Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

bakteerikammoiset äidit, käykääpä vilkaisemassa ihmiset...

Vierailija
24.07.2008 |

vauva-otsakkeen alla käy kuumana keskustelu äitien kauhuntunteista kun vieraat tai sukulaiset tulevat liian lähelle vauvaa. joku jopa purnaa siitä, että sukulaistyttö pitää sylissä ja valittaa huonosta hygieniasta.

mä en tajua teitä. meillä kyllä saa lapset vapaasti lääppiä vauvaa, pussata ja pitää sylissä. naapurin tenavienkin olen antanut pihalla poskea silittää vaikka ei ole käsidesiä kaivettu esiin, hui!!!

en tiedä olenko ainoa laatuani. paljon puhutaan allergioiden yleistymisestä, mahtaako olla osuutensa silläkin, että koko ajan desinfioidaan ja puunataan ja steriloidaan.

minä olen hygienian suhteen leväperäinen (siis suihkussa käydään tietysti päivittäin:-))), mutta en jaksa koko ajan olla varmistamassa ettei vaan pääse vierasta bakteeriainesta vauvan iholle. lattioita saa nuohota ja tutteja ei turhaan keitellä. allergioita ja mitään tautikierteitä ei ole ollut, joten ainakaan hygienian puutteesta ne eivät pesiydy johonkin lapseen.

toinen pointti ko. viestiketjussa oli psyykkinen puoli, vieraiden ihmisten tunkeutuminen vauvan "reviirille". kokonaan toinen kysymys tämä, mutta tälläkin saralla edustan liberaalia linjaa: minun vauvani ei siitä hajoa jos joku mummo nyt vähän poskea silittelee, päin vastoin näen sen rikkautena...

kukin taaplaa tyylillään...

bakteeri-paula

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä