Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
84141/90773 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krisu kaukana roolimallista. Lupasi ampua kaikki levimatkalla : )))

Se oli känniläppä.

On ihmisiä, joiden mielestä on ok heittää tuollaista läppää ja kaiken voi kuitata kännillä. Ja on ihmisiä, joilla ei missään promilleissa tulisi mieleenkään, että tuo voisi olla millään tasolla hauskaa eivätkä ikinä päästäisi tuollaista suustaan. Pahansuopa, katkera mieli tulee esiin kännissä ja läpällä.

Kuuntelin eilen BB-podcastin, jossa Milla oli studiovieraana. Millakin ihmetteli Krisussa sitä piirrettä, kuinka tämän mielestä on ok loukata toisia ihmisiä eikä muiden tunteilla ole mitään väliä (ja kuinka nopeasti talossa sopeuduttiin siihen, että Krisu nyt vaan on m*lkku, niin sitä nyt vaan siedetään). Jos normaalille ihmiselle sanoo, että jokin läppä satuttaa, niin sen jälkeen tämä ihminen välttää sitä, koska ei halua tahallaan loukata. Jos Krisulle sanoi, että jokin läppä satuttaa, Krisu totesi "aha" ja jatkoi läppää.

Siksi ylläpidon olisi tullut ottaa Krisu puhutteluun aina, kun menee kiusaamiseksi ja henkiseksi väkivallaksi. Ei se ollut sääntöjen mukaista toimintaa. Rankut käyttöön ja spurgu ulos talosta, kun ei kuitenkaan olisi kyennyt ihmisiksi olemaan!

Että holhooja ? Tuolla asukkaat ovat omillaan samassa liemessä ja opettelevat uimaan. Krisu ei tykkää perseennuolemisesta mutta rehtiä puhetta kunnioittaa. Ellei tee muuat kuin feikkaa saa palautetta noin yleensäkin.

Ei tykkää perseennuolemisesta, mutta kuitenkin tykkää hovistaan ja siitä kun Kimmo ja Hemmi nuolee herran persettä. Jepjep, älä jaksa.

Kimmo ei ole nuolija ja Hemmin perseennuolennasta on sanonut Krisu monta kertaa suoraankin hänelle. Krisu sanoi että hän ei ole tullut tänne muodostamaan kaveripiiriä eli hovia. omillaan on.

Sanat puhuu muuta kuin teot. Krisuhan nimenomaan laittoi sikarikerhon pystyyn ja on sen keskeisin hahmo. Kyllä noista on kavereita tullut, mutta olen kyllä ihan varma, että Krisu on täysin valmis puukottamaan selkään ja provosoimaan esim. lastensuojelutaustalla toisen raivoon, jos tämä lopettaaa perseennuolemisen ja ryhtyy kertomaan aidosti omia mielipiteitään.

Vierailija
84142/90773 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovin täällä mollataan finalisteja ja unohdetaan sellainenkin valhe jonka Milla laukoi. Kertoi että oli työpaikaltaan saanut lipun/rahat Aasian matkaansa. Laatikkokisassa vinkui 500€ jotka tarvitsi matkaan, jotta pääsisi reissuun. Hemmihän rahat lahjoitti kiltteyttään. Milla osasi feikata rahattomuutensa, ahne p-ska.

Hemmillä oma hyöty. Koskemattomuus jolla ei tehnyt mitään. 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
84143/90773 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovin täällä mollataan finalisteja ja unohdetaan sellainenkin valhe jonka Milla laukoi. Kertoi että oli työpaikaltaan saanut lipun/rahat Aasian matkaansa. Laatikkokisassa vinkui 500€ jotka tarvitsi matkaan, jotta pääsisi reissuun. Hemmihän rahat lahjoitti kiltteyttään. Milla osasi feikata rahattomuutensa, ahne p-ska.

Hmmmm, kaksinaismoralismia? Tässä itse mollaat Millaa valehtelijaksi ja ahneeksi kakaksi. Kukaan ei oo pska, jokainen on jollekin tärkee, jokainen on jonkun lapsi. Tämä kun muistettas täs elämässä. Netissä ja ulkopuolella et ollaan ihmisiä ihmisille. Tää pallo ois sit paljo parempi paikka kaikille. Ja kyllä, mielipiteitä saa ja pitää olla, tarkotin kun ensin tuomitset muut mollaamisesta ja heti perään haukut Millan?

Vierailija
84144/90773 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisun päivä alkanut v...tun jees.

Vierailija
84145/90773 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi olla noin sokea? Vaikka Krisun suusta tulisikin sellaisia sanoja, ettei tykkää perseennuolemisesta, niin näkeehän sen jokainen, että sitä hän kuitenkin toivoo ja on tuhonnut jokaisen joka ei nuole hänen perset tään (paitsi Kevin). Nyt sitten finaaliviikolla kun haluaa asettaa muut huonoon valoon, alleviivaa ja muka ihmettelee, että miksi ihmiset nuolee hänen perset tään.

Kiero ukko ja pahimmanlaatuinen kiusaaja. Ei varmasti nuo ihmiset tuolla ole Krisun mielestä kavereita, vaan pelkkiä pelinappuloita, joiden tunteilla ei ole mitään väliä.

Vierailija
84146/90773 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kevin voittoon ehdottomasti. Hauska ja nokkela ja pystyy keskustelemaan ja omaa huumorintajua.

Ei riitä pintaketkuttelu ja ketkuilu tähän voittoon. Kikkailu ei ole suomalaisten juttu, vaikka kuinka tissi vilahtaisi ei se riitä täällä. Kevin voi mennä korruptoimaan vaikka muuannekin ellei sopeudu tänne.

