Ensitreffit Alttarilla Official 2019
Kommentit (7445)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olli kertoi jotain negatiivista ja tuore vaimo kertoi olevansa mensan jäsen. Ette sitten ymmärtäneet, että vaimokin halusi kertoa jotain "negatiivista". Voin kertoa, että mensan jäsenyys naisella ei todellakaan herätä miehissä mitään ihastusta, ja mitä huonompi itsetunto miehellä, sitä enemmän hiljaa siitä kannattaa olla. Muutenkin kadunmiehessä kaikki, mikä haiskahtaa jotenkin porvarilta tai herramaiselta, haukutaan ihan varmuudeksi.
Olen duunarivanhempien lapsi, ja mulla on paljon duunarikavereita. Niiden kaverit kohtelee mua usein kuin paskaa, kunnes tulee puhe siitä, että itse olen samoista ympyröistä. Sitten joku sanoo että "oot ihan hyvä tyyppi tollaseksi yliopistopelleksi". Ja en ole itse korostanut asiaa mitenkään, vaan juonut kaljaa ja tyyliin iskenyt kainalopieruja.
Koko tämä keskustelu siitä, kuinka ko. tyyppi on nyt aivan hirveä kun "keuli" olevansa mensan jäsen, todistaa sen, että hän tiesi, kuten itsekin tiedän, sen olevan negatiivista. Koska teillä kaikilla on niin huono itsetunto, että on parempi potkia tommosta päin, ettei se vaan luule olevansa parempi kuin te.
Ehkä Katjaa ärsytti noinkin uunikissa tilanteessa, että tuore mies olikin jo mennyt naimisiin toisen kanssa. Reagoi sanomalla itsestään asian jonka uskoo näpäyttävän miestä, tai ehkä jopa erottavan itsensä vaimo nro yhdestä. Niin yksinkertaistakin se voi olla, mensasta viis.
Tollanen nokittelu ei kyllä lupaa hyvää. Aina täytyy pistää vähän paremmaksi/pahemmaksi kuin toinen.
Vierailija kirjoitti:
Olipa ihanat häät kaikilla. Tästä tulee hyvä!
Ihanat häät? Et ole tosissasi?! Haluaisitko itselkesi samanlaiset "ainutlaatuiset" juhlat jossa on kaupan juustokakku hääkakkuna, vieraat turpatäynnä ja häävalssi soitetaan kasettisoittimesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanat häät? Et ole tosissasi?! Haluaisitko itselkesi samanlaiset "ainutlaatuiset" juhlat jossa on kaupan juustokakku hääkakkuna, vieraat turpatäynnä ja häävalssi soitetaan kasettisoittimesta?
Eivät kaikki parit halua järjestää mitään kalliita ökyhäitä itsekään.
Vierailija kirjoitti:
Olli vaikuttaa kivalta. Ex-vaimosta tulee kyllä vähän miinusta.
Eiköhän suurimmalla osalla tuohon Ollin ikään ole ainakin yksi vakava suhde takana. Jos ei ole on ennuste suhteen onnistumiselle paljon kehnompi, ei kokemusta miten ollaan onnistuneesti vuorovaikutuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan konditoriasta ne kakut oli.
Olli varmaan jättää bubivisat nyt ukottuaan. Sillä on nyt parempaakin tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Oskarin joku läheinen oli blurrattu?
Ei kai vaan halunnut telkkariin.
Kaikki vaikuttavat kyllä ihan hyviltä matcheilta. Katja vähän epäilyttää.
Hienosti päättyi juhlapäivä, kun sulhanen makaa sängyllä maha pystyssä :D Mahtoi olla romantiikantäyteinen hääyö
No ei kai hääyö ole "romantiikantäytteinen", kun on oikeasti vasta tavattu. 😪
Ja mullakin meni hääyö ihan nukkuessa, suhdetta takana siinä kohtaa 8 vuotta. Ehkä suunnilleen vuoden yhdessäolon jälkeen voisi olla intoa "viettää hääyötä"? Tai jos ylipäänsä kokee sellaisen tärkeäksi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki vaikuttavat kyllä ihan hyviltä matcheilta. Katja vähän epäilyttää.
Ei tule toimimaan Katjan eikä Heidin kanssa parisuhde
Ikävä sanoa, mutta tylsimmät parit ikinä. Kukaan ei toistaiseksi herätä mielenkiintoa. Ehkä jatkossa yrittäjäpariskunta taistelee kaapinpaikasta ja tämä "mensan jäsen" voi olla oikuttelevaa sorttia. Saa nähdä, saadaanko draamaa tähän kauteen. Vai onko kaikilla vaan hyvä fiilis mutta ei kuitenkaan oikeita tunteita.?
Ihanat parit !!! Ensinäkemältä vaikuttivat tosi hyvin toisilleen sopivilta. Kaikki olivat jotenkin niin kauniita tuossa ”hetkessä”. Mä niiiiin toivon, että he kaikki löytävät rakkauden puolisoistaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja mullakin meni hääyö ihan nukkuessa, suhdetta takana siinä kohtaa 8 vuotta. Ehkä suunnilleen vuoden yhdessäolon jälkeen voisi olla intoa "viettää hääyötä"? Tai jos ylipäänsä kokee sellaisen tärkeäksi.
Varmaan onnistuisi sellaiselta, joka on harrastellut yhden illan juttuja, mutta muilta ei. Oito, mikä outo.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kuulin Villeltä, että heillä ainakin tutustuttiin toisiinsa läpikotaisin jo hääyönä. Tottaksi siihen vaikuttaa moni asia mm. nautitun alkoholin määrä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ihmiset osaa enää pitää aterimia kädessä Ja syödä veitsellä ja haarukalla?
Ei nykyään enää mikään ole kuin ennen.
Ei ennenkään mikään ollut kuin ennen.
Minkähän asian sitä kertoisi itsestään ensimmäiseksi? No niinpä tietysti: olen Mensan jäsen.