BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Eikö toi Anu huomaa itsekään kuin tyhmä on. Naisena nyt pitäisi tietää vähän paremmin noi köökihommat, etenkin jos on muka amiksen kokkilinjan käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä BB talo ole tuon näköinen taas ei tehty ohjeiden mukaan!!
Hyvä, että saivat edes jonkinlaisen talon pystyyn!
Vierailija kirjoitti:
Kaikista suurin voitto on se kun ihmisiä tulee uskoon. Siinä mielessä Ville on ollut tärkein asukas big brotherin talossa.
Ei ainakaan BB talossa tullut kukaan.
Oisko noilla tomusokeria menis pahin piiloon kun sais lumen päälle?
Kevin olisi varmaan halunnut koristella myös
Vierailija kirjoitti:
Kaikista suurin voitto on se kun ihmisiä tulee uskoon. Siinä mielessä Ville on ollut tärkein asukas big brotherin talossa.
Voitto kenelle? Ei usko ole voitto tai häviö. Villen talossa olo aukaisi omat silmäni uskonnon harjoittamisen omituisimpiin atmosfääreihin, joka loi täysin ahdistuneen kuvan uskontoa kohtaan. Ja kierrän kaukaa uskonnontuputtajat.
Siis tuo valkoinen orkidea pöydällä ei ole saanut raukka vettä kun noin nuokkuu,
yhtään ei talossa oleva nainen edes ymmärrä tehdä mitään.
twitterissä kevinin innottomuus tänään on mennyt tunteisiin. pari päivää sitten osa jengistä oli vielä sitä mieltä että se kiekuu ja on teennäisen innostunut kaikesta, ja nyt sit muka liian masis. kertoo vaan siitä ettei se teeskentele, joku pelisilmäisempihän ois nää viimeiset päivät tekopirteenä tuolla kaikkia kehumassa mutta parempi mun mielestä että näyttää tunteensa niinkun ne on.
Vai oli Milla Kevinin kiusaamisen kohde... Ja kuitenkin Milla haluaa Kevinin voittavan? Kuinkas moni Krisun kiusaamisen kohde haluaa hänen voittavan? Varmaan Tarina, Ville, Jukka... Ei kun ai niin, kaikki nämä toivovat Kevinin voittavan. Kas kummaa.
Arvasin, että jos Krisua ei Levi-viikolla äänestetä ulos, hän muistaa taas pelin ja pitää pahimman puolensa kurissa viimeiset pari viikkoa. Katsojat on niin lampaita, että parissa viikossa unohtavat kaikki perseilyt.
Levin jälkeen kaikki selvänä tai about selvänä olleet - Ville, Kevin ja Anu - olivat sitä mieltä, että tilanne oli Jukalle epäreilu ja Krisu olisi ansainnut isomman rankun kuin Jukka. Nythän kävi niin, että vain Jukkaa rangaistiin ja Krisu pääsi kuin koira veräjästä.
Suora lainaus Seiskan Valvomon Villen haastattelusta, jossa kuvailee Levin reissulta paluuta: "Kristianin käytös oli öykkäröivää ja se kyllä aivan tieten tahtoen painoi Jukan nappulaa niin pohjaan kuin vain ikinä voi painaa. Mä siinä autossa vielä katsoin, kun se aukoi päätään, niin sellainen kiilto oli silmissä, joka etsi mahdollisimman sellaista nappia, mistä vielä voi painaa ja niin paljon kuin vain ihminen voi härnätä. Se oli tosi rumasti tehty." Toivoisin, että ihan kuka tahansa noista voittaisi, kun vain ei Krisu. Valitettavasti niin tuskin käy.
Onneksi Kevin poistuu talosta voittajana, riippumatta siitä, kuka nousee sohvalta viimeisenä. Vai kuinka moni muistaa 2011 BB-voittajan vs. kuinka moni tietää, kuka on Sebastian Tynkkynen? Kuinka moni muistaa 2008 BB-voittajan vs. kuinka moni tietää, kuka on Niko Saarinen? (PS. Vastaukset on Janica Kortman ja Anniina Mustajärvi, jos et muistanut.)
Tuossa asussa näkyy hyvin Helmerin naisen perse!!
Itse en ole koskaan ymmärtänyt tuota että laitetaan hedelmiä isot läjät pöytään nehän on vaan koristeena, kukaan haluu syödä lämpöisinä niitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan BB talossa tullut kukaan.
älkää nyt aikuiset ihmiset, voi että, minäkin palvon seitaa, kynttilän valossa upeeta!
Vierailija kirjoitti:
Vai oli Milla Kevinin kiusaamisen kohde... Ja kuitenkin Milla haluaa Kevinin voittavan? Kuinkas moni Krisun kiusaamisen kohde haluaa hänen voittavan? Varmaan Tarina, Ville, Jukka... Ei kun ai niin, kaikki nämä toivovat Kevinin voittavan. Kas kummaa.
