BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anusta ja Hemmistä uusioperhe talon ulkopuolella ? Ei tulisi toimimaan. A : Anu ei tykännyt Pablosta. Jos toisella koira se kuuluu myös perheeseen. Hemmi tykkää lapsista ,mutta kyllä tuo harrastus vie aika paljon aikaa hänen arjestaan. Loppujen lopuksi Hemmi on sosiaallinen ja kaipaa varmaan rinnalleen myös sellaista joka osaa keskustella ja vastata kysymyksiin. Toiseksi jos nainen vieläkin haikailee exän perään niin eiköhän tuo läheisyys ole sunnuntaina loppu ?
Tuskin kukaan uskoo ton romanssin jatkumoon, tai edes mihinkään romanssiin. Anu käytti vaan Hemmiä hyväkseen, kun uskoi, että katsojat pitää Hemmistä, joten sen kylkeen kannattaa takertua. Saattaa tuleva arki lyödä Hemmiä rumasti kasvoille, kun unelmat alkaa karista sunnuntaina. Luulen minä.
Kaipa ymmärtää mikä tilanne koska leikkiauton minkä voitti ei anna Anun lapsille.
Vieläkö joku uskaltaa väittää hemmin olevan hyväsydäminen. Kaikkien aikojen itsekkäin bb asukas paremminkin. Olis varmaan tuonkin voiton ostanu jos ois ollu mahdollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni vanhoista asukkaista toivoi Kristianin voittavan?
Ei kai siinä kukaan muu sanonut kun Eevis jo talossa ollessaan ja äsken toisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anuu juotetaan, koska tuotantokin tajuaa miten tylsä ja kuiva se muuten on. Tuotanto yrittää pelastaa sitä kokoajan.
Eipä tuosta silti näytä mitään irtoavan.
Ei vaan kyllä pysty millään käsittämään että tuhansien hakijoiden joukosta tuollainen ihminen on sitten valittu viihdeohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa ilkeä puhe Keviniltä Krisulle! Olin kyllä suu auki! Eipä ollut virheellinen arvio Kimmolta kun sanoi pk-huoneessa Kevinin sanovan ilkeitä asioita ja myös todella tarkoittavan niitä. Minusta ei olisi ollut tarpeellista MALJApuheessa olla noin hirveän ilkeä! En ymmärrä...
Eli olis pitänyt puhua paskaa niinkuin muutama muu?
Eikä tuo ilkeää ollu nähnytkään!!
Kevin on älykäs. Älykästä on myös hänen ilkeilynsä. Näköjään joiltakin täällä menee täysin ohi noin älykkään ihmisen sapelinterävät verbaaliset viillot Krisun suuntaan.
Tuolla oli ulkona seinässä rivi naulakoita kivempi kai tiputtaa maahan kylpytakit..
Luulin jo että sisällä niissä pihistetty kun vaaleanpunaiset kaksi kylpytakkia olivat kenkätelineen päällä lattialla mutta on nää vaan erikois laiskoja yksilöitä🤢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anusta ja Hemmistä uusioperhe talon ulkopuolella ? Ei tulisi toimimaan. A : Anu ei tykännyt Pablosta. Jos toisella koira se kuuluu myös perheeseen. Hemmi tykkää lapsista ,mutta kyllä tuo harrastus vie aika paljon aikaa hänen arjestaan. Loppujen lopuksi Hemmi on sosiaallinen ja kaipaa varmaan rinnalleen myös sellaista joka osaa keskustella ja vastata kysymyksiin. Toiseksi jos nainen vieläkin haikailee exän perään niin eiköhän tuo läheisyys ole sunnuntaina loppu ?
Tuskin kukaan uskoo ton romanssin jatkumoon, tai edes mihinkään romanssiin. Anu käytti vaan Hemmiä hyväkseen, kun uskoi, että katsojat pitää Hemmistä, joten sen kylkeen kannattaa takertua. Saattaa tuleva arki lyödä Hemmiä rumasti kasvoille, kun unelmat alkaa karista sunnuntaina. Luulen minä.
