BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anusta ja Hemmistä uusioperhe talon ulkopuolella ? Ei tulisi toimimaan. A : Anu ei tykännyt Pablosta. Jos toisella koira se kuuluu myös perheeseen. Hemmi tykkää lapsista ,mutta kyllä tuo harrastus vie aika paljon aikaa hänen arjestaan. Loppujen lopuksi Hemmi on sosiaallinen ja kaipaa varmaan rinnalleen myös sellaista joka osaa keskustella ja vastata kysymyksiin. Toiseksi jos nainen vieläkin haikailee exän perään niin eiköhän tuo läheisyys ole sunnuntaina loppu ?
Tuskin kukaan uskoo ton romanssin jatkumoon, tai edes mihinkään romanssiin. Anu käytti vaan Hemmiä hyväkseen, kun uskoi, että katsojat pitää Hemmistä, joten sen kylkeen kannattaa takertua. Saattaa tuleva arki lyödä Hemmiä rumasti kasvoille, kun unelmat alkaa karista sunnuntaina. Luulen minä.
Minä uskon että suhde toimii myös ulkona, eihän täällä uskottu Ankuun ja Patiinkaan.
Eihän tämä suhde toimi edes tuolla talossa saati sitte että Anu tyytyis tollaseen suhteen kuvatukseen irl:D
Mitäs tarjottavaa Anulla sitten on tähän 'suhteeseen' ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anuu juotetaan, koska tuotantokin tajuaa miten tylsä ja kuiva se muuten on. Tuotanto yrittää pelastaa sitä kokoajan.
Eipä tuosta silti näytä mitään irtoavan.
Ei vaan kyllä pysty millään käsittämään että tuhansien hakijoiden joukosta tuollainen ihminen on sitten valittu viihdeohjelmaan.
Riittää,kun tuntee oikeat ihmiset ja pienenä lisänä lautiksen heppuja miellyttävä ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa ilkeä puhe Keviniltä Krisulle! Olin kyllä suu auki! Eipä ollut virheellinen arvio Kimmolta kun sanoi pk-huoneessa Kevinin sanovan ilkeitä asioita ja myös todella tarkoittavan niitä. Minusta ei olisi ollut tarpeellista MALJApuheessa olla noin hirveän ilkeä! En ymmärrä...
Eli olis pitänyt puhua paskaa niinkuin muutama muu?
Eikä tuo ilkeää ollu nähnytkään!!Kevin on älykäs. Älykästä on myös hänen ilkeilynsä. Näköjään joiltakin täällä menee täysin ohi noin älykkään ihmisen sapelinterävät verbaaliset viillot Krisun suuntaan.
Krisu uhkailee kännissä ja haukkuu muita päivittäin ja sitten kun Kevin antaa älykkäästi näpäytyksen niin heti kaikilla on hiekkaa pepussa.. Way to go!
Kimmokaan ei muuta osaa kuin haukkua muita näiden selän takana, useimmiten juuri Krisun kanssa, mutta näkee ilkeilyä kaikkien muiden kuin omassa ja Krisun käytöksessä...
Mä häpeän tota Anua niin! Niin huonoa mainosta firmalleen. Ja lapsilleen.
Kesäharjoittelija kameramies!!!!!
Kimmon päivä oli kyllä mielikuvitukseton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa ilkeä puhe Keviniltä Krisulle! Olin kyllä suu auki! Eipä ollut virheellinen arvio Kimmolta kun sanoi pk-huoneessa Kevinin sanovan ilkeitä asioita ja myös todella tarkoittavan niitä. Minusta ei olisi ollut tarpeellista MALJApuheessa olla noin hirveän ilkeä! En ymmärrä...
Samaa mieltä. Vaikka en Krisusta hirveästi pidä. Mutta Kevin luulee, että kun on ihanteellisen rehellinen ja suorapuheinen ihminen, se oikeuttaa, että hän voi nuon puhua.
Kevin oli rehellinen mutta sanoihan hyvääkin ja huumoria oli myös
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Vaikka en Krisusta hirveästi pidä. Mutta Kevin luulee, että kun on ihanteellisen rehellinen ja suorapuheinen ihminen, se oikeuttaa, että hän voi nuon puhua.
Krisuhan se noin ajattelee ja tekee sitä vielä paljon enemmän kuin Kevin, jopa niin paljon, ettei Krisulla muuta voi olettaakkaan. Siksi Kevinin tekemänä se voi tuntua kamala malta, ihmiset on asettaneet eri säännöt Kevinille kuin Krisulle.
Vierailija kirjoitti:
Ei mun mielestä ollut ilkeä puhe, vaan rehellistä puhetta. Antoihan Kevin myös kehuja. Krisu tuskin loukkaantuu, onhan näillä kahdella ollut omat vääntönsä. Usein Krisu myös sanonut aika ilkeästi ”läpällä” Kevinille. Joku ylimairea kehumis puheko olisi ollut parempi. Krisu varmasti arvostaa suoraa rehellistä palautetta enemmän.
