BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Ei se mitään Anulle anna just sanoi että jollekkin jouluna jouluapuun tai jonnekin,jos malttaa luopua..ei se tajunnut näköjään että Krisu ajatteli antaa sen Anulle palkinnoksi,oli nolon näköistä kun Krisu antoi skumpan niin tää mä haluun ton auton!!
Hemmille ei tullut Anun pojat mieleen. On siinä no Hemmi on Hemmi
Hemmi on huomannut Anun pelin, eikä halua antaa autoa sen lapsille.
No eipä se Anu tainnut tajuta tuota että Krisu ois antanut sen sille sai pienen skumpan tais olla mieluisempi😧
Tulee varmaan bissee ja kebabbia Krisulle😁
Helmeri on saanut säilyttää lapsenmielisyytensä vaikka kovia kokenutkin. Hyvä roolimalli.
Vierailija kirjoitti:
En pystynyt seuraamaan kovin intensiivisesti kisaa, joten pahoittelut, jos olen ihan hakoteillä ja ymmärtänyt jotain väärin. Oli kuitenkin pakko pistää foliohattu päähän:
Kisaajia oli neljä, palkintoja oli kolme. Multa meni ohi, oliko molemmat skumpat alkoholittomia, mutta toinen ainakin oli eli ilmiselvästi Kevinille tarkoitettu. Auto oli luultavasti Anulle tarkoitettu (lapsille tuliainen, Anu on puhunut siitä, kuinka Ville otti kaikenlaista lapsille tuliaisiksi eikä hän ole osannut ottaa paljon mitään). Hemmi on niin todennäköinen voittaja lajissa kuin lajissa, että toinen skumppa oli Hemmille tarkoitettu.
Tuotanto oli siis suunnitellut, että Kimmo jätetään ilman. Millaista mielensäpahoittamista tästä odotetaan ja onko luvassa avautumista tupakkapaikalla?
Krisu antoi Kevinille alkoholittoman.
Anu haki lasin ja avasi oman pullonsa olohuoneen pöydän ääressä ja kaatoi omaan lasiinsa kaikki. Hemmi istui koko ajan pöydän toisella puolella.
Ei kai olisi ollut kiellettyä tarjota edes hiukan myös Hemmille. Näytti aika tylyltä touhulta!
Hemmiä ei kiinnosta enää hipsutella Anun jalkaa taitaa hipsutella tuota lelua muutaman tunnin!
Vierailija kirjoitti:
En pystynyt seuraamaan kovin intensiivisesti kisaa, joten pahoittelut, jos olen ihan hakoteillä ja ymmärtänyt jotain väärin. Oli kuitenkin pakko pistää foliohattu päähän:
Kisaajia oli neljä, palkintoja oli kolme. Multa meni ohi, oliko molemmat skumpat alkoholittomia, mutta toinen ainakin oli eli ilmiselvästi Kevinille tarkoitettu. Auto oli luultavasti Anulle tarkoitettu (lapsille tuliainen, Anu on puhunut siitä, kuinka Ville otti kaikenlaista lapsille tuliaisiksi eikä hän ole osannut ottaa paljon mitään). Hemmi on niin todennäköEi inen voittaja lajissa kuin lajissa, että toinen skumppa oli Hemmille tarkoitettu.
Tuotanto oli siis suunnitellut, että Kimmo jätetään ilman. Millaista mielensäpahoittamista tästä odotetaan ja onko luvassa avautumista tupakkapaikalla?
Kimno olisi saanut olutta mutta halusi muumilimpsan. Kimmohan älytti sunnuntain noita oliko viikko kaksi sitten.
Mitä toi kimmo iso äijä pillitti ettei nää kilpailut keskenään ole kivoja. Ei leikkimieltä, tosikko.
Niin ja kun ei ole hyvä klpailemaan ahistaahan se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kisaajia oli neljä, palkintoja oli kolme. Multa meni ohi, oliko molemmat skumpat alkoholittomia, mutta toinen ainakin oli eli ilmiselvästi Kevinille tarkoitettu. Auto oli luultavasti Anulle tarkoitettu (lapsille tuliainen, Anu on puhunut siitä, kuinka Ville otti kaikenlaista lapsille tuliaisiksi eikä hän ole osannut ottaa paljon mitään). Hemmi on niin todennäköinen voittaja lajissa kuin lajissa, että toinen skumppa oli Hemmille tarkoitettu.
Krisu antoi Kevinille alkoholittoman.
Anu haki lasin ja avasi oman pullonsa olohuoneen pöydän ääressä ja kaatoi omaan lasiinsa kaikki. Hemmi istui koko ajan pöydän toisella puolella.
Ei kai olisi ollut kiellettyä tarjota edes hiukan myös Hemmille. Näytti aika tylyltä touhulta!
Ei todellakaan mitään tuolle idiootti Hemmille nussikoon sitä autonsa nyt!!Vai vielä skumpaa pienestä pullosta?Sillähän oli mahdollisuus saada se muttei kelvannut, miksi sille pitäisi antaa auton lisäksi vielä skumppaa?Krisnu sen skumpan ois antanut ja halusi antaa auton anulle mutta tää pallinaama 5 v.mä haluuuuun ton auton!!!
Vierailija kirjoitti:
Hemmi on huomannut Anun pelin, eikä halua antaa autoa sen lapsille.
Hmmm joko huomannut tai sitten ei
Mä oon odottanut sitä päivää milloin tuo tuoli hajoo kun sillä istutaan jatkuvasti nojaten nyt ne jalat hajos..Mirakin sillä aina nojaa👋👋
Vierailija kirjoitti:
Helmeri on saanut säilyttää lapsenmielisyytensä vaikka kovia kokenutkin. Hyvä roolimalli.
Hemmille ei sovi alkoholi alkaa näyttää tietyssä vaiheessa hölömöltä.
Anun small talk: mul on nälkä, hyvä vitsi , tai muminaa...................ei järjen häivää koskaan puheissa.
Krisu aina keikkuu tuolla tuolilla ja nyt sitten se on rikki. Eikö aikuisella tuon vertaa järki sano?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hemmille ei sovi alkoholi alkaa näyttää tietyssä vaiheessa hölömöltä.
Näytä mulle ihminen, jolle sopii alkoholi?
Helmeri maannut taas keittiötasolla naama hellalla😠
Saakohan ne viinaksia tänään?
Sillä vaan, kun alkaa kolmen päivän arkivapaat ja vois itsekin viiniä maistella seruaksi.... käynpä alkon kautta.