Arvasin, että jos Krisua ei Levi-viikolla äänestetä ulos, hän muistaa taas pelin ja pitää pahimman puolensa kurissa viimeiset pari viikkoa. Katsojat on niin lampaita, että parissa viikossa unohtavat kaikki perseilyt.
Tänään jos alkoholia tulee niin saattaa tilanne vielä muuttua, mutta toisaalta Krisun suurimmat känniärsytyksen kohteet ovat poissa. Poissa on tosin myös tilanteen rauhoittajat, joten jos Kevin vaikka vetäytyy tilanteesta rauhoittelun sijaan, saattaa käytös sekä Kimmolla että Krisulla mennä aivan överiksi. Mutta kaikki tämä siis edellyttää sitä että alkoholia tulee.
Vierailija kirjoitti:
Kevin olisi varmaan halunnut koristella myös
Todennäköisesti, mutta tilannetajua omaavana ymmärtää antaa Anulle päävastuun.
Onhan tämä "Anun päivä".
Silloin on tärkeintä että juhlakalu saa olla keskipisteenä ja tehdä päätökset/toteutukset (kuten vaikkapa piparkakkutalon koristelun suhteen) just niin kuin itse katsoo parhaaksi.
Fiksu ymmärtää vetäytyä sivummalle, pitää suunsa kiinni, ja antaa toisen touhuta.
Meni sitten syteen taikka saveen.
Se fiksu tajuaa että pääasia on että päivänsankari itse nauttii ja on tyytyväinen päiväänsä.
Ehtii niitä piparitaloja koristella myöhemminkin.
(Ja kamala siitä tulee joka tapauksessa mut mitä välii)
Itsensä likoon laittaneen ja luonnollisen pitää voittaa, ei muita arvostelevan eikä peiton alla viihtyvän.
Vierailija kirjoitti:
Siis tuo valkoinen orkidea pöydällä ei ole saanut raukka vettä kun noin nuokkuu,
yhtään ei talossa oleva nainen edes ymmärrä tehdä mitään.
Olen nainen, mutta vähempää ei tuo kukkienhoito voisi kiinnostaa. Älä tee tästä sukupuolikysymystä jatkuvasti.
Ps. Hillitse raivosi, mamma, en ole Anu-fani.
Minä en tajua miksi ihmisillä on joka asiassa nykyään niin lyhyt muisti. Oli sitten kyse politiikasta tai tästä ohjelmasta, niin ei tarvitse kuin viikko olla "rauhallista" niin kaikki törttöilyt ja kspäisyydet on annettu anteeksi, ihan kuin ihminen ei pystyisi viikkoa esittämään vaikka keijukaista, jos on mahdollista että saa siitä palkinnoksi 30 000.
Tarkoitan nyt siis Krisun käytöstä tällä.
Vierailija kirjoitti:
Itsensä likoon laittaneen ja luonnollisen pitää voittaa, ei muita arvostelevan eikä peiton alla viihtyvän.
Totta, juuri siksi Kevinin kuuluu voittaa, ei selän takana läyhäävien Kimmon & Krisun eikä peiton alla pusuttelevien Anun & Hemmin.
Jo alkoi Krisu halailee kun tuli juomista en ymmärrä tuollaista.
Huomenna huutaa taas!!
Laittais ny ekana nuo ruoat ja jois vasta kun kaikki valmista niin hienot safkat sai!!!
No todellakin osaa.
Siis pohtia, oikeastaan mitä vaan.
Ja myös perustella ne pohdintansa, tiedolla.
Olet ilmeisesti seurannut tätä kautta yhtä vähän kuin tuotanto itsekin?
Kevinhän nimenomaan kertoi ettei ollut toivonut mitään itselleen (kuten ei yleensäkään, koskaan, eikä missään tilanteessa kun on kysytty) ja toivoi että bb osaisi käyttää mielikuvitustaan.
No, bbn mielikuvitus oli yhtä kapeakatseinen ja yhteen lokeroon leimaava kuin omasikin ja tarjosi just niitä kasvonaamioita ja lasten pukuleikkejä.
(oli tosin myös ilmapalloaiheinen -?! - tietovisakin jonka Kevin toki voitti mutta sitä et tainnut huomata?)
Minä puolestani olen yhtä kiitollinen kuin Jukka ja kaikki muut Kevinin kanssa-asukkaat siitä että olen saanut tutustua häneen.
Lopultakin on minullekin auennut että ehkä todellakin tarvitaan laajempi näkemys sille mitä me olemme.
Ettei ehkä riitäkään pelkkä jyrkkä formaatti ja kastijako miehet versus naiset, vaan tarvitaan myös jotakin siltä väliltä. Koko jana päästä päähän, joku on siellä yhdessä ääripäässä, toinen toisessa, mutta me kaikki muut sitten jotakin siltä väliltä.
Sen kummemmin määrittelemättä.
Tai varsinkaan leimaamatta.
Tämän on Kevin - huikean fiksu kaksikymppinen nuori - minulle paljon paljon vanhemmalle opettanut.
Ja onhan hän myös ihan hemmetin hauska ja viiltävän terävä!