BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joutuukohan Kimmo selittelemään sitä että sanoi tilanneensa Jukan mukaan ainakin sen palkkamurhan? Vitsi tai ei on aikamoista puhetta kuitenkin.
Se liittyi johonkin......... ...... ....... en ala tässä kertomaan. Jos se on se mitä ajattelin niin se on julkista tietoa. Kimmo ei siihen liity mitenkään.
Joku tiesi mitä Kimmo tarkoittaa.............
Välillä ihmettelen, miten tällä palstalla ei ymmärretä Kevinin selkeää itseironiaa, mutta jos näinkin yksinkertainen ja selkeä läppä voi viuhua jollain pään yli, niin ehkä ei tarvitse ihmetellä, kun huumorin hienommat nyanssit ei aukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan 24/7:n katsojista oo sattunut laittaan ylös sitä Villen sämpyläohjetta. Ne oli hyvän näköisiä, tekis mieli koittaa reseptiä.
Eilisessä youtube videossaan kertoo reseptin. Tärkeintä oli että tulee ruokalusikallinen sekä sokeria että suolaa.
Ruokalusikallinen suolaa tuohon määrään mitä Ville teki,no mä käytänkin kohtuudella!!
Paljonko siinä taikinassa on nestettä?
Vaihtakaa toiseen ryhmään, ei tää oo mikään kokkikerho
Vierailija kirjoitti:
minkä takia niko ei ole tehnyt villestä videota you tubeen hänenhän piti haastatella villeä pappipuvussa😁 ei ole mahtanut suostua ville
On Niko tehnyt haastattelun Villen kanssa. Ystäväni näki sen mutta en löytänyt sitä. Niko sanonut siinä että alussa Ville ei ollut suosikkinsa mutta myöhemmin oli. En tiedä miksi haastattelua ei näy. Nikohan sanoi että jos Ville voittaa hänellä olisi papin puku haastattelussa.
Ei pysty kurkkimaan ruudun ääreen nyt, kertokaa, onko Anun päivä jo käynnissä?
Vierailija kirjoitti:
On varmasti ollu hauska seurata 24/7 kun ääninäyttelivät toisiaan. Näin vain tuon uutiset pätkät, mutta sain nauraa. Kimmo pärjäsi yllättävän hyvin.
Se oli hauskaa ja varsinkin ne bb-talon pätkät!
Krisu oli suorastaan kauhistunut itsestään! Eniten siitä, mitä suusta on tullut! 😁
Miksi Kimmo luovutti, kyllästynyt, apaattinen, masentunut, väsynyt. Jukan ja Villenkö lähtö vaikutti vai mikä. Ihan kuin ei nukkuisi kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Ei pysty kurkkimaan ruudun ääreen nyt, kertokaa, onko Anun päivä jo käynnissä?
Ei ole vielä, aika myöhään iltapäivällä on alkaneet.
Anu on ihme mummu. Tylsä puhetapa kuunnella: niinku... sillee... niinku.... jne.
Pusuttelee Hemmin kanssa ja hengaa samalla kaikkien miesten kans talossa. Kaikkien kaveri : )))) Onneks ei ole tuttuni.
Vierailija kirjoitti:
Helmeri ei kyl tajua yhtään sitä että lapset tulevat (oletettavasti) olemaan aina ykkösenä Anun elämässä. En itse ikinä äitinä viettäisi heti ensimmäistä viikonloppua jonkun miehen luona yökylässä jos olen ollut kaksi kuukautta pois lasten luota!!!! Kyllä Anu nyt sen voisi aivan hyviä sanoa suoraan. Miksi ei sano?
Ihmettelen kanssa mikä häntä vaivaa jos ei tällaista pysty sanomaan. Miten ei voi sanoa lasten olevan tärkein asia ja katsotaan yökyläilyt myöhemmin. Mutisee vaan jotain ”...mitenköhän mun lapset...pitkään poissa...ymmyh....nii...”. Ulosanti on kyllä surkeaa ja lammasmaista.
Täytyy sanoa että tympein kausi aikoihin. Onneksi pian loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan 24/7:n katsojista oo sattunut laittaan ylös sitä Villen sämpyläohjetta. Ne oli hyvän näköisiä, tekis mieli koittaa reseptiä.
Eilisessä youtube videossaan kertoo reseptin. Tärkeintä oli että tulee ruokalusikallinen sekä sokeria että suolaa.
Ruokalusikallinen suolaa tuohon määrään mitä Ville teki,no mä käytänkin kohtuudella!!
Paljonko siinä taikinassa on nestettä?
