Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
84321/90773 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, Kristianin päivä. Ei taida tulla sataa kaljaa, olin ihan varma, että se olis luvassa perjantaina.

Ajattelin tehtäväalueella olevan polkuautoja! Olisi sopinut muihin tehtäviin hyvin!

Siellä olikin kauko-ohjattavia ja rata.

Kyllähän tänään vois hyvin tulla 100 kaljaa. Huomenna Anun päivä - nukutaan myöhään, lenkki ja sitten päikkärit.

Vierailija
84322/90773 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krisu raukka ei erotu joukosta positiivisesti.

Jännä kun äänestyksessä kuitenkin kärjessä, erottunut ainakin jollekkin.

On myös oma voittajaehdokkaani, toisena Kevin ja kolmantena Hemmi, neljäntenä Kimmo ja viimeisenä Anu

Muuten sama järjestys minulla,paitsi puudeli Hemmi neljäntenä ja Kimmo kolmantena.

Kevin ei ansaitse voittoa,koska ei itse suvaitse erilaisuutta ja erilaisia arvoja,kuin itse omaa. 

Tästä hyvänä esimerkkinä Villen kohtelu.

Mieluiten suon Kristianille voiton,sillä perusteella,että on aidosti k...pää. Näin tämä floppikausi saa "arvoisensa" päätöksen.

Mihin ihmeeseen perustat, että "ei suvaitse erilaisuutta"? Juuri Ville on kehunut Keviniä siitä, miten tämä ottaa kaikki huomioon ja yrittää ymmärtää kaikkien kannan silloinkin, kun itse on täysin eri mieltä. En ole havainnut missään vaiheessa, että Kevin ei suvaitsisi jotain. Esim. itse ei tupakoi, mutta ei tuomitse tupakoitsijoita, vaan lainasi siihen rahnaa. Villen kanssa ihan vastakkainen maailmankuva, mutta silti Kevin puolustanut välillä Villeä, kun taas Krisu & Kimmo ei ole muuta tehneetkään, kuin naureskelleet selän takana.

Tätä samaa tulkintaa,mitä esitin Kevinin käytöksestä, on ollut muissakin foorumeissa. Ehkä et itse sitä huomaa vaaleanpunaisten lasiesi läpi.

Kevinhän ei suvainnut Villen arvoja,eikä Villeä ihmisenä. Heti ensimmäisellä viikolla juonitteli Millan kanssa Villen häätöäänestykseen nimeämisestä. Nimesikin sitten loppuun asti Villeä kahdella pisteellä.

Ville taasen piti Kevinistä,arvosti tätä ja toivoo hänelle voittoa.  Minä en ole näin hyväsydäminen tuon e.m kohtelun takia.

Kristian voittakoon. Ei järjestänyt Villeä häätöön.

Kyllä Krisu ja Kimmo eniten puhui Villestä pahaa. Eli myötävaikuttivat Villen häätöön vaikka eivät nimenneet Villen häätöviikolla. Mutta pahansiemenet laittoivat itämään viikkoja. Tuotanto, katsojat, bbkisajat kaikki he syynä. Mutta hyvä että Ville lähti kiusaajien kynsistä.

Villen olisi pitänyt lähteä jo lokakuun alussa. Kovasti asukkaat halusi ulos. Silloin täytyy purkaa oloa toiselle. Itse en oppinut Villestä pitämään. En kertakaikkiaan. Ulkomaailmassa ilmeisesti ok .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
84323/90773 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jänskiä viestejä ihmiset kirjottelee Villelle. Ei kai oikeasti jollain bb asukkaalla voi olla tollanen vaikutus ihmisiin?! Joku nuorimies on nyt mukamas parinkuukauden aikana saanut elämänsä mallilleen kun pitänyt Villeä isänä mitä hänellä ei koskaan ollut:/

No Villen mielestä Jukkakin oli aivan innoissaan, kun vei tämän fööniin, vaikka jukka itse ei olis oman kertoman mukaan mennyt edes talossa - saati ulkomaailmassa--, jos olis voinut itse päättää.

Ja tippa silmässä Ville kertoi, miten ihmiset innoissaan ja silmät loistaen kuunteli, kun hän luki raamattua; "kerto lisää!" 😂

Kaikkea voi tulkita niin, että tukee omaa maailmankuvaansa..

