BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Kyllä tää tuotannon meininki on ihan käsittämätöntä..
Mitä hemmetin taukoja tässä pitää olla teäväalueelta suoraan ruokapöytään,toi yksikin rouskuttaa tossa kun ei ole saanut ruokaa nukkuu ja syö nukkuu ja syö!!
Vierailija kirjoitti:
Krisu jo suunnitteli radio-ohjattavaa Anulle palkinnoksi ja oli ojentamassa skumppaa Hemmille mutta Hemmi vänkäsi itselleen radio-ohjattavan. On se kyllä melko lapsekas :D
Kun ajattelee Anun käytöstä Helmeriä kohtaan, tylytystä, ja siivellä finaaliviikolle menoaan, eli selvää itsekästä pelaamistaan, niin ihan oikein ettei anna Anulle sitä palkintoa. Toki Anun pojat olisi juuri optimaalisessa iässä tuollaiselle lelulle, mutta jos Anu olisi edes rehellinen Helmerille, ja sanoisi ettei ole aikeissakaan jatkaa heidän hipsutustaan talon ulkopuolella niin onapahan törkeää toimintaa Anulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helmeri minä minä minä ei se niin täydellinen ole...
Kilpailu menee yli tällä jätkällä..tuossa ainakin puhuivat että mitä kämppäkaveri meinaa kun tuo ton..vaikken Anusta diggaa niin olisi sen suonut Anun pojille,ei edes tajunnut tuota juttua kun alkoi mä haluun..
Toivottavasti Anulle antaa ja jos ei anna toivottavasti joku sanoo tuosta Helmerille.
Vittu nauraa kun joku dille koko ajan!!Helmeri voitti omalla kisallaan sen auton!
Naurettavaa ajatus, että omat voitot pitäisi luovuttaa, jonkun yh:n lapsille. MIKSI? :D
Eihän talossa kukaan muukaan ole voittamiaan rahnojaan Anulle antanut.
Siinä oli kolme eri palkintoa jotka Krisu sai päättää kenellä antaa !!!!!!Ei ollut itsestään selvyys että Helmeri sen saa vaikka voittaa mutta Krisu ei kehdannut muuta sanoa kuin vit..mikä kakara!!
Ja Krisu PÄÄTTI antaa sen Hemmille, kun tämä ilmaisi halunsa.
Ei Krisu sanonut noin ainakaan siinä palkintoja jakaessaan. Ehkä krisumaisesti seläntakana sitten tupakkapaikalla.
Nythän se Hemmi suunnitteli antavansa auton, jollekin vähävaraisemmalle. Että se siitä teidän itsekkyydestänne.
Antais vaikka johonkin joukupuukeräykseen jos ei itse leiki. Miks ihmeessä Anun kersoille sen antais?
Vierailija kirjoitti:
Pyhänä valmistadutaan Krisun voittoon. Krisu voittaa ylivoimaisesti, koska on rehellisin ja oma itsensä.
Kaikki tavikset ja kaikki suomalaisuutta ja suomalaista rakastavat. Suomalainen voittoon.
Isän päivä myös 10.11.
Tuotanto sanoo että vietetään päivää!!!!
Eli saavat siitä koko päivän kun tapahtuma kestää viisi minuuttia ja sitten taas maataan neljä tuntia..
Voisko isoveli sanoa että lopettakaa rouskuttaminen nyt alkoi toi toinen rouskuttaa😠
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helmeri minä minä minä ei se niin täydellinen ole...
Kilpailu menee yli tällä jätkällä..tuossa ainakin puhuivat että mitä kämppäkaveri meinaa kun tuo ton..vaikken Anusta diggaa niin olisi sen suonut Anun pojille,ei edes tajunnut tuota juttua kun alkoi mä haluun..
Toivottavasti Anulle antaa ja jos ei anna toivottavasti joku sanoo tuosta Helmerille.
Vittu nauraa kun joku dille koko ajan!!Helmeri voitti omalla kisallaan sen auton!
Naurettavaa ajatus, että omat voitot pitäisi luovuttaa, jonkun yh:n lapsille. MIKSI? :D
Eihän talossa kukaan muukaan ole voittamiaan rahnojaan Anulle antanut.
Siinä oli kolme eri palkintoa jotka Krisu sai päättää kenellä antaa !!!!!!Ei ollut itsestään selvyys että Helmeri sen saa vaikka voittaa mutta Krisu ei kehdannut muuta sanoa kuin vit..mikä kakara!!
Ja Krisu PÄÄTTI antaa sen Hemmille, kun tämä ilmaisi halunsa.
Ei Krisu sanonut noin ainakaan siinä palkintoja jakaessaan. Ehkä krisumaisesti seläntakana sitten tupakkapaikalla.