Vaihtakaa toiseen ryhmään, ei tää oo mikään kokkikerho
Joo ei, kun tää on haukunta- ja haistattelukerho. Osin myös kauneusstudio, jossa voi kommentoida hiuksia, varsinkin jos ne sattuu olemaan huonosti, ja ennen kaikkea Anun päässä. Täällä voi myös kommentoida kodinhoitoon liittyviä asioita, varsinkin jos ne ei onnistu, tai vaikka imuri sattuu olemaan väärässä paikassa.
En ois uskonut että sanon tään että Krisu on Kevinin kanssa nyt suosikkini Villen lähdön jälkeen. Krisun känni ylilyönnit inhotti mua ja oli päiviä että ärsytti Krisun äänikin. Nyt oon antanu Krisulle anteeksi ja latan ne känni piikkiin vaikka en hyväksykään. Kimmo Vehviläinenkin ei ärsytä enää. Ihan ok tuotanto oli päättänyt voittajan etukäteen tai ei. Oon saanut bb ärsytyksestä rauhan. Kiitos tuotanto, asukkaat ja katsojat ja tän keskusteluketjun keskustelijat.
Millainen äiti jättää lapsensa toisille moneksi viikoksi. Jäätävä.
Vierailija kirjoitti:
Anu on ihme mummu. Tylsä puhetapa kuunnella: niinku... sillee... niinku.... jne.
Pusuttelee Hemmin kanssa ja hengaa samalla kaikkien miesten kans talossa. Kaikkien kaveri : )))) Onneks ei ole tuttuni.
Saako hän yhtään selkeää lausetta tuotettua loppuun asti, kaikki sanominen jää roikkumaan ja sanoman voi tulkita miten vaan niin tai näin. Ei ole mielipiteitä vai ei halua antaa itsestään mitään. Ihan sama, mutta miksi hän lähti bb-taloon.
Ärsyttää kun tilalla voisi olla joku jo pudonnut mielenkiintoinen tyyppi.
Onneksi talossa on vielä Hemmi, jotain tervejärkistä että katsojakin pysyy järjissään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilisen koosteen äänestystulospylväät oli tosi tasaiset. Krisu johtaa mutta viimeisen anun pylväskin melkein yhtä korkea. Oikeastihan ero on suuri. Anun 8% pylväs pitäisi olla korkeudeltaan neljäsosan krisun 41% pylväästä. Mutta ei, melkein tasan.
Ja Alma yllättäen sanoi että anus on kovaa vauhtia kirimässä takaa. Voi v....u, viimeisenä toista päivää 🤣
Mua ei sinänsä yllättäisi jos joku vedonlyöntiporukka iskee viime hetkillä ja äänestää Anun tonneilla voittoon. Anulla huonoimpana asukkaana on ollut paras kerroin ja hänestä tehdään jonkun porukan kesken voittaja.
Kyllä tämän skaban Anu vie. Sen verran saanut kakkaa niskaan.
Vierailija kirjoitti:
En ihmettelisi jos Anu ei menisi helmerin saunabileisiin lainkaan.
Ihan sama tuli mulle mieleen. Just on kiehnätty 10 viikkoa yhdessä ilman (?) sen suurempaa intohimoa. Anulla vaan ei ollut munaa sanoa Hemmille, että älä ota tätä niin vakavasti.
Helmeri on timantti ja voittaja oikeesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tunnen sympatiaa Anua kohtaan. Kun se jutteli Villen kanssa yksinolemisen vaikeudesta niin paljasti itsestään aika paljon. Anu on kolmenkympin kriisissä elävä nainen, joka etsii aikuista identiteettiään äidiksi tulemisen ja eron jälkeen. Selvästi perhekeskeinen koska sisko ja vanhemmat tärkeitä. Lähtenyt sit tonne taloon kilpailuhenkisenä pelaamaan, mutta kasvoille on lyönyt sekä formaatin karuus (esim. pakko ylläpitää ”suhdetta” Hemmiin) että oman pään sisäiset kelat joita on voinut aiemmin paeta tekemiseen. Nyt sit ulkomaailma kolkuttelee ja samalla myös pohdinnat et mitä nyt sitten.
No on se jos äidiksi tuleminen kriiseilee vielä seitsemän vuoden jälkeenkin. Eiks vanhin lapsi ole 7v. Kunhan lähti hakemaan arkeen jotain seikkailua. Kai ne vanhemmat on tärkeitä, eiks kertonu et äiti käy kaupassa, siivoo ja hoitaa lapsia.
Että sylettää tälläset kommentit. Pelkkää naisvihaa ei MITÄÄN MUUTA
Vieläköhän Anun kåytetty nenäliina on retronurkkauksen pöydällä, mihin heitti sen?!