BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvät hyssykät miten vaikea Helmerin tajuta, että Anu haluaa vaan äkkiä päästä pois bb talosta. Miesystävä odottaa, lapset, vanhemmat, ystävät. Ja Helmeri vaan vinkuu että haluaa talosta päästyä heti näkemään mitä Anusta ja hänestä tulee. Koko ajan Helmeri kiinni Anussa kuin lapsi,läheisriippuvainen tms. Eikö Helmerin ymmärrys riitä tajuamaan vai eikö halua tajuta. Sanois nyt Kimmo, Kevin tai Krisu jo tuolle valesuhdeparille että lopettakaa jo tuo näytelmä. Onko Helmerillä aivovamma tms tajuta vai yrittääkö voittoon yrittäen esittää että heillä olisi jotain.
Vai pitäisikö pikemminkin Anun kertoa itse Hemmille, että ei ole hänestä kiinnostunut. Turhaa siihen toiset sekaantuu.
Viimeksi eilen illalla Anu kertoi Hemmille sängyssä. Varmisti vielä Hemmiltä kysyen että ymmärtääkö tämä. Hemmi vastasi hetken päästä että joo. Hemmi ei vaan halua hyväksyä, että Anu ei halua seurustella Hemmin kanssa. Hemmi kakara kuvittelee saavansa mitä haluaa. Katsotaanpa selittääkö Hemmi myöhemmin että yhteisymmärryksessä ovat sopineet Anun kanssa, että ovat vain ystäviä. Koska hemmiä ei jätetä, hemmin mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Pidän huolen siitä, että tätä bb:tä, ei kirkuva transu voita.
Ota oikeinkirjoitus seuraavaksi tavoitteeksesi!
Mieluummin katselen ja kuuntelen kimmoa kuin a ja H lapsellista lässytystä
Vierailija kirjoitti:
En jaksa tota Kimmon apatiaa ja vaisuutta. Koittais nyt ryhdistäytyä tai luovuttais sit kesken, jos ei huvita. Pilaa muidenkin fiiliksen, energiasyöppö.
Kimmo pahempi drama queen kuin Kevin. Teinit käyttäytyy just tuolla tavoin kuin Kimmo jos heitä on "loukattu" tai eivät saa haluamaansa.
Mä en tiedä tykkäänkö enää lohisopasta... On jäänyt vähän ikävät vibat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kimmo.. ihan hyipputyyppi! Sai kauniit puheet lähteneiltä asukkailta ja hemmiltä. Mun suosikkityyppi talossa vaikka välillä ollut huonompiakin päiviä. Pohjimmiltaan niin hyvä tyyppi, selvinnyt rankoista kokemuksista, tasapainoinen ja hauska!
Haluaisin Kimmon voittoon mutta tiedostan että pari muuta asukasta omaa laajan fanijoukon. Kunhan Kimmo ei lähde sunnuntaina ensimmäisenä niin olen onnellinen <3
Allekirjoitan tän niin täysin:). Kimmo vaikuttaa sellaiselta että siihen vois tutustuu:)
Tykkään Kimmon älystä ja huumorista, mutta pisteitä laskee kaunankantaminen Miralle (dissaus vielä lähdön jälkeenkin) pienestä hairahduksesta sekä viimeisten viikkojen negatiivisuus ja muista selän takana puhuminen. Kimmo myös jatkuvasti kuvittelee muiden pelaavan ja miettivän peliä, mistä tulee se fiilis, että hän itse ei mitään muuta mietikään kuin peliliikkeitä.
Kimmo puhuu asiaa. Kyllä tuolla ihmiset pelaa minkä ehtii Ja ihan selvästi olen itsekin havainnut miten nuo pelaavat ja muuttuvat kun esim. Häätöpäivä ja nimeämiset lähestyy. Olen myös havainnut nämä ”vaalikamppikset” joista on maininnut. Ymmärrän Kimmon pointin ja sen että kilpailu keskenään noin tiiviissä ryhmässä voi aiheuttaa ikäviä jännitteitä ja mielipahaa. Nyt näyttäisi kuitenkin että se ei ole tuolla päässyt vaikuttamaan ja kaikilla loppujen lopuksi ihan hyvä olla.