Nythän se Hemmi suunnitteli antavansa auton, jollekin vähävaraisemmalle. Että se siitä teidän itsekkyydestänne.
Antais vaikka johonkin joukupuukeräykseen jos ei itse leiki. Miks ihmeessä Anun kersoille sen antais?
Siksi koska Anun puudeli ollut monta viikkoa
Ei vittu heido!!
Saatana mikään niin hirweetä kun noi syö nyt!!!
Kevinillä juuri ja juuri riittää 2 kättä lippaamaan suuhun tavaraa..
Siis taaskaan ei Anu osallistu mihinkään sanaleikkiin. Makaa ja syö vain.
Vierailija kirjoitti:
Mä kattelin niitten eilistä scoottaamista ja onko toi Helmeri olevinaan hyvä siinä?! Siis ihan aidosti ihmettelen kun ei se nyt hääviltä näyttänyt. Onko täällä harrastajia paikalla?
Onhan tässä useampi kuukausi taukoa. Hyppelihän se melkoisia loikkia niiden törppöjen yli ja nää vasta-alkajat harjanvarren yli.
Lisäksi tuo lautapintahan ei ole kellekään kovin ideallinen scoottailuun.
Ei Helmeri huono ole. En ole itse harrastaja, mutta harrastajien kanssa pyöritty vuosikymmeniä.. Mä tykkään laskee longboardilla, ei tarvii kikkailla.
Nyt Krisulle pötyä pöytään ja kehut entisiltä asukkailta. Palan painikkeeksi sitä kalijaa kun halajaa.
Anu on tyhmä, jos on asioista puhuminen. Ei kyl tiedä mitään. Ei osallistu, mut jos jotain joskus tietää , saa huutaa sieltä sivusta. Ihme homma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olisin antanut auton Anulle kun mun pojat on 15 ja 18v.
Hmm edes kuopus ei huolisi autoa mutta Hemmi 32v. kyllä auton halusi.
Rohmuaa se ruokaakin eikä ajattele muita.Joo, tietenkin kun äiti vieressä sanoo, että nyt se lahja nuoremmille.
Kattokaas vaan kuinka moni "oikea aikuinen" mies ostaa lapsilleen lahjaksi noita kauko-ohjattavia autoja ja leluja... Kukas niitä sitten operoi siellä pihoilla ja kisoissa? Niinpä.
- 80%-sti isät.
ihan turha lässyttää, että Hemmi olisi tässä asiassa sen lapsellisempi. Niin ne on moni muukin mies. :) HYVÄ NIIN!
Miksi noiden pitää saada ruoka vasta myöhään illalla??
Sitten ahmitaan jotain sipsiä nälkään ja väsyttää ja sitten kun ruoka vihdoin tulee ahmitaan nälkään ja väsyttää taas,kohta on rinsessan vatsa taas pipi kun söi ison pussin melkeen sipsiä pitää päästä nukkumaan!!!
Anu ei oo nytkään mukana, koska ei tiedä mitään.
Taaskohan ne tekee muusin haarukalla muussaten?
Vierailija kirjoitti:
Miksi noiden pitää saada ruoka vasta myöhään illalla??
Sitten ahmitaan jotain sipsiä nälkään ja väsyttää ja sitten kun ruoka vihdoin tulee ahmitaan nälkään ja väsyttää taas,kohta on rinsessan vatsa taas pipi kun söi ison pussin melkeen sipsiä pitää päästä nukkumaan!!!
Ihan normaaliin aikaanhan nuo päivällisensä syö.
Olihan niillä lounas ja välipalakin. Itse ovat päättäneet mässätä sipsejä nälkäänsä.
Krisuko sen ruoan piti tehdä ja Anukin notkuu ja kattoo😧💤😧
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on Krisulla jäänyt nauha päälle näkee että jutut vähissä..
Koita itse pitää jutut monipuolisena kun kaikki jutunaiheet on puhuttu ja saman ihmiset 24/7 ympärillä. Eikä mitään ulkopuolisia virikkeitä ole.
Aiheita riittää. Miten ne pariskunnat jotka olleet yhdessä 50 v????
Tiedätkö mitä tarkoitetaan "ulkopuolisilla virikkeillä"?
Mitä helvetin pelleilyä toi taas on? Miksi mitään ei tapahdu? Jos on asukkaan päivä, eikö se voi alkaa aikaisemmin. Joo, oli se autorata, mutta nyt ei taas mitään. Ja tota helvetin rouskutusta... Miksi noille ei voida tässä vaiheessa kertoa illan ohjelmaa. Ois itsellekin hyvä tieto.
Eilen muuten, kun jätkät alkoivat ripeästi valmistella illallista, Anu teki itselleen pari voikkaria ja tepasteli eestaas.