Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit Alttarilla Official 2019

Vierailija
30.08.2019 |

Mitä mieltä osallistujista? Juoruja?

Kommentit (7445)

Vierailija
3901/7445 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Kyllähän tämä juttu napakymppi-draamoineen on ihan hulvaton farssi.

Onko siellä ystäväpiirissä jotain ikivanhapiikoja tai vastaavia, jotka sabotoi Heidin parisuhdeyritelmät.

Tyyliin: ”hahhahhah mikä vitsi :D SIIS NAPAKYMPISTÄKÖ sulle mies haettiin!!! (tirsk) juu, ei siinä mitään. Toiset tykkää napakymppiluusereista (tirsk). Siis Heidi, JOS sä tykkäät tollasista niinei siinä mitään (naurua pidätellen).”

Joillain on kavereita, jotka tulee kateelliseksi kun joku porukasta löytää hyvän miehen. Tiedättekö ihmistyyppiin? Tuli vaan mieleen, kun on kerrottu kuinka tälle napakymppi-jutulle oli tutut nauraneet ja se oli Heidille niin kauheaa.

Vierailija
3902/7445 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olli voisi käydä vähän pätkäisemässä sitä epämääräistä liuhulettiään. Hänelle voisi sopia bbkevinin malli 😂 Miehekkäämmät silmälasit olisivat kans asiaa. Toi hiirimäinen olemus ei varmasti sytytä Katjaa, joka työskentelee miesten maailmassa.

Missä kerrottu hänen työpaikkansa sukupuolijakaumasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3903/7445 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti hyvä ystävä tsemppaisi ja vakuuttaisi, että napakympistä vuosia sitten ei ole yhtään mitään haittaa ja kyseessä on pikkujuttu, joka kannattaa unohtaa heti. Eikä todellakaan naureskelisi sitä, että ystävän aviomies on ollut napakympissä. Oikeasti hyvä ystävä tahtoo ystävälleen hyvää, onnellisuutta ja muuta sellaista. Empä sanokaan mitä huono ystävä tekee ja naureskeleeko.

Vierailija
3904/7445 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Olli käytä deodoranttia? Kädetkin ovat varmaan nihkeän hikiset ja tärisevät jännityksestä. Peura ajovaloissa. Varsinkin kun Katja kääntyy veitsi kädessään työpöydän ääreltä ja lausahtaa viileästi: Anna mä nyt teen tän.

Vierailija
3905/7445 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi, itsellä eilisen jakson jälkeen meni viimeisetkin fiilikset Ollista, kun hän jutteli Katjalle toivovansa niin kovasti parisuhdetta, että jopa Katja voisi kelvata (tms). Epätoivoinen tapaus, joka ryhtyy suhteeseen kenen tahansa kanssa, sytyttää tai ei.

Itsellä tuli siitä auringossa matkailusta ihan sama fiilis. Olli haluaa parisuhdetta kenen tahansa kanssa ja ihmettelee, kun ei kumppani ihan lämpene tuolle ajatukselle. Kyllä se pitää haluta juuri sitä ihmistä, ei ajatusta parisuhteesta.

Luulisi, että kaikki tähän kyseiseen ohjelmaan lähteneet tosin haluaisivat nimenomaan parisuhdetta ja joustaisivat siinä, millaisia vaatimuksia yleensä asettavat kumppaneille. Koska siis tässähän mennään naimisiin tuntemattoman kanssa, niin olisi outoa, jos parisuhde ei ole se, mitä tavoitellaan.

Mitenkään nyt siis ottamatta kantaa juuri Olliin ja hänen toiveisiinsa vaan siis yleisesti.

Niin, tottakai nuo haluavat parisuhdetta. En minä sitä tarkoittanut. Vaan että jos ei kumppani sitten ole sellainen, että haluaa tutustua juuri häneen ja yrittää juuri hänen kanssaan, ei minusta sitä parisuhdetta vain parisuhteen vuoksi väkisin pidä puskea. Eikä tämä tarkoita mitään vaatimuslistoja ja joustamattomuutta, mutta kyllä hyvän parisuhteen idea on minusta silti, että siinä ollaan sen toisen ihmisen vuoksi, ei siksi että olisi parisuhde. Se on kovin loukkaavaa myös sitä kumppania kohtaan, jos nyt ollaan hänen kanssaan vain jotta olisi parisuhde.

