menneisyyden luurangoista.