Minä uskon että suhde toimii myös ulkona, eihän täällä uskottu Ankuun ja Patiinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milla on sanonut haastatteluissa toivovansa Kevinin tai Krisun voittoa. Sanoi kummankin vaihtoehdon olevan hänelle yhtä hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Olipa ilkeä puhe Keviniltä Krisulle! Olin kyllä suu auki! Eipä ollut virheellinen arvio Kimmolta kun sanoi pk-huoneessa Kevinin sanovan ilkeitä asioita ja myös todella tarkoittavan niitä. Minusta ei olisi ollut tarpeellista MALJApuheessa olla noin hirveän ilkeä! En ymmärrä...
Enemmän mä tota arvostan kun sitä että Jukka vieläkin viitti mennä Krisua kehumaan!
Vierailija kirjoitti:
Pakko olla naisen päivä huomenna ja toivottavasti Krisulla krapula ja jumpat!!
En kyllä pysty kuuntelemaan noita terveisiä Anulle kaikki paitsi Tupu puhuu paskaa😂🤣😅
Enpä usko. Huomenna on todennäköisesti Kevinin päivä ja perjantaina Anun päivänä pikkujoulubileet. Tuotannon viimeinen epätoivoinen yritys saada taloon järjestämästään asukkaasta jotain irti lisää ääniä tälle jotta omat vedonlyönnit menisivät oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anun puhe on vain toisten puheiden imitointia, ei mitään todellisten ajatustensa ulosantia tai aitoutta.. Kuten joku sanoi täällä aiemmin, 10 viikon jälkeenkään anua ei tunne millään tasolla kun ei ole avautunut yhtään mistään henkilökohtaisesta vaan jankuttaa että on ikävä lapsia... Hyvin tyhjä ihminen tai vaan esittää tuolla jotain mitä ei ole, imitoi vain toisia.
Anun käytös luo mielikuvan, että hänellä on todella suppea sanavarasto, vaikea muodostaa kokonaisia lauseita ja kokonaisuudessaan huono verbaalinen ilmaisukyky.
Kykenee pompottelemaan vain ilmapalloa.
Vierailija kirjoitti:
Vain Eevis ja hänkin siksi, että voitto ei olisi hyväksi Kevinille jostain syystä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä uskon että suhde toimii myös ulkona, eihän täällä uskottu Ankuun ja Patiinkaan.
Eihän tämä suhde toimi edes tuolla talossa saati sitte että Anu tyytyis tollaseen suhteen kuvatukseen irl:D
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Vaikka en Krisusta hirveästi pidä. Mutta Kevin luulee, että kun on ihanteellisen rehellinen ja suorapuheinen ihminen, se oikeuttaa, että hän voi nuon puhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä tuo ilkeää ollu nähnytkään!!Kevin on älykäs. Älykästä on myös hänen ilkeilynsä. Näköjään joiltakin täällä menee täysin ohi noin älykkään ihmisen sapelinterävät verbaaliset viillot Krisun suuntaan.
Krisu uhkailee kännissä ja haukkuu muita päivittäin ja sitten kun Kevin antaa älykkäästi näpäytyksen niin heti kaikilla on hiekkaa pepussa.. Way to go!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tämä suhde toimi edes tuolla talossa saati sitte että Anu tyytyis tollaseen suhteen kuvatukseen irl:D
Hemmi on ammattilaisurheilija ja Anukin liikunnallinen hyvin sopii yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän mä tota arvostan kun sitä että Jukka vieläkin viitti mennä Krisua kehumaan!
Sanoihan Jukka myös, että Krisu on yksi niistä jotka on tervetulleita hänen luokse Lappajärvelle kylään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anuu juotetaan, koska tuotantokin tajuaa miten tylsä ja kuiva se muuten on. Tuotanto yrittää pelastaa sitä kokoajan.
Ei vaan kyllä pysty millään käsittämään että tuhansien hakijoiden joukosta tuollainen ihminen on sitten valittu viihdeohjelmaan.
Suhteilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vaikka taloon olisikin valittu yksi hillitympi naispersoona, niin ei sentään noin aneemista oleminen saa olla. Se joku kertoi ettei Anu ole talossa oma itsensä. 10 viikossa? En usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milla on sanonut haastatteluissa toivovansa Kevinin tai Krisun voittoa. Sanoi kummankin vaihtoehdon olevan hänelle yhtä hyviä.
Niin ei kovin moni!
Eikä tuo ilkeää ollu nähnytkään!!