Vierailija
84324/90773 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää ikinä laittako tytttärenne kutsumanimeksi Anua. Joutuu muuten hänkin kuuntelemaan elänäs ajan tuollaista pipipäisten vitsinheittoa Anuksesta ym.  Toisena nimenä menee mutta ei kutsumanimenä! 

Ei nou moukat edes huomaa miten se loukkaa.

Kimmokin oikein virnuili ja yksi kerta ei riittänyt, piti hokea monta kertaa.

Kusipäinen olio. Ja ketku. Naurattaa kun videossa jossa kehuttiin kimmoa, moni sanoi REHELLISEKSI, buahahahaha...Ketku selkäänpuukottaja ja päälle vielä mulkku joka ajattelee vain omaa napaa.

Eikä noin laiska ja ylimielinen koskaan toivottavasti lasta saakaan.

laiska???

Etkövtiedä mitä Kimmo tekee bb: n ulkopuolella. Kaikkea muuta kun laiska. Ilman Kimmoa ja Keviniä ei viitsisi seurata 247.

Elämä on.....nallekarkit ei mene tasan

Kyllä, laiska. Se että käy töissä ei tee ihmisestä mitenkään erikoista, monet laiskatkin käy töissä tai opiskelee.

On niin laiska, ettei housujaan jaksa nostaa. Tukan ei anna kasvaa edes pari senttiseksi, ettei sitä tarvitse "laittaa".

Kävely on kummallista laahausta, perse viistää maata jne. Muuta ei tekisi kuin röökiä vetäis aamusta iltaan alko ja pizza mielessä, silmät oikein kiiluu kun ajattelee että pääsisi taas juomaan ja syömään ja kourimaan muiden munia, mutta on niin laiska, että senkin jättää muiden tehtäväksi ja yrittää provosoimalla saada muut tarttumaan itseensä.

Patalaiska ihminen. 

Etelän vetelä.

etelän vetelä on joka muuttaa Lappiin niin ne sanhoo😂

Vierailija
84325/90773 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää ikinä laittako tytttärenne kutsumanimeksi Anua. Joutuu muuten hänkin kuuntelemaan elänäs ajan tuollaista pipipäisten vitsinheittoa Anuksesta ym.  Toisena nimenä menee mutta ei kutsumanimenä! 

Kusipäinen olio. Ja ketku. Naurattaa kun videossa jossa kehuttiin kimmoa, moni sanoi REHELLISEKSI, buahahahaha...Ketku selkäänpuukottaja ja päälle vielä mulkku joka ajattelee vain omaa napaa.

laiska???

Etkövtiedä mitä Kimmo tekee bb: n ulkopuolella. Kaikkea muuta kun laiska. Ilman Kimmoa ja Keviniä ei viitsisi seurata 247.

Kyllä, laiska. Se että käy töissä ei tee ihmisestä mitenkään erikoista, monet laiskatkin käy töissä tai opiskelee.

On niin laiska, ettei housujaan jaksa nostaa. Tukan ei anna kasvaa edes pari senttiseksi, ettei sitä tarvitse "laittaa".

Kävely on kummallista laahausta, perse viistää maata jne. Muuta ei tekisi kuin röökiä vetäis aamusta iltaan alko ja pizza mielessä, silmät oikein kiiluu kun ajattelee että pääsisi taas juomaan ja syömään ja kourimaan muiden munia, mutta on niin laiska, että senkin jättää muiden tehtäväksi ja yrittää provosoimalla saada muut tarttumaan itseensä.

Patalaiska ihminen. 

kerrohan kuinka ahkera oot. Koulutus? Työ? Lomilla? Eläkeläinen?

Vierailija
84326/90773 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jänskiä viestejä ihmiset kirjottelee Villelle. Ei kai oikeasti jollain bb asukkaalla voi olla tollanen vaikutus ihmisiin?! Joku nuorimies on nyt mukamas parinkuukauden aikana saanut elämänsä mallilleen kun pitänyt Villeä isänä mitä hänellä ei koskaan ollut:/

No Villen mielestä Jukkakin oli aivan innoissaan, kun vei tämän fööniin, vaikka jukka itse ei olis oman kertoman mukaan mennyt edes talossa - saati ulkomaailmassa--, jos olis voinut itse päättää.

