Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
84441/90773 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotanto ohjaa. Heti kun tuli Krisun ruuan laitto ja Anulla oli tympee ilme, niin kuulutus tuli hänelle PK-huoneeseen. Kyllä tuotanto ohjaa.

Vierailija
84442/90773 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi herranjumala että Kevin on yksinkertainen ihminen!! Herätkää, hävettää olla Suomalainen jos hän voittaa, suuntautimista viis - hän on PÖLJÄ ja toivottavasti aikuiset ihmiset sen näkevät!

Ja pummi joka hyväksyy kaupasta varastamisen. Kertoo paljon Kevinistä että ei ole edes suomen kansalainen mutta ilmainen suomalainen koulutus kyllä kelpaa.

Hyväksyy AIVAN KUTEN KRISTIAN JA HELMERIKIN.

Kevin esiintyy hyvesignaloiden ja moralisoiden ja pyrkii politiikkaan ja sanoo kaupan katolla hyväksyvänsä isoista ketjuista varastelemisen ja että oli piilottanut käsittääkseni Tallinnan-laivalla autoon tyypin niin aikamoista. Kiinnostaa se isäkin missä asemassa lie.

"Käsittääkseni" niinpäniin.

Eikä Kevin edelleenkään varastamista hyväksy, vaan ei ottaisi varasta kiinni vähäpätöisistä syistä ja niin moni kauppiaskin ohjeistaa, ei mitään järkeä ottaa puukosta, varsinkaan jos kauppa ei sen varkauden takia ole lähelläkään konkurssia.

Juuri tämä on ärsyttänyt mua palstajankkauksessa, mutta en ole jaksanut puuttua... Näinhän ohjeistus kaupoissa on. Kevin töissä kaupassa, joten varmaan saanut saman ohjeistuksen.

Toinen asia, jonka jankkaaja tietoisesti haluaa sivuuttaa on se, että kyseisessä skenaariossa ei ollut edes varmuutta tapahtuuko varkaus vai ei. Skenaario meni: "Mitä tekisit, jos olet nähnyt jonkun tyypin ottavan hyllystä jotain ja myöhemmin näkisit saman tyypin kävelevän kassan ohi. Puuttuisitko asiaan?" Täytyy sanoa, että en itsekään välttämättä tekisi mitään, koska en voisi olla varma, onko tapahtunut varkautta vai ei. Kuten Kevin totesi, se vaatii ajatustyötä: ensin pitää miettiä, näinkö varmasti oikein, ottiko tyyppi jotain? Ja onko tuo nyt varmasti se ihan sama tyyppi, etten sekoita kahta eri ihmistä keskenään? Ja eniten ainakin oma ajatusratas pyörisi sen ympärillä, mitä on tapahtunut sillä välillä, kun tyyppi ei ollut näkökentässä -- kauanko aikaa on kulunut, onko ehkä palauttanut ottamansa tavaran? Mistä voin tietää, tapahtuuko varkaus vai ei? Sekin vaikuttaisi, onko kyseessä iso marketti vai pieni kivijalkakauppa (että Kevin mainitsi tämän, sai minut alun perinkin ajattelemaan, että hän miettii sitä kauppojen ohjeistusta: älä puutu, jos varkaus on vähäpätöinen, anna mieluummin mennä kuin ota puukosta).

Älä selitä Kevin sanoi ihan selkeästi hyväksyvänsä isosta ketjusta varastelemisen kuten Gigantista. Ja ollaan K ryhmän katolla....ja äijä kaupan alalla.

Kaikki muut hyväksyisi tai ei ilmiantaisi varasta paitsi Kimmo. Itse kyllä ilmiantaisin jos näkisin jonkun varastavan. Ruuan varastaminen nälkäänsä ei ole hyväksyttävää, ei mikään varkaus.

Että mieluummin vaikka 2 vuotias lapsi kuolee nälkään, kuin että joku varastaa sille lapselle ruokaa jostain marketista, mistä muutenkin menee ruokaa hävikkiin satoja kiloja päivässä? Aika kylmä ihminen taidat olla.

Suomessa kukaan ei kuole nälkään, paitsi omaa tyhmyyttään.