Näistä puheista ehkä saa moni kuvan että kimmo pelaa mutta itse en usko tuohon lainkaan. Kimmolla ei tuo voitto merkkaa kuten on alusta asti sanonut. Hän on useaan otteeseen toivonut joutuvansa häätöäänestykseen jotta saisi lähteä pois jos katsojat ovat sitä mieltä. Kuitenkin.. asukkaat ovat pitäneet kimmosta eivätkö ole nimenneet. Kimmo puhui myös asiaa että toivoo että finaaliviikon pääsee ne jotka ovat tuoneet persoonansa eteen ja yksilöinä sen ansaitsevat. Samoin ajattelen itsekin.
Ihmisillä on erilaisia tapoja reagoida stressiin. Jotkut eivät pysy paikoillaan ja jotkut vetäytyvät, ovat rauhassa omissa oloissaan. Jotkut valittavat ja alkavat negatiivisiksi, purkavat muihin pahaa oloa. Jotkut yrittävät olla ajattelematta tai yrittävät olla mahdollisimman positiivisia. Ei se tarkoita, että jos muut reagoivat eri lailla kuin Kimmo, että he ovat heti feikkejä.
Tuolla hankala paeta. Ulkomaailmassa voit lähteä liikkumaan, laittaa musiikkia soimaan, mennä ystävälle, lukea kirjaa jne.
Itselle olisi kauhistus olla tuolla. Koko ajan joku äänessä.
Onko vittu tolla Krisulla taas joku vitun darra kun on niin vitun rasittava
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa tota Kimmon apatiaa ja vaisuutta. Koittais nyt ryhdistäytyä tai luovuttais sit kesken, jos ei huvita. Pilaa muidenkin fiiliksen, energiasyöppö.
Kimmo pahempi drama queen kuin Kevin. Teinit käyttäytyy just tuolla tavoin kuin Kimmo jos heitä on "loukattu" tai eivät saa haluamaansa.
Kyllä tuossa seurassa alkaisi itseäkin ärsyttämään yksi jos toinen. Kimmo on noista huomattavasti aikuismaisin ja muut yleensä kaukana perässä...
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä tykkäänkö enää lohisopasta... On jäänyt vähän ikävät vibat.
Lohisoppa hyvää. Eikä kaikki oo lohisoppa miehiä😉😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kimmo.. ihan hyipputyyppi! Sai kauniit puheet lähteneiltä asukkailta ja hemmiltä. Mun suosikkityyppi talossa vaikka välillä ollut huonompiakin päiviä. Pohjimmiltaan niin hyvä tyyppi, selvinnyt rankoista kokemuksista, tasapainoinen ja hauska!
Haluaisin Kimmon voittoon mutta tiedostan että pari muuta asukasta omaa laajan fanijoukon. Kunhan Kimmo ei lähde sunnuntaina ensimmäisenä niin olen onnellinen <3
Allekirjoitan tän niin täysin:). Kimmo vaikuttaa sellaiselta että siihen vois tutustuu:)
Tykkään Kimmon älystä ja huumorista, mutta pisteitä laskee kaunankantaminen Miralle (dissaus vielä lähdön jälkeenkin) pienestä hairahduksesta sekä viimeisten viikkojen negatiivisuus ja muista selän takana puhuminen. Kimmo myös jatkuvasti kuvittelee muiden pelaavan ja miettivän peliä, mistä tulee se fiilis, että hän itse ei mitään muuta mietikään kuin peliliikkeitä.
Kimmo puhuu asiaa. Kyllä tuolla ihmiset pelaa minkä ehtii Ja ihan selvästi olen itsekin havainnut miten nuo pelaavat ja muuttuvat kun esim. Häätöpäivä ja nimeämiset lähestyy. Olen myös havainnut nämä ”vaalikamppikset” joista on maininnut. Ymmärrän Kimmon pointin ja sen että kilpailu keskenään noin tiiviissä ryhmässä voi aiheuttaa ikäviä jännitteitä ja mielipahaa. Nyt näyttäisi kuitenkin että se ei ole tuolla päässyt vaikuttamaan ja kaikilla loppujen lopuksi ihan hyvä olla.
