BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Tarina pesee Villen hampaat aivan mahtava esitys
Tarina on kyllä hyvä improomaan, vaikka esitystaidot ei olekkaan mitään huippuluokkaa, mutta Tarinamaisia kaikki. Into esiintyä on kyllä huippuluokkaa
onko noi prode-liput asukkaiden vai talon
Alma ei anna vieraalleen suunvuoroa. Alma on huippuhuono juontaja. Ilmankos ei tykätty seliytyjissäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo kesken lauseen kameran vaihto on kyllä niin outoa. Olen tullut siihen tulokseen, että se tekee sen automaattisesti. Siinä on aika, jolloin se vaihtuu.. Siksi tulee monesti samasta paikasta eri kulmia ja tosiaan jää jutut kuulematta.
TAI sitten joku päättää, että nyt kuulostaa hyvältä jutun alulta laitanpa talteen... Freshiä juttua koosteeseen.
Tässä on varmastikin karsittu tuotantokustannuksia ja kamerat vaihtuvat jollain automatiikalla (tai sitten joku on myynyt heille ”tekoäly-pohjaisen kameraratkaisun”).
Varmasti juuri näin. Nauratti kun joku ressukka aiemmin kommentoi, että jokaista asukasta kyllä seurataan kameroilla ja jokaisen mikrofonia kuunnellaan. Haha
Kyllä se on ohjaaja joka päättää minkä kameran kuvaa näytetään ja kuinka paljon. Ja kaikkien kameroiden ja mikrofonien kuvaa ja ääntä seurataan jatkuvasti erikseen. T. tuotannossa mukana olevan miehen vaimo.
Ai kun itse ohjaaja Janne Virtanen kertoi haastattelussa, että on aikoja ettei paikalla tuotantotiimistä ole kuin yksi henkilö. Tämä yli-ihminen seuraa kymmenistä eri kameroista ja 14 mikrofonista jokaista herkemättä reaaliajassa. Ihan jokainen tietää ilman miestäkin ettei tuo voi edes olla mahdollista, joten lakkaa nyt valehtelemasta, hyvä ihminen. :D
Vierailija kirjoitti:
Toi Tarina on jäänyt jollekin pikkutytön asteelle, sellaiselle jota äiti on aina pitänyt ylimaallisen ihanana esiintyjänä jota on kuljetettu sukujuhlasta toiseen esiintymässä, eikä sukulaiset ole viitsineet sanoa et nyt riittää.
Täysin lahjaton mutta hirveä into esiintyä vaikka katsojien tekisi mieli häipyä äkkiä paikalta.
Tarina aivan mahtava ja sopii hyvin BB taloon. Mitä iloa on seinäruusuistaxtuolla? 2 srinäruusua Tupu ja Anu.
Kuinka moni keskustelijoista haki itse mukaan ohjelmaan?
Peukku ylös, jos hait ja peukku alas, jos et hakenut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo kesken lauseen kameran vaihto on kyllä niin outoa. Olen tullut siihen tulokseen, että se tekee sen automaattisesti. Siinä on aika, jolloin se vaihtuu.. Siksi tulee monesti samasta paikasta eri kulmia ja tosiaan jää jutut kuulematta.
TAI sitten joku päättää, että nyt kuulostaa hyvältä jutun alulta laitanpa talteen... Freshiä juttua koosteeseen.
Tässä on varmastikin karsittu tuotantokustannuksia ja kamerat vaihtuvat jollain automatiikalla (tai sitten joku on myynyt heille ”tekoäly-pohjaisen kameraratkaisun”).
Varmasti juuri näin. Nauratti kun joku ressukka aiemmin kommentoi, että jokaista asukasta kyllä seurataan kameroilla ja jokaisen mikrofonia kuunnellaan. Haha
Kyllä se on ohjaaja joka päättää minkä kameran kuvaa näytetään ja kuinka paljon. Ja kaikkien kameroiden ja mikrofonien kuvaa ja ääntä seurataan jatkuvasti erikseen. T. tuotannossa mukana olevan miehen vaimo.
Joko se voittaja on siellä tuotantopuolella päätetty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naureskellut henkiparantamiajutulle, vaan sitä kun Ville niitti anusta 😅😅
Eikö kaikki hiffanneet 😂😂😂
On ihan tosi vaikea tajuta, mikä muka naurattaa lauseessa:
"haluan kiittää sinua, herra anusta"
..................................... eikun hetkinen!