Mitä jauhatte peetä? Kevinhän kehui puheessaan Krisun heittäytymiskykyä jne. että hyvä puhe oli.
Vierailija kirjoitti:
Kimmon päivä oli kyllä mielikuvitukseton.
Kimmon laji ei oo liikunta. Tosin tänään innostui leikkiautolla ajamisesta. Hyvin sopi trivial pursuit Kimmon päivään ja niin ettei kilpailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän mä tota arvostan kun sitä että Jukka vieläkin viitti mennä Krisua kehumaan!
Sanoihan Jukka myös, että Krisu on yksi niistä jotka on tervetulleita hänen luokse Lappajärvelle kylään.
Nooh. Toisaalta Iltiksen haastattelussa sanaili, ettei Krisulla taida olla asiaa Etelä-Pohjanmaalle, vaikka toki Suomessa vapaa liikkuvuus onkin. Ja sanoi suoraan, ettei heistä sydänystäviä tule, se on varma. Eli miten nyt ottaa.
Oon monta kertaa miettiny, että noi tuotannot realitysarjoissa varmaan opastavat kaikkia sitten "siviilissä" kehumaan, miten paljon on tullut positiivista palautetta, negaa lähettäneiden kiusaksi. Ei voi olla niin, että olkoon millainen mulkero tahansa, niin esim. 95% palautteesta on ollut positiivista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisuhan se noin ajattelee ja tekee sitä vielä paljon enemmän kuin Kevin, jopa niin paljon, ettei Krisulla muuta voi olettaakkaan. Siksi Kevinin tekemänä se voi tuntua kamala malta, ihmiset on asettaneet eri säännöt Kevinille kuin Krisulle.
Juuri näin. Harmi että talon 'kirjoittamattomat säännöt pätevät näköjään myös talon ulkopuolella.
Krisu ei kyllä tuosta mieltään pahoita van päinvastoin. Oli esim Anun puheen kohdalla huomattavasti vaivautuneempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anuu juotetaan, koska tuotantokin tajuaa miten tylsä ja kuiva se muuten on. Tuotanto yrittää pelastaa sitä kokoajan.
Eipä tuosta silti näytä mitään irtoavan.
Ei vaan kyllä pysty millään käsittämään että tuhansien hakijoiden joukosta tuollainen ihminen on sitten valittu viihdeohjelmaan.
5000 hakijaa 14 valittiin sitten sielläbon Anua Miraa Millaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anusta ja Hemmistä uusioperhe talon ulkopuolella ? Ei tulisi toimimaan. A : Anu ei tykännyt Pablosta. Jos toisella koira se kuuluu myös perheeseen. Hemmi tykkää lapsista ,mutta kyllä tuo harrastus vie aika paljon aikaa hänen arjestaan. Loppujen lopuksi Hemmi on sosiaallinen ja kaipaa varmaan rinnalleen myös sellaista joka osaa keskustella ja vastata kysymyksiin. Toiseksi jos nainen vieläkin haikailee exän perään niin eiköhän tuo läheisyys ole sunnuntaina loppu ?
Tuskin kukaan uskoo ton romanssin jatkumoon, tai edes mihinkään romanssiin. Anu käytti vaan Hemmiä hyväkseen, kun uskoi, että katsojat pitää Hemmistä, joten sen kylkeen kannattaa takertua. Saattaa tuleva arki lyödä Hemmiä rumasti kasvoille, kun unelmat alkaa karista sunnuntaina. Luulen minä.
Minä uskon että suhde toimii myös ulkona, eihän täällä uskottu Ankuun ja Patiinkaan.
Eihän tämä suhde toimi edes tuolla talossa saati sitte että Anu tyytyis tollaseen suhteen kuvatukseen irl:D
Hemmi on ammattilaisurheilija ja Anukin liikunnallinen hyvin sopii yhteen.
He sopivat loistavasti yhteen! Talossa ei voi tuon pitemmälle mennä, kun tav heterosuhdetta ei saa enää telkassa näyttää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Anulla riittää kunto juosta Helmeriä pakoon kunhan pääsevät ulos ja raittia riittää🏃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipa ymmärtää mikä tilanne koska leikkiauton minkä voitti ei anna Anun lapsille.
Vieläkö joku uskaltaa väittää hemmin olevan hyväsydäminen. Kaikkien aikojen itsekkäin bb asukas paremminkin. Olis varmaan tuonkin voiton ostanu jos ois ollu mahdollisuus.
Auton takapenkillä yllyttivät Jukan kanssa. Ymmärrän jos vitsinä kerran ja siirtyy puhumaan vaikka firmastaan kun tuntuu että ei osaa muusta puhuakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Anulla riittää kunto juosta Helmeriä pakoon kunhan pääsevät ulos ja raittia riittää🏃
😂😂😂 ei tarvi juosta. Lohisoppa mies Audilla vastassa.
Vai ei jatkuvasti vittuilevalle spurgulle saisi pitää suht rehellistä puhetta, no johan on.