Niin sulle vielä käy, koska karma on varma..

Voi hellanlettas. TeleTytöt nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
84443/90773 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas jälleen meni tehtävän anto ekalla perille😧💤😧

Valmistatte Krisulle ei Krisu valmista!! Anu pyörittää hiuksia ja nojaa keittiötasolla koska tarvii päikkärit..ei paljon kiinnosta!!

Vierailija
84444/90773 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krisuko sen ruoan piti tehdä ja Anukin notkuu ja kattoo😧💤😧

Poijaat tekee ruokaa, mutta Anu katsoi parhaaksi luistaa paikalta!

Aika mielikuvitukseton Bb, kun taas muusia. Eilen pihvien kans olisi voinut olla jotain muuta.

Vierailija
84445/90773 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikee uskoa että Krisu ikinä pyytäisi YHDEN oluen kunnon isossa tuopissa😂Toivoin että kohtuukännit olisivat saaneet, oisi itsekkin voinut muutaman siemailla ja fiilistellä.

Vierailija
84446/90773 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoveikka pyysi Anun mutta tuskin se siltä kysyy että ei taida sua paljon kiinnostaa!!

Vierailija
84447/90773 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu jos tuo lahna voittaa kisan pelkällä lusmuilulla ja nukkumalla🐌

Anu pääs varmaan nukkumaan päiväkirjahuoneeseen ettei tarvii osallistua!!

Vierailija
84448/90773 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin Krisu taas jaksaa valittaa ja itkeä sen ja kaljansa perään.

Miksei se joskus vaan voisi olla kiitollinen? Rasittava hapan naama.

Vierailija
84449/90773 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai nuo pääse vielä saunaan ja sitten on muutama kalja ja röökiä kuhan ny saavat tuon ruoan kunnialla muuten menee taas kännäilyksi ennen kuin valmiiksi!!

Vierailija
84450/90773 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä purjehtia paikalle kun tehtävät Köökissä jo jaettu. No ehkä hän siivoaa sitten poikien sotkut?! :D

Vierailija
84451/90773 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmeri, Anu ja Ville on olleet täysin markkinointimielessä ohjelmassa. Halpaa markkinointia firmalta, jokainen mäistä taatusti saanut palkan ohjelman ajalta. Firmalle jää palkka ja äänestyskulut. Halvempaa kuin tv-mainokset. Kukaan muu ei ole mainostanut firmaa. Anunkin somesivut on täysin firman nimissä. Kysymys kuuluu, onko tv-kanava toiminut oikein? Ei ole laillista. Kuka tietää ohjelman sponsorit....? Tuli paska rako kun Ville ja Anu oli yhdessä äänestyksessä. Siitä ei tuotanto päässyt enää luikertelemaan.

Vierailija
84452/90773 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri äsken retronurkkauksessa:

Krisu: "Haluaisin kavereiden nurkkiin,ja sohviin istuun, ja kuluttaan aikaa,ja puhumaan paskaa".

Kevin: "Noh, siinä sä oot kyl hyvä", ja Kevin työntää lisää sipsejä suuhunsa samalla.

Tuossa taas yksi lukuisista esimerkeistä siitä, miten Kevin saa laukoa loukkauksia sivulauseessa, mutta jos on toisinpäin, Kevin loukkaantuu, ja korottaa ääntään. Kevin on hauska tiettyyn pisteeseen saakka, hauskempi kuin Krisu tuon kaiken juoppo-shaiba-agendansa kanssa, mutta kumpikaan ei ansaitse voittaa.

Kevinin piikkejä ja loukkauksia ei kaikki edes huomaa. On ne niin fiksusti keskusteluun upotettu. Kevin on todella pirullinen ihminen 😈

Sellaisia alemmuudentuntoiset virolaiset on. Katkeria vielä neuvostoajasta.

Vierailija
84453/90773 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai sentään bb anna ohjetta että anna auto Anun pojille.

Antaa selvästi ohjeita muutoinkin.

Ei siis yhtään eroa muista "tosi-TV" -ohjelmista, joissa haastatteluissa annetaan sanat suuhun ja tarvittaessa näitä "vastauksia" eli käsikirjoitettuja lauseita toistetaan useampaan kertaan, jotta ne saadaan kuulostamaan enemmän itse sanotulta.