Joo mutta tässä tv-formaatissa on kyse järjestetystä avioliitosta. Se on ihan eri asia kuin se mitä ihmiset yleensä tekevät eli tapaavat jonkun, tutustuvat, ihastuvat ja sitten menevät naimisiin, jos toinen tuntuu "siltä oikealta". Järjestetyn avioliiton idea on ihan toinen. Siinä nimenomaan ihminen haluaa ensisijaisesti parisuhteen.

Höpsis, kyllä se parisuhde halutaan sen ihmisen vuoksi. Tai pitäisi haluta.

Vierailija
3906/7445 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun ystävä tulisi naureskelemaan jotain asiaa miehestäni, en suuttuisi miehelle, vaan ystävälleni. Hyvä ja luotettava ystävä kysyisi minulta kahden kesken, tiedänkö asiasta ja halutessaan juttelisi kanssani siitä rauhassa, muttei ikinä alkaisi naureskella ja sillä asettaa minut ja tuoreen suhteen naurettavaan valoon. En mä nyt ainakaan MIEHELLENI siitä suuttuisi.

Vierailija
3907/7445 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Minusta Heidi on pirskahteleva ja vilpittömän innoissaan ja siksi hermostuttaa

Oskaria joka kokee sen ailahteluksi. Heidiä taas hermostuttaa Oskarin vaitonaisuus ja hitaampi rytmi."

Näin minäkin sen näen. Heidissä on paljon herkkää luonnonlasta, toki myös epävarmuutta. Oskari on Heidille ehkä liian jähmeä. Sopiva kumppani voisi itse asiassa löytyä todennäköisemmin Suomen ulkopuolelta.

Herkkä luonnonLAPSI ja neitokainen, kuten Heidi itseään nimittää voisi olla alle parikymppisenä, mutta kun etsii neljäkymppisenä kumpppania ja käyttäytyy teinin tavoin taitaa sen kumppanin löytyminen olla aika epätodennäköistä.

No tuo Napakymppiepisodi taisi Heidillä mennä kyllä hieman överiksi, mutta en häntä kyllä muuten mitenkään ertyisen teinimäisenä pidä. Näen hänessä paljon itseäni;  olen helposti innostuva, avoin, leikkisä, vähän sähläri, itken ja nauran paljon (joskus yhtäaikaa), tykkään pukeutua värikkäästi ja naisellisesti jne.

Ikää minulla on vähän päälle 50 ja ihan vakaasti olen parisuhteessa miehen kanssa, jonka tapasin vähän vanhempana kuin Heidi on nyt. Tosin mieheni ei ihan perusjamppa ole (kuten Oskari) enkä sellaista haluaisikaan.

Vierailija
3908/7445 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mun ystävä tulisi naureskelemaan jotain asiaa miehestäni, en suuttuisi miehelle, vaan ystävälleni. Hyvä ja luotettava ystävä kysyisi minulta kahden kesken, tiedänkö asiasta ja halutessaan juttelisi kanssani siitä rauhassa, muttei ikinä alkaisi naureskella ja sillä asettaa minut ja tuoreen suhteen naurettavaan valoon. En mä nyt ainakaan MIEHELLENI siitä suuttuisi.

Näinpä. Mutta ainakaan minä en osaa edes kuvitella, että ystäväni naureskelisivat keskenään tai minulle jotain mieheni ominaisuuksia tai menneisyyttä. Ei ystävät sellaista tee, vaikka eivät edes pitäisi siitä miehestä. Toisen puolisolle nauraminen on yksinomaan ilkeää.

Vierailija
3909/7445 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just näin. Millainen "ystävä" aloittaa supinan ja naureskelun kuukausi häiden jälkeen saapuessaan kännäämään toisten mökeille? Sellaiselle "ystävälle" tulisi näyttää heti ovea eikä aviomiehelle kuten tässä tapauksessa käy. Tietty pikkulinnut on täälläkin jo aikapäiviä sitten visertäneet että Heidi saattaa olla enemmän kallellaan sinne minne yksisarvisen sarvi osoittaa.

Tarkoitatko siis, että se naureskelija-ystävä on ihastunut heidiin ja siksi yrittää tuhota tämän avioliiton?

