Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
85021/90773 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anulla taitaa olla sama toivomus kasvonaamioiden suhteen koska otti silmään ettei meikannut ollenkaan kun itsensä laittoi!!

Vierailija
85022/90773 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottaki anun päivä on perjantaina että saadaan tuotannon suosikille sitten kunnon äänivyöry viimeseks🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
85023/90773 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jukka on mainittu talossa varmasti joka päivä lähtönsä jälkeen. Muista ei ole puhuttu niin paljoa.

Olen huomannut saman, kaikilla on ikävä Jukkaa. Eniten Kevin ja Helmeri maininneet, mutta myös Krisu ja Kimmo ottaneet puheeksi. Ekalla viikolla Jukan lähdön jälkeen Kevin mainitsi hänet pari kertaa päivässä.

Jukka veti IG-liven eilen, oli hauska nähdä Lappajärven nähtävyyksiä :D

Jukan Insta?

juklai1

Vierailija
85024/90773 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevinistä kaikki on maailman parasta: ”Eikä! Tää on maailman kivoin juttu!!”, ”Siis tää on maailman hauskinta!!”, ”Siis tää on oikeesti maailman hassuin juttu!!” jne. Pöytäpuheessaan Kristianille sanoi kuitenkin suoraan, kuinka ei pidä hänestä. Päiväkirjahuoneessa pohti, että tuskin haluaa nähdä tai olla tekemisissä kenenkään talon asukkaan kanssa jälkikäteen..

Näin se totuus valottuu pikkuhiljaa ”suvaitsevaisesta” minä minä -Kevinistäkin!

Vierailija
85025/90773 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennustanpa nyt, että suunnitteilla on nk. kasvutarina. Anun päivä on jätetty viimeiseksi. Se tulee olemaan jotain tosi hienoa ja jännittävää verrattuna näihin aiempiin toisten päiviin. Jollain pikkujoulut-twistillä. Sen jälkeen kaikille yhtäkkiä onkin ihan jees, että Anu voittaa sunnuntaina.

Paitsi todellisille BB-faneille, jotka arvostaa sitä että BB:n voittaa joku kaikkensa antanut. Kuten Kristian tai Kevin. Myös Helmeri ja Kimmo ovat antaneet paljon ja kelpaisivat mulle voittajaksi. Anu on kaunis, mutta hänen voittonsa ei olisi minusta oikein.

Vierailija
85026/90773 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan tuotanto siis Kevin ei voi nyt itse käyttää noita naamioita kun ne ei oo veganeeja💤😁💤😁💤

Vierailija
85027/90773 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kevinistä kaikki on maailman parasta: ”Eikä! Tää on maailman kivoin juttu!!”, ”Siis tää on maailman hauskinta!!”, ”Siis tää on oikeesti maailman hassuin juttu!!” jne. Pöytäpuheessaan Kristianille sanoi kuitenkin suoraan, kuinka ei pidä hänestä. Päiväkirjahuoneessa pohti, että tuskin haluaa nähdä tai olla tekemisissä kenenkään talon asukkaan kanssa jälkikäteen..

Helmwrin. Tarinan ja Millan kanssa ainakin.

Vierailija
85028/90773 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä laiskat ja uusavuttomat mammat loiskauttaa perunansa keittoon vaikka kokonaisina, pesemättä ja kuorimatta, mutta ei se kyllä siinä yhteydessä ole sama juttu kuin kuorelliset lohkoperunat. Turha esittää huippukokkia. Keittoihin kuoritaan perunat, siitä oli kyse. Joku nero vastasi, että hän aina keittää perunat kuorineen. En tiedä itkiskö vai nauraisko.

Vierailija
85029/90773 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jukka on mainittu talossa varmasti joka päivä lähtönsä jälkeen. Muista ei ole puhuttu niin paljoa.

Olen huomannut saman, kaikilla on ikävä Jukkaa. Eniten Kevin ja Helmeri maininneet, mutta myös Krisu ja Kimmo ottaneet puheeksi. Ekalla viikolla Jukan lähdön jälkeen Kevin mainitsi hänet pari kertaa päivässä.

Jukka veti IG-liven eilen, oli hauska nähdä Lappajärven nähtävyyksiä :D

Jukan Insta?

juklai1

Joo kiitti, löysinkin jo itse 😁

Vierailija
85030/90773 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hemmettiä tuo Helmeri kantaa noita terveysjuomia tuonne wc-tiloihin nuohan vetää naamavoiteita naamaan!!

Taas näkee tuo järjen juoksun..

Vierailija
85031/90773 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme valehtelua taas. Tarinan, Jukan, Millan jne. kanssa haluaa olla talon ulkopuolella tekemisissä. Oliko sulle muka ihan oikeasti ylläri, että Kevinin kaikkein läheisimmät asukkaat on jo äänestetty pois tuolta? Koska asukkaat itse ovat tästä kyllä tietoisia ja puhuneetkin siitä useasti, kuinka kaikki Kevinin läheiset on jo häädetty. Jukka oli viimeinen näistä, joiden kanssa Kevin oli ystävystynyt, ja joka joutui lähtemään. Hän on nyt tosiaan ollut Jukan lähdön jälkeen tuolla yksin, ja ei ole kovin läheiden muiden TÄLLÄ HETKELLÄ talossa olevien kanssa. Mutta eipä se ole estänyt häntä nauttimasta niistä hetkistä, kun jotain kivaa on tapahtunut. Hyvin on jaksanut, vaikka tuolla on fiilis ollut täysin lässähtynyt ja kaikki omat kaverit ovat jo lähteneet.

Vierailija
85032/90773 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee jo aika epätoivoiseksi tämä mustamaalausyritys. Krisu arvosti Kevinin suoraa puhetta, sanoi sen eilen, että on tyytyväinen, että pysyi aitona eikä mennyt nuoleskeluksi. Ovat myös aiemmin suoraan puhuneet väleistään, ei siinä ole mitään uutta kenellekään.

Suvaitsevaisuus on eri asia kuin olla kaikkien kaveri. Ei tarvitse olla kaveri voidakseen suvaita toisen elämäntapaa, ja jos elämäntavoissa ei ole mitään yhtäläisyyksiä, miksi pitäisi kaveerata? Miksi Kevinin pitäisi yrittää roikkua Krisun ryyppyremmin jatkeena, kun ei itse nauti siitä yhtään?

Vierailija
85033/90773 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saahan sitä laiskat ja uusavuttomat mammat loiskauttaa perunansa keittoon vaikka kokonaisina, pesemättä ja kuorimatta, mutta ei se kyllä siinä yhteydessä ole sama juttu kuin kuorelliset lohkoperunat. Turha esittää huippukokkia. Keittoihin kuoritaan perunat, siitä oli kyse. Joku nero vastasi, että hän aina keittää perunat kuorineen. En tiedä itkiskö vai nauraisko.

Oon syönyt perunat kuorineen nakk7kastikkeen kanssa .lihapullien kanssa ja maistui hyvin. Keittoon kuorin perunat sen harvan kerran kun syön keittoja tai noita lihapulla nakki kastikkeita. Maittaa hyvin.

Vierailija
85034/90773 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lapset ei söisi keittoa missä perunat kuorineen ja en söisi itsekkään.Erikseen sitten uudet potut tai lohkoperunat pakastealtaasta.Ei ole kouluissa eikä päiväkodin keitoissa perunan kuoria.

Vierailija
85035/90773 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla twitterissä joku kirjoitti osuvasti..

Miks Anun pitää laittaa nuo peruukin riekaleet päähänsä🙄

Näkyy kuulemma Lapin kunnan Rovaniemen Levin huipulle asti!!

Vierailija
85036/90773 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmeri ei osaa sanoa kun hauskaa tai siistii nyt ois sopinut ehkä sanoa mukavaa!

Vierailija
85037/90773 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvät hyssykät miten vaikea Helmerin tajuta, että Anu haluaa vaan äkkiä päästä pois bb talosta. Miesystävä odottaa, lapset, vanhemmat, ystävät. Ja Helmeri vaan vinkuu että haluaa talosta päästyä heti näkemään mitä Anusta ja hänestä tulee. Koko ajan Helmeri kiinni Anussa kuin lapsi,läheisriippuvainen tms. Eikö Helmerin ymmärrys riitä tajuamaan vai eikö halua tajuta. Sanois nyt Kimmo, Kevin tai Krisu jo tuolle valesuhdeparille että lopettakaa jo tuo näytelmä. Onko Helmerillä aivovamma tms tajuta vai yrittääkö voittoon yrittäen esittää että heillä olisi jotain.

Vai pitäisikö pikemminkin Anun kertoa itse Hemmille, että ei ole hänestä kiinnostunut. Turhaa siihen toiset sekaantuu.

Onhan tässä ooteltu jo 9 viikkoa.

Vierailija
85038/90773 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma ettei ihmuset tajua: Anu on tuolla firman markkinointivälineenä. BB:n jälkeen kuvataan varmasti työssä. Samoin Hemmi. Täähän on täysin kaupallinen ohjelma muutenkin. Kimmo ja Krisu ihan itsensä takia, ei julkisuuden. Niinkuin ulos potkitutkin. Äänestyksillä ei mitään väliä. Tuotanto manipuloi katsojia ja voittaja etukäteen päätetty. En ole aiemmin näin räikeätä touhua nähnyt yhdessäkään ns. kilpailuohjelmassa. Puoluettomuus ei tässä ole millään muotoa toteutunut tuottajan puolelta.

Vierailija
85039/90773 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse pitää joistakin ihmisten tavoista ja silti voi olla suvaitsevainen. Itsekin olen.

Vierailija
85040/90773 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma ettei ihmuset tajua: Anu on tuolla firman markkinointivälineenä. BB:n jälkeen kuvataan varmasti työssä. Samoin Hemmi. Täähän on täysin kaupallinen ohjelma muutenkin. Kimmo ja Krisu ihan itsensä takia, ei julkisuuden. Niinkuin ulos potkitutkin. Äänestyksillä ei mitään väliä. Tuotanto manipuloi katsojia ja voittaja etukäteen päätetty. En ole aiemmin näin räikeätä touhua nähnyt yhdessäkään ns. kilpailuohjelmassa. Puoluettomuus ei tässä ole millään muotoa toteutunut tuottajan puolelta.

Krisu on valittu silti voittajaksi.

Ketju on lukittu.