Juu oli hauska läppä ei olis vaan tehtävän kannata ajateltenu kannattanut heittää sitä villen ja Anun kuullen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sateenkaarikupla", sanovat cisheterot jotka todennäköisesti tuntevat itse vain toisia cisheteroita. Eikö se sitten ole kupla?
Paras ystäväni on lesbo, yksi kaverini on homo ja tunnen kolme transmiestä. Mutta hyvä yritys.
Samoin mulla on kahdella kaverilla homopoika, paras kaveri homo, löytyy lisäks yksi homo- ja lesbokaveri, 2 bi-kaveria, kaksi työkaveria homoja, itse olen heteronainen. Ei oo kupla mun mielestä. Ja nää mun "sateenkaarikaveritkaan" ei ymmärrä tota Kevinin ja Tarinan ajatusmaailmaa.
Missä oikein elät??
Itse en tiedä kuin yhden homon, yhden transun ja kaikki naisethan on vähän bi/lesboja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Tarina on jäänyt jollekin pikkutytön asteelle, sellaiselle jota äiti on aina pitänyt ylimaallisen ihanana esiintyjänä jota on kuljetettu sukujuhlasta toiseen esiintymässä, eikä sukulaiset ole viitsineet sanoa et nyt riittää.
Täysin lahjaton mutta hirveä into esiintyä vaikka katsojien tekisi mieli häipyä äkkiä paikalta.Tarina aivan mahtava ja sopii hyvin BB taloon. Mitä iloa on seinäruusuistaxtuolla? 2 srinäruusua Tupu ja Anu.
Kyllä itse ainakin seurasin äsken mieluummin Tupun ruorissa oloa kuin Narinan esiintymistä.
Mua häiritsi ihan hirveesti illalla kun Helmeri kertoi itkien tarinaansa Villelle niin Eevis vain esitti nukkuvaa, hetkeä myöhemmin sanoi menevänsä nukkumaan, vaikka nyt ei 4 tai 5 tuntiin unta saakkaan.
Jotenkin kylmä ihminen jos esittää tuolleen nukkuvaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten oikeasti aikuisilla ihmisillä voi mennä näin tunteisiin tuntemattomien ihmisten toiminta leikissä? Pahemmin täällä katsojat näyttäisi hajoavan kuin asukkaat.
Täysin samaa mieltä. Täällä väki käyttäytyy kuin teini-ikäiset. Ei uskoisi, että täällä kirjoitttelevat aikuiset ihmiset. Kiesus sentään.
Tuskin kaikki aikuisia ovatkaan.vaikka on kyllä toki fiksuja nuoria ja tyhmiä aikuisia ja toisin päin joten tämän ei ollut tarkoitus yhtä ikäryhmää arvostella.
Yleensähän paneskelijat tiputetaan talosta aika pian. Onko Eevis ällä vikanen.
Eevis roikkuu Jukassa, ei kai se Jukkakaan halua muuta, kuin pussit tyhjäksi.
Tuo nyhjääminen saman peiton alla rupeaa katsojia myös tympimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta ihmistä sun ja sun mielikuvitusmiehen mielestä tarvitaan seuraamaan 14 mikrofonia + noin paria/kolmeakymmentä kameraa niin, että jokaisen informaatiosta ollaan koko ajan tietoisia?
peili alas,,,,, liimalla kiinni
Jokohan Anusta joutuu häätöön
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei niitä tissi ja persekuvia ole missään jaossa? Vai runk*aako tuotanto vaan suihkuaikoina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milla ja Kevin suihkussa.
Onpa hölmön näkönen aikuinen karvaton nainen. Kyllä karvakolmio sopisi kehoon paljon paremmin kuin toi vauvanuken alapää.
Jep. Mietityttää aina ne miehet jotka pitävät tuollaisista pikkutytön alapäältä näyttävistä naisten värkeistä. Et pitävätkö niistä kun eivät uskalla ryhtyä pedarihommiin, niin toiseks paras kelpaa...
Ei siinä ole mitään pedarimeininkiä, jos haluaa siistin alapään, eikä mitään villinä kasvavaa puskaa, koskee niin miehiä kuin naisia ja en nyt tarkoita posliinia vaan lyhyeksi siistittyä karvoitusta, minulle tämä on yksinomaan esteettinen asia.
T. Mies
On ihan tosi vaikea tajuta, mikä muka naurattaa lauseessa:
"haluan kiittää sinua, herra anusta"
..................................... eikun hetkinen!