Ja tippa silmässä Ville kertoi, miten ihmiset innoissaan ja silmät loistaen kuunteli, kun hän luki raamattua; "kerto lisää!" 😂

Kaikkea voi tulkita niin, että tukee omaa maailmankuvaansa..

No ei se Ville ite niitä kommentteja ole kirjotellut.

Vierailija
84327/90773 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

laiska???

Patalaiska ihminen. 

kerrohan kuinka ahkera oot. Koulutus? Työ? Lomilla? Eläkeläinen?

Työtön? Hyvää päivän jatkoa!

Vierailija
84328/90773 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anusta ja Hemmistä uusioperhe talon ulkopuolella ? Ei tulisi toimimaan. A : Anu ei tykännyt Pablosta. Jos toisella koira se kuuluu myös perheeseen. Hemmi tykkää lapsista ,mutta kyllä tuo harrastus vie aika paljon aikaa hänen arjestaan. Loppujen lopuksi Hemmi on sosiaallinen ja kaipaa varmaan rinnalleen myös sellaista joka osaa keskustella ja vastata kysymyksiin. Toiseksi jos nainen vieläkin haikailee exän perään niin eiköhän tuo läheisyys ole sunnuntaina loppu ? 

Vierailija
84329/90773 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

laiska???

Patalaiska ihminen. 

Etelän vetelä.

Niin ne pohojosen ihimiset sanoo etelän vetelä

Okei

Vierailija
84330/90773 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmi antaa tuon pääpalkinnon eli radio-ohjattavan Anun pojille ihan varmaan!

Vierailija
84331/90773 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisu jo suunnitteli radio-ohjattavaa Anulle palkinnoksi ja oli ojentamassa skumppaa Hemmille mutta Hemmi vänkäsi itselleen radio-ohjattavan. On se kyllä melko lapsekas :D

Vierailija
84332/90773 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisulla jo vähän lopahti autoilu into alkoi jo varmaan miettiä bisseä ja saunaa🍺

Mitä kauemmin ajetaan sitä kauemmin kestää ennenkuin saa bissee!

Vierailija
84333/90773 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemni kai antaa Anun pojille auton jos saa sen vai??,

Vierailija
84334/90773 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt Krisun päivä? Sitten Risulle kalijaa. Jossain vaiheessa sano että haluaa : vapaus.kalijaa.v.....ttua.kebabia😂

Vierailija
84335/90773 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto oli kaiketi jo menossa Anulle mutta Hemmi nappasi sen skumpan sijaan. Krisukin totesi " v**tun kakara!"

Vierailija
84336/90773 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hemmi antaa tuon pääpalkinnon eli radio-ohjattavan Anun pojille ihan varmaan!

Ootko varma miksi ei voinut olla hiljaa ja antaa Krisun antaa se Anulle niinkuin Krisu ajatteli nappas että mä haluun tuon vittu mikä jäbä..

Sika siistii Sika siistii sika siistii sika siistii sika siistii

Haluuko itse saada pisteet Anulta??

Itse luulen ettei tajunnut taas ollenkaan mitä Krisu meinas ??

Vierailija
84337/90773 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis nyt joku ammattilainen ollut näytämässä miten noilla radio-ohjattavilla autoilla oikein ajetaan.

Vierailija
84338/90773 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auto oli kaiketi jo menossa Anulle mutta Hemmi nappasi sen skumpan sijaan. Krisukin totesi " v**tun kakara!"

Onpa lapselinen. Eipä yllätä.

Vierailija
84339/90773 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmeri minä minä minä ei se niin täydellinen ole...

Kilpailu menee yli tällä jätkällä..tuossa ainakin puhuivat että mitä kämppäkaveri meinaa kun tuo ton..vaikken Anusta diggaa niin olisi sen suonut Anun pojille,ei edes tajunnut tuota juttua kun alkoi mä haluun..

Toivottavasti Anulle antaa ja jos ei anna toivottavasti joku sanoo tuosta Helmerille.

Vittu nauraa kun joku dille koko ajan!!

Vierailija
84340/90773 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on Krisulla jäänyt nauha päälle näkee että jutut vähissä..

Koita itse pitää jutut monipuolisena kun kaikki jutunaiheet on puhuttu ja saman ihmiset 24/7 ympärillä. Eikä mitään ulkopuolisia virikkeitä ole.

Aiheita riittää. Miten ne pariskunnat jotka olleet yhdessä 50 v????

Ketju on lukittu.