Näistä puheista ehkä saa moni kuvan että kimmo pelaa mutta itse en usko tuohon lainkaan. Kimmolla ei tuo voitto merkkaa kuten on alusta asti sanonut. Hän on useaan otteeseen toivonut joutuvansa häätöäänestykseen jotta saisi lähteä pois jos katsojat ovat sitä mieltä. Kuitenkin.. asukkaat ovat pitäneet kimmosta eivätkö ole nimenneet. Kimmo puhui myös asiaa että toivoo että finaaliviikon pääsee ne jotka ovat tuoneet persoonansa eteen ja yksilöinä sen ansaitsevat. Samoin ajattelen itsekin.
Ihmisillä on erilaisia tapoja reagoida stressiin. Jotkut eivät pysy paikoillaan ja jotkut vetäytyvät, ovat rauhassa omissa oloissaan. Jotkut valittavat ja alkavat negatiivisiksi, purkavat muihin pahaa oloa. Jotkut yrittävät olla ajattelematta tai yrittävät olla mahdollisimman positiivisia. Ei se tarkoita, että jos muut reagoivat eri lailla kuin Kimmo, että he ovat heti feikkejä.
Tuolla hankala paeta. Ulkomaailmassa voit lähteä liikkumaan, laittaa musiikkia soimaan, mennä ystävälle, lukea kirjaa jne.
Itselle olisi kauhistus olla tuolla. Koko ajan joku äänessä.
Juuri näin. Vaikka hyviä tyyppejä tuolla on ja on ollut niin kyllä jossakin vaiheessa alkaa ärsyttämään ihan pienetkin asiat kun yhdessä ollaan 247 ja kymmenen viikkoa putkeen. Varsinkin kun ei pääse pakoon purkamaan ajatuksiaan. Pisteet siitä että kukaan ei ole luovuttanut vaikka varmastinollut todella henkisesti vaikeita päiviä.
Vierailija kirjoitti:
Su loppuu koko paska. Kivaa.
Onko vielä selvinnyt, kenen päivä?
Kimmo on vähän samanlainen kuin minä, pistää kaiken läskiks jos ei koe saavansa oikeudenmukaisuuta.
Kyllä tuolla tulee jokaiselle vaikeita hetkiä. Krisulla ja Jukallahan mennyt huonoiten. Pieni kärhämä vain.
Jukka on mainittu talossa varmasti joka päivä lähtönsä jälkeen. Muista ei ole puhuttu niin paljoa.
Vierailija kirjoitti:
Pidän huolen siitä, että tätä bb:tä, ei kirkuva transu voita.
Mitä itse siellä kailotat? Toimi miten toimit.
Tuolla tavalla kailottamalla kaivat omalle suosikillesi kuoppaa
Viisas olisi vain hissukseen
Krisu on kyllä rasittavuuden huippu. Tympeä ilme naamalla rutisee ja kiljuu tylsyyttä, väsyttää, olutta, tussua ja noi sen idioottimaiset sanaleikit. Lohduttaisi jos saisi niin paljon viinaa että sekoaisi ja vartijat hakisi sen talosta. Ihmettelen tyttöystävänsä hermoja, katsella ja kuunnella tollaista persereikää, yök.
Ohjaajallakin ikävä jukkaa kuten asukeilla? :D
Vierailija kirjoitti:
Jukka on mainittu talossa varmasti joka päivä lähtönsä jälkeen. Muista ei ole puhuttu niin paljoa.
Olen huomannut saman, kaikilla on ikävä Jukkaa. Eniten Kevin ja Helmeri maininneet, mutta myös Krisu ja Kimmo ottaneet puheeksi. Ekalla viikolla Jukan lähdön jälkeen Kevin mainitsi hänet pari kertaa päivässä.
Jukka veti IG-liven eilen, oli hauska nähdä Lappajärven nähtävyyksiä :D
Lohikeittoon nimenomaan kuoritut perunat.