Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
15861/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jukka väittää Krisua narsistiksi?? Mitä nyt itse Krisua olen katsellut niin hän vaikuttaa kiltiltä, mutta on hölmö kirouluineen ja läpän heittoineen. Välillä menee yli mutta en usko että hän tarkoittaa aiheuttaa pahaa mieltä muille.

Jukka on se joka vaikuttaa juonittelevalta, hän esittää ja miettii omaa etuaan.

Ainahan sitä jotain positiivistakin on ja ei Krisua ainakaan laiskaksi voi haukkua. Teki töitä kuin pieni paviaani pelkästään siinä toivossa, että onnistuessaan saattaisi saada helpotusta viinahampaan kolotukseen.

Vierailija
15862/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Millakin on ihan juntti. 

Ja mitä ton junttijukankin piti tohon tulla määkimään että maistuu sieni paskalle.. ja valivali. Eikö noi osaa hetkeäkään käyttäytyä ja olla hiljempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15863/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jukka väittää Krisua narsistiksi?? Mitä nyt itse Krisua olen katsellut niin hän vaikuttaa kiltiltä, mutta on hölmö kirouluineen ja läpän heittoineen. Välillä menee yli mutta en usko että hän tarkoittaa aiheuttaa pahaa mieltä muille.

Jukka on se joka vaikuttaa juonittelevalta, hän esittää ja miettii omaa etuaan.

Nuo kaksi on yhtä laskelmoivia ja juonitteleva sillä erotuksella, että Jukkaa johdattelee liikaa alapää ja Krisua puolestaan viinapää.

Vierailija
15864/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei kyllä ota keskusteluista mitään selvää :D

Vierailija
15865/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

---Jukka oudoksuu ruokia.

Taloon pitäis varmaan kutsua Jukan äiti kokkaamaan.

Eikö se Jukka nyrpistelly aikaisemminkin toisten tekemälle ruoalle?

Onko kokkaillut itse?

Vierailija
15866/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko tänne kirjoittaa jotain POSITIIVISTA välillä. Jos ei ole muuta kuin negatiivista sanottavaa, ja se on sanottu jo moneen kertaan, niin miksi toistaa?

Minä aloitan: onpas ihanan näköinen ateria!

Pilasivat sen ihana aterian syömällä paskaisilla käsillä hotkien kuin siat.

Vierailija
15867/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahnakori on kadonnut!

Vierailija
15868/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toi Jukka on niin ruokarajoitteinen? Onko se niin maalainen, ettei kelpaa kuin peruna ja makkara?

Vierailija
15869/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovasti ihmettelen ettei kukaan sano Eevikselle että ei kiinnosta sinun suuhun kusemat?

Semmonen kutina että jutut sillä vaan paranee

Vierailija
15870/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mä vihaan tota hokemaa " on niin etuoikeutettu olo", saatttanan juntit, laivan perusbuffetpöytä,

ooooo, maailmassa ei oo mitään ihanampaanbfrbhjfrbhjgfbklmgfm,vf !Q!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
15871/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mikähän ylläri bb:llä on, kun ovet on kiinni?

Pihalla on kartta, joka käsittelee sukupuolta ja seksuaalisuutta. Asukkaat suunnistelevat ja yrittävät löytää omansa ketään loukkaamatta.

Vierailija
15872/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika perus laiva buffa,

perunaa, salaatteja, kylmäsavulohta, rapuja, ilmajuivattua kinkkua, crackereita, hapankorppuja, leipää, sipulia, kananmunia, hedelmiä, levitteitä, leikkeleitä, juustoa, jälkkäreitä,

vegepöydässä kaviaaria ja porkkalaa ainakin. 

Tulee nälkä lukiessa... 

Vierailija
15873/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovasti ihmettelen ettei kukaan sano Eevikselle että ei kiinnosta sinun suuhun kusemat?

Etkö oo ottanut suikkiin? Eeviksen kaveri oli kokematon .

Vierailija
15874/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupu söi pöytäkoristesienen ja sanoi, että toivottavasti tästä ei tule mitään hallusinaatioita :D

Vierailija
15875/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että mä vihaan tota hokemaa " on niin etuoikeutettu olo", saatttanan juntit, laivan perusbuffetpöytä,

ooooo, maailmassa ei oo mitään ihanampaanbfrbhjfrbhjgfbklmgfm,vf !Q!!!!!!!!!!!!!!!

No älä, 

pöydät notkuu herkkuja ja juntit haluu maistaa pöytäkoristeita ettei vaan jää mistään ilman.

Ihan hemmetin etuoikeutettu olo!!!!!!!!!!

Vierailija
15876/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis Tupu rupes itkemään sen takia, koska häntä hävettää olla tuolla, kun nuo yhdet puhuu tollasia hirvityksiä.

Tupu tietää että hänen lapset ja lapsenlapset kattoo tota ohjelmaa koko ajan, ja nyt hänestä on inhottavaa, kun ne pienet lapset joutu kuuntelemaan ne eeviksen törkyjutut.

Siis Tupu mun mielestä sanoi 24/7:ssa yksi päivä että hänen lapsillaan ei ole vielä lapsia. Ei siis mikään mummo vielä!

Vierailija
15877/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö graavi lohi maistu

Vierailija
15878/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta naisen tverkkaaminen on inhottavan näköistä. Sehän on kutsu miehelle. Tule ja raiskaa.

Ei ole. Liikuntamuoto hyötyineen siinä missä muutkin. Naisella on p*rse ja hän saa sitä heiluttaa samoin kuin käsiään.

Jo aikoinaan Elvis heilutti lanteitaan, eikä kukaan sanonut että se on kutsu tehdä väkivaltaa.

Vierailija
15879/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää teijjän mielestä tylsin asukaskokoonpano suomi BB.ssä. Minusta on. Noissa ei ole oikein ketään johon samaistuisi tai jota haluisi fanittaa. Ei pelkkä myötähäpeä ole oikein viihdettä eikä tylsyys.

Vierailija
15880/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis Tupu rupes itkemään sen takia, koska häntä hävettää olla tuolla, kun nuo yhdet puhuu tollasia hirvityksiä.

Tupu tietää että hänen lapset ja lapsenlapset kattoo tota ohjelmaa koko ajan, ja nyt hänestä on inhottavaa, kun ne pienet lapset joutu kuuntelemaan ne eeviksen törkyjutut.

Siis Tupu mun mielestä sanoi 24/7:ssa yksi päivä että hänen lapsillaan ei ole vielä lapsia. Ei siis mikään mummo vielä!

Eevishullu säveltää omasta päästään noita juttuja mitä tapahtuu. Tosi rasittavaa. Ei mitään rajaa sillä mitä se keksii että saa Eevistä haukkua.

Ketju on lukittu.