Vierailija
3910/7445 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just näin. Millainen "ystävä" aloittaa supinan ja naureskelun kuukausi häiden jälkeen saapuessaan kännäämään toisten mökeille? Sellaiselle "ystävälle" tulisi näyttää heti ovea eikä aviomiehelle kuten tässä tapauksessa käy. Tietty pikkulinnut on täälläkin jo aikapäiviä sitten visertäneet että Heidi saattaa olla enemmän kallellaan sinne minne yksisarvisen sarvi osoittaa.

Tarkoitatko siis, että se naureskelija-ystävä on ihastunut heidiin ja siksi yrittää tuhota tämän avioliiton?

On ainakin ollut ihastunut koska he ovat entinen pari eli hän ja Heidi.

Vierailija
3911/7445 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesikö Oskari juhannuksena, että mökillä paikalla on Heidin eksä?

Vierailija
3912/7445 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Whaaat. Jos tämä on totta niin tietääköhän oskari.

Vierailija
3913/7445 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo Anniina ja Ville on niin Ihania! Tulee ihan hyvä mieli, kun katsoo heitä. Miten voikin olla noin mukavia ihmisiä. Toivottavasti pysyvät yhdessä, mainio pari! <3

Vierailija
3914/7445 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

What! Siis onko täällä nyt paljastettu, että Heidin ”ystävä”, joka pilkkasi ja pilkkaa Oskaria onkin Heidin (naispuolinen) exä?

En tiedä onko kyseessä tuo nainen vai kuka mutta huomasitko, kun  siinä juhannusjaksossa heidi istui jonkun tyttökaverinsa kainalossa ulkona (kun tyttökaveri huomautti jotain heidin ja oskarin välisestä dynamiikasta) ja oskari istui parin metrin päässä tuolilla?

Vierailija
3915/7445 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti hyvä ystävä tsemppaisi ja vakuuttaisi, että napakympistä vuosia sitten ei ole yhtään mitään haittaa ja kyseessä on pikkujuttu, joka kannattaa unohtaa heti. Eikä todellakaan naureskelisi sitä, että ystävän aviomies on ollut napakympissä. Oikeasti hyvä ystävä tahtoo ystävälleen hyvää, onnellisuutta ja muuta sellaista. Empä sanokaan mitä huono ystävä tekee ja naureskeleeko.

Aivan, onni on hyvä ystävä. Sellainen taitaa kuitenkin olla aika harvinainen onni. Useimmat ihmiset ovat aika pinnallisia, ajattelemattomia, jopa pahansuopia, vaikka ystävästatuksella kulkevatkin toisten elämässä. Ja suomalaiseen puhekulttuuriin kuuluu usein pikkuilkeä naljailu. Ja humalassahan suomalaiselle on luvallista kaikki.

Vierailija
3916/7445 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

What! Siis onko täällä nyt paljastettu, että Heidin ”ystävä”, joka pilkkasi ja pilkkaa Oskaria onkin Heidin (naispuolinen) exä?

Joo samaa mietin. Että mikä juttu tämä nyt oikein on. Koska jos ei ole totta että olisi menneisyydessä myös naispuoleisia eksiä, niin on aikamoinen kunnianloukkaus. 

Vierailija
3917/7445 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä, jos kaverit olisivat olleet ihan innoissaan O:n napakymppeilystä ja alkaneet innolla kysellä ja pitää tätä sen takia rohkeana jne. Olisivat sanoneet, että hei, sähän olet tehnyt vaikka mitä jännää, vau. Olisiko vaimon reaktio ollut toinen?

Vierailija
3918/7445 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesikö Oskari juhannuksena, että mökillä paikalla on Heidin eksä?

Voisiko joku asiasta tietävä nyt selventää tämän asian? En voi mennä nukkumaan ellen tiedä vastausta tähän. 

Vierailija
3919/7445 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden kumppanin vieminen porukkajuhannuksen viettoon oli iso riski. Joukossa tyhmyys tiivistyy, melkein mitä tahansa voi tapahtua. 

Vierailija
3920/7445 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuden kumppanin vieminen porukkajuhannuksen viettoon oli iso riski. Joukossa tyhmyys tiivistyy, melkein mitä tahansa voi tapahtua. 

Juuri näin. Etenkin jos joukossa on niitä, jotka tykkää ottaa ilolientä vähän reippaasti. Järkevintä olisi ollut viettää kahdenkesken juhannus vaikka jossain kylpylässä tai kaupungissa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme