Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
19601/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä toi Marina pahoitti mielensä?

Vierailija
19602/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä se Tarina vielä meinaa ohjailla , kun sanoi, että nyt mulla on vielä tuo toinen ja se vähän jännittää mua. Mira?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19603/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Tarina on niiiiiiiiiiiiiin itsekeskeinen, ettei ole tosikaan. Tarina puhuu siitä, että jukka kontrolloi, mutta mitä tekee Tarina? Jatkuvasti päättämässä miten muiden tulee kommunikoida ja puhua. 

Vierailija
19604/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarina on hyvä esimerkki et miks yliopistoissa ja ammattikorkeissa PITÄISI olla joku haastattelu missä selviäis sopiiko ihminen alalle. Pelkkä kirjallinen koe on todella huono ja alalle voi päästä just semmossii ihmisii jotka ei todellakaan sovellu alalle.

Vierailija
19605/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville sanoi Kevinille sen meikeistä, että on kuin turpaan saanut. Kevin vastasi ettei ole koskaan saanut turpaa mutta vois olla kokemuksena ihan kiva. Kuka auttais Keviniä toiveen toteuttamisessa?

Vierailija
19606/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarina on ehtinyt nyt loukkaantua jo tuossakin keskustelussakin Krisun ilmaisuista.

Krisulla on pelisilmää, pokka piti hyvin. Jukka ei varmaan osaa samalla tavalla keskustella, voi olla hiljaista tai puolustautumista...

Vierailija
19607/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottais nyt Jukankin sinne palaveriinsa.

Vierailija
19608/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi tapaus tänään: Jukka huitoi ampiaista, Tarina sanoi äkäisesti (omin sanoin), että lopeta se hermostuu ja pistää. Jukka sanoi, että toivottavasti pistää myös sua, että säkin haluat tappaa sen. Tämä oli esimerkki aggressiivisesta käyttäytymistä mitä Tarina kokee talossa krisun ja jukan toimesta. 

Vierailija
19609/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä se Tarina vielä meinaa ohjailla , kun sanoi, että nyt mulla on vielä tuo toinen ja se vähän jännittää mua. Mira?

Se nyt olikin Jukka. 

Vierailija
19610/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Tarina kuvittelee, että kaikkien on elettävä hänen toiveiden mukaisesti?

Koska Tarinan näkökulmasta hänen arvomaailmansa sekä hänen käyttämänsä ilmaisut ja tapa kommunikoida ovat absoluuttisesti oikeita, arvostavia ja kunnioittavia?

Muiden ei ole. 

Vierailija
19611/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin tuon Eeviksen, Tarinan, Miran ja Kevinin keskustelun Jukasta parin tunnin takaa. Kirjoitan tähän pienen tiivistelmän, jos jotakuta kiinnostaa :)

Eevis selitti, että häntä on vaivannut Jukan lievä sovinismi ja ”kontrollointi” sen suhteen, saako Eevis puhua heidän seksistään avoimesti. Tarina kysyi, onko Eevis huomannut Jukan flirttailun Millan kanssa ja voisiko tuo Jukan kontrolloiminen liittyä jotenkin siihen. Eevis sanoi, että on kyllä huomannut Jukan ja Millan flirttailleen toisilleen jo ainakin viime viikosta asti, mutta ei ollut aiemmin miettinyt johtuisiko kontrolloiminen siitä.

Eevis sanoi, että Jukka on vapaa tekemään talossa mitä haluaa, mutta häntä vähän häiritsee tietynlainen epätasapaino heidän vapauksissaan - kokee itse antavansa Jukalle paljon vapautta tehdä mitä tahtoo, ja tästä syystä näkee epäreiluna sen, että Jukka haluaa kieltää häntä puhumasta heidän seksin harrastamisestaan. Eevis puhui tästä kaikesta kuitenkin tosi kevyesti ja rauhallisesti, eikä vaikuttanut siltä, että asia mitenkään pahasti häiritsisi.

Mitä Eevis on puhunut heidän seksin harrastamisestaan? Ei kaik kenellekään talossa ole mikään uutinen, että noilla kahdella on seksiä, joten mistä on kyse? Onko tullut jotain noloja yksityiskohtia ilmi tms?

Vierailija
19612/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jukka

Vierailija
19613/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nikotiinittomuus on vaikuttanut asukkaisiin?

Joko on vaikeuksia havaittavissa?

Itsellä on aamukahviaddiktio ja saan kovan päänsäryn, jos joudun olemaan ilman (esim. verikokeen vuoksi) ja herääminenkin takkuaa tavallista enemmän. 

Voin kuvitella, että on epämukava olo nyt näillä nikotinisteilla.

Ei näytä haittaavan ja se tässä ihmetyttää🤔

Vierailija
19614/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eevis puhuu jukasta kuin olisi hänen tyttöystävänsä, buahaha. 

Vierailija
19615/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olis uskonut mutta mulla lopahti mielenkiinto ihan BB:hen kun Timo lähti:D Toisaalta aika helpottavaa kun tullut roikuttua täällä ihan liikaa. Kyllä mä vielä varmaan koosteet kattelen sivusilmällä🍷 mutta muuten saa olla. Ihan sama kuka lähtee ja kuka jää.

Olen yllättynyt kuinka viihdyttävä sarja toi Rillit Huurussa on nyt kun sitä on tullut Jimiltä kateltua aina ennen BB:tä. Joskus aikanaan yritin ruveta sitä seuraamaan mutta en pystynyt kattomaan edes ekaa jaksoa loppuun kun siinä oli niin järkyttävä naururaita taustalla🙉

Samoin jäin kaipaamaan Timosta huokunutta zenimäistä rauhaa, ja sitä hassua kielellä lipomista (söpöä) . Mutta en enää jaksa niin intensiivisesti minäkään Timon lähdön jälkeen. Kaikkea hyvää Timpalle , jos satut näitä höpötyksiä lukemahan (veikkaan et ei lue ).

Vierailija
19616/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärpäset ja sääsket tapan ja ampiaisen yritän ottaa kiinni paperilla ja luontoon. Tosin välillä liiskautuu kuoliaaksi muttei tule tunnon tuskia.

Vierailija
19617/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarina on ehtinyt nyt loukkaantua jo tuossakin keskustelussakin Krisun ilmaisuista.

Krisulla on pelisilmää, pokka piti hyvin. Jukka ei varmaan osaa samalla tavalla keskustella, voi olla hiljaista tai puolustautumista...

Jep, oli hyvä tonnin seteli -ilme.

Vierailija
19618/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä toi Tarina on kasvanut jos sitä on kaikki aina myötäilleet. 

Täysin curlingpentu.

Vierailija
19619/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikeaa kuvitella minkäänlaista keskustelua, josta ei pahoittaisi mieltään.

Tosin sitä termiä ei voine käyttää, mielen pahoittamista siis.

Vierailija
19620/90773 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarina on hyvä esimerkki et miks yliopistoissa ja ammattikorkeissa PITÄISI olla joku haastattelu missä selviäis sopiiko ihminen alalle. Pelkkä kirjallinen koe on todella huono ja alalle voi päästä just semmossii ihmisii jotka ei todellakaan sovellu alalle.

Ei yliopisto ole mikään ammattikoulu, josta valmistutaan alalle. Siellä voi lukea psykologiaa vaikkapa ryhtyäkseen tutkijaksi ja kirjoittamaan psykologian alan teoksia.

Ketju on lukittu.