BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen suhtautuminen pudotukseen tuolla Timolla. Ei mitään draamaa ja voihkimista tai syyttelyä ja syiden etsintää. Arvostaan.
Minä taas en muuta nähnytkään kuin syiden etsimistä - muualta kuin itsestään - ja selittelyä. Väitti ettei ole tarpeeksi räiskyvä bb-ohjelmaan. Ei sitä räiskyvä tarvitse olla, riittää että on mielenkiintoinen. Timo ei ollut.
Juontaja jostain syystä luuli että Timo olisi ollut tyyni. Kyllä pinnan alla kuohui selvästikin.
No juu, jäihän tuonne taloon "todella mielenkiintoinen persoona" Tuula... tai toinen yhtä kiinnostava Kimmo.. Luin jonkin Kimmoa koskevan kommentin, enkä hetkeen saanut päähäni, että kuka se Kimmo oikein olikaan.
Jukka tuo taloon heteroseksiä, keskustelevat Krisu ja Jukka
Vierailija kirjoitti:
Timo ei ollut aito. Sen aistii, ja siksi oli häätöäänestyksissä.
Jep, ja täällä muutama mamma (liekö osa äijiäkin) vaahtoaa, miksi se putosi. Kuivakka vanha ukonkäppänä. Tapettia talossa. Kuvittelee olevansa parempi, leuhka. Parempi mennä etsimään Tinderseikkailuja taas. Ja omin käsin onneen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mira ja Kimmo juttelevat persuista.
Kimmo sanoi että persuissa on hyvin heterogeenistä porukkaa. Mulle jäi vähän sellainen kuva, ettei Mira nyt ihan ymmärtänyt sitä sanaa.
No ei se epäselväksi jäänyt. Noi on tulleet juttuun alusta asti, minä veikkasin että niistä tulee pari, kun en aluksi tiennyt Kimmoa homoksi.
mukavia molemmat ja suosikkejani myös molemmat.
eri
Taisi Mira luulla että Kimmo tarkoitti että peruissa on paljon heteroita, koska Mira oli vähän hiljaa, ja sitten kysyi että missä puolueessa on eniten sitten sateenkaari porukkaa.
Ei yhtään ihme ettei heterogeenisyys ja homogeenisyys ole Miralle tuttuja termejä, kun on itse tuolla talossa jo sanonut ettei ymmärrä kaikkia sanoja.
Vierailija kirjoitti:
Mira on Patsy ja Eddie samassa hahmossa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuo Kimmo on sanomaan Timoa kermaperseeksi ? Kimmo on itse hiljainen eikä paljon avaudu.Ville olisi voinut lähteä........kyllä riitti kahden viikon jutut jeesuksesta.
Videota oli leikattu lähetystä varten, livenä kun katsoi, niin Kimmo sanoi että kermaperse kuulosti nyt kamalammalta kuin mitä se hänen päässään tarkoittaa. Ei siis tarkoittanut loukata, vaan yritti vain tuoda esiin, että Timo on hänen mielestään vähän snobahtava, eikä se nyt ihan metsään mene, taitaa olla myös varakaskin ihminen ja se näkyy. Timolle BB oli jännä elämys, ei hän mitään rahaa tavoitellut, kuten sanoikin.
Tupu siellä iloisena, kun sai Timon ulos.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuo Kimmo on sanomaan Timoa kermaperseeksi ? Kimmo on itse hiljainen eikä paljon avaudu.Ville olisi voinut lähteä........kyllä riitti kahden viikon jutut jeesuksesta.
Et vissiin ymmärrä, mitä tarkoittaa kermaperse.
Tarinalla on nätti kasvo ja upea tyyli, se vaan on niin vaivaton katseltava. Puhe, -laulu- ja tanssitavat tosin eivät miellytä. Miralla on käytös aika sähäkää liikkeet mukavia, ja vaikka nauru on jotenki äkäistä, pikaista ja väkivaltaista, niin kuitenkin ystävällistä. Anu on hyväroppane, Millalla upeaa naamatyöskentelyä, kun se oikein innostuu parastaanpanemaan
Mulle tulee vaikutelma, että Milla yrittää lähennellä Jukkaa. Eevistä otti se niissä käsiraudoissa koville eli ns.kolmiodraama. Jukka ihan selkeesti edelleen tykkää nimenomaan Eeviksestä. Eevis ei tunnu tietävän tunteistaan mitään, tosin ehkä havahtui nyt...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaapa ensi viikon viikkotehtävä tylsältä. Tiedossa on pelkkää makoilua ja eewiksen sekä jukan paneskelua
Et vaan ymmärtänyt. Siellä on kyllä koko ajan puuhaa asukkaille, mutta sen tekeminen ei vaan tosiasiassa vaikuta mihinkään, mitä he eivät kuitenkaan tiedä.
moi crystal
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, ja täällä muutama mamma (liekö osa äijiäkin) vaahtoaa, miksi se putosi. Kuivakka vanha ukonkäppänä. Tapettia talossa. Kuvittelee olevansa parempi, leuhka. Parempi mennä etsimään Tinderseikkailuja taas. Ja omin käsin onneen!
Sossupummi pauhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mira ja Kimmo juttelevat persuista.
Kimmo sanoi että persuissa on hyvin heterogeenistä porukkaa. Mulle jäi vähän sellainen kuva, ettei Mira nyt ihan ymmärtänyt sitä sanaa.
No ei se epäselväksi jäänyt. Noi on tulleet juttuun alusta asti, minä veikkasin että niistä tulee pari, kun en aluksi tiennyt Kimmoa homoksi.
mukavia molemmat ja suosikkejani myös molemmat.
eri
Taisi Mira luulla että Kimmo tarkoitti että peruissa on paljon heteroita, koska Mira oli vähän hiljaa, ja sitten kysyi että missä puolueessa on eniten sitten sateenkaari porukkaa.
Ei yhtään ihme ettei heterogeenisyys ja homogeenisyys ole Miralle tuttuja termejä, kun on itse tuolla talossa jo sanonut ettei ymmärrä kaikkia sanoja.
Mira parturi-kampaaja. Ei lukiota.
Kimmohan on just paras asukas. Älykäs, oma itsensä, aikuinen, hyvä keskustelija, hauska, ei ole julkisuuden perässä. Osaa kyseenalaistaa myös omia mielipiteitään. Toivottavasti pääsee pitkälle.
Eeva Leena puhuu oman tilan tarpeellisuudesta BB-talossa. 😂🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tuttu hirveä oksennuksen tunne tuli kurkkuun kun näin timon. päätin saman tien vaihtaa kanavan kun tvn katselu halu katosi kotonaan
Aika nopeasti mennyt suurin kiinnostus BB:tä kohtaan, kuvittelin etukäteen olevani todella kiinnostunut ja innostunut kaikesta! Perjantaina en viitsinyt enää katsoa koostetta ja lauantaina unohdin koko koosteen. Tänään luin tuloksen TÄÄLTÄ!
Tyhmä se suolaus-kysymys Timolle että miksi et mennyt lohduttamaan Tupua. Tupu tosiaan oli toisella puolen pihaa ja kyllä Timo mielestäni hyvin luki tilannetta eikä mennyt häiriköimään kun selvästi Tupu oli vetäytynyt omiin oloihinsa. Vaikutti ehkä putoamiseenkin.
Tulispa jotain nuoria kauniita naisia ja komeita miehiä, niin saataisiin säpinää taloon!