No jos siellä 3 käsikirjoittajaa tätäkin shaibaa nysväämässä..

Vierailija
84454/90773 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattokaa tuota Anua mua naisena hävettää niin paljon, se on jo 31v ja hiihtää tuossa edes takaisin hihoja venytellen ja ainoo lause koska tuo kalja juodaan/vitsi toi on hyvää..pk huoneessa oli pitkään juttelemassa mukavia ja äsken tuli niin kysyi alkaako olla valmista..meidän katsojien hermoja taidetaan tahalleen koetella,ei kenelläkään voi olla pokkaa olla tuolla tullut suorina jatkuvasti!!

Jaksaako se mennä laittaa pöydän..ei..Helmeri vois syöttää sitä!!

Vierailija
84455/90773 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voita ja poro suikaleet käristetäön ja vettä ja haudutetaan. Perumuussi ja porosuikaleet keskelle ja puolukkasurvos.

Vierailija
84456/90773 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ohje ollut, että teette ruoan Krisulle ja itsellenne... ohje ei ollut, että tehkää ruoka Anulle. Ei paljon muita kunnioita.

Vierailija
84457/90773 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olisin antanut auton Anulle kun mun pojat on 15 ja 18v.

Hmm edes kuopus ei huolisi autoa mutta Hemmi 32v. kyllä auton halusi.

Rohmuaa se ruokaakin eikä ajattele muita.

Joo, tietenkin kun äiti vieressä sanoo, että nyt se lahja nuoremmille.

Kattokaas vaan kuinka moni "oikea aikuinen" mies ostaa lapsilleen lahjaksi noita kauko-ohjattavia autoja ja leluja... Kukas niitä sitten operoi siellä pihoilla ja kisoissa? Niinpä.

- 80%-sti isät.

ihan turha lässyttää, että Hemmi olisi tässä asiassa sen lapsellisempi. Niin ne on moni muukin mies. :) HYVÄ NIIN!

Ihan turha sun on lässyttää. Minä olisin antanut sen auton Anulle koska osaan ajatella ja meillä minä olen ostanut aina ne autot vaikka mies on talossa. Sairaan itsekäs. Mun lapset on poikia.

Vierailija
84458/90773 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten toi kevin hengittää niin raskaasti kun ei ole edes lihava! Todella ahdistavan kuuloista.

Vierailija
84459/90773 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olisin antanut auton Anulle kun mun pojat on 15 ja 18v.

Hmm edes kuopus ei huolisi autoa mutta Hemmi 32v. kyllä auton halusi.

Rohmuaa se ruokaakin eikä ajattele muita.

Joo, tietenkin kun äiti vieressä sanoo, että nyt se lahja nuoremmille.

Kattokaas vaan kuinka moni "oikea aikuinen" mies ostaa lapsilleen lahjaksi noita kauko-ohjattavia autoja ja leluja... Kukas niitä sitten operoi siellä pihoilla ja kisoissa? Niinpä.

- 80%-sti isät.

ihan turha lässyttää, että Hemmi olisi tässä asiassa sen lapsellisempi. Niin ne on moni muukin mies. :) HYVÄ NIIN!

Ihan turha sun on lässyttää. Minä olisin antanut sen auton Anulle koska osaan ajatella ja meillä minä olen ostanut aina ne autot vaikka mies on talossa. Sairaan itsekäs. Mun lapset on poikia.

Eihän siellä kukaan muukaan ole rahalaitoksen voittojaan anulle jakaneet?

Minkä takia Helmerin pitäisi voittonsa Anulle antaa? Koska on Anu on YH?

Yksinhuoltajat hoitakoot omat lapsensa. Helmeri on jo scootit luvannut. Ei sen tarvii mikään lahja-automaatti olla.

Vierailija
84460/90773 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo selvää että Anu joku tuotannon maskotti tuolla!!

Idioottikin osaa kysyä että voinko jotain tehdä mutta tää ei ymmärrä edes kysyy,odottaa vaan ruokaa!!

Ei tuollaisia ole oikeesti olemassa!

Ketju on lukittu.