Vierailija
84147/90773 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämänkoululaiset äänestää Krisua.

Hurjasti elämänkoululaisia näyttää olevankin. Tämä on ihan havainto, minkä olen elämän varrella tehnyt. Itse olen kuitenkin akateeminen Krisun äänestäjä.

Sama! Täälläkin yksi akateeminen Krisun äänestäjä. En kyllä halveksi yhtään elämänkoululaisia. Tulen surulliseksi tämän päivän kovista arvoista. Tuntuu välillä, että toisen ihmisen asemaan meneminen on ihan ylivoimaista joillekin.

Krisussa viehättää juurikin se harvinaisuus, niin kuin joku aikaisemmin jo mainitsikin, että hän ei myy itseään tuolla. On välillä ihan kauhea ja sitten taas on hetkiä, jolloin hän osoittaa sellaista epäitsekkyyttä, että huh huh. Esim. kauppareissun jälkeenkin antoi Kevinille reilusti kaiken kunnian. Hänellä ei tunnu olevan suodatinta päällä ollenkaan ja se viehättää. On siis täysin oma itsensä. Tuolla talossa varmaan tunteetkin ovat aika pinnassa vähän eri tavalla kuin ulkomaailmassa.

Vierailija
84148/90773 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevin osoittautyui lipeväksi luikuriksi joka hurmaa vähä-älyisiä ja häipyy salkun kanssa sitten. Ja salkkuhan hänellä jo on. Liituraitapuku vaan päälle ja Tallinnan laivaan, heippa.

Vierailija
84149/90773 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästäkin keskustelusta tällä palstalla paistaa todellakin se läpi, että eletään omassa pikku kuplassaan, eikä oikeastaan olla edes nähty muuta elämää. Krisua kauhistellaan - Krisu on ihan normaali nuori mies ottaen huomioon koulutustaustan ja perheensä koulutustaustan. Nämä läpällä heitetyt jutut, kuten ammun teidät kaikki, nyt vaan ovat kovempaa huumoria, jota viljellään noissa piireissä. Tietysti perheenäidin korvaan saattaa kuulostaa rajulta, mutta kaikkea ei pidä ottaa kirjaimellisesti. Krisu ei kuitenkaan ole rikollinen ja töitäkin pystyy tekemään, kun niitä saa. Anu ja Hemmi taas edustaa sitä rahalla saa -koulukuntaa, jotka väheksyvät vähempiosaisia (Hemmin Kela-biisi) ja heiltä puuttuu kokonaan realiteetti "oikeasta" elämästä, siis siitä, missä kaikki ei tienaa suuria summia rahaa potkulautaillen tai naimalla rikkaan miehen. Itse on hoidettava lapset, käytävä kaupassa, siivottava ja itsellä maksettava eläminen. Kimmollakaan ei näytä olevan tietoa rahan arvosta, kun sitä on vähän, esimerkiksi toivat Anun kanssa kauppareissultaan todella kalliita juustoja ja luomua ja tuoreita marjoja. Ei tällaisia turhuuksia osteta, kun on tietty määrä rahaa tietylle porukalle. Kevin on vielä nuori ja häntä ohjailee ideologiat, ei ole vielä asettunut ja löytänyt rauhaa sisältään. Vastustaa lokerointia, kun puhutaan seksuaalivähemmistöistä, mutta lokeroi ahkerasti muuta väestöä. Kovasti on mielipiteitä, mutta ajatuksilta puuttuu se punainen lanka, mitä seurata.

Vierailija
84150/90773 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi herranjumala että Kevin on yksinkertainen ihminen!! Herätkää, hävettää olla Suomalainen jos hän voittaa, suuntautimista viis - hän on PÖLJÄ ja toivottavasti aikuiset ihmiset sen näkevät!

Ja pummi joka hyväksyy kaupasta varastamisen. Kertoo paljon Kevinistä että ei ole edes suomen kansalainen mutta ilmainen suomalainen koulutus kyllä kelpaa.

Hyväksyy AIVAN KUTEN KRISTIAN JA HELMERIKIN.

Kevin esiintyy hyvesignaloiden ja moralisoiden ja pyrkii politiikkaan ja sanoo kaupan katolla hyväksyvänsä isoista ketjuista varastelemisen ja että oli piilottanut käsittääkseni Tallinnan-laivalla autoon tyypin niin aikamoista. Kiinnostaa se isäkin missä asemassa lie.

"Käsittääkseni" niinpäniin.

Eikä Kevin edelleenkään varastamista hyväksy, vaan ei ottaisi varasta kiinni vähäpätöisistä syistä ja niin moni kauppiaskin ohjeistaa, ei mitään järkeä ottaa puukosta, varsinkaan jos kauppa ei sen varkauden takia ole lähelläkään konkurssia.

Kyllä minä muisteleen sellaisen lauseen keviniltä että tyyppi piilotettiin autoon Tallinnan laivalla. Muistaako joku muu?

Hyvin muistetaan tämä Kevinin itse kertoma tapaus. Aikamoista. Poliisiakin saattaisi kiinnostaa.

Tuo on aika vakavaa jos on tapahtunut.

Todella. Tiedä mitä siinäkin on taustalla.

Vierailija
84151/90773 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä oikein nappaa tämä viimeisen viikon "kehutaan toisia kilpaa" -juttu. Koskettavaa tämä ei ainakaan ole. Enemminkin tulee vain vaivautunut olo tästä. Kai tässä halutaan, että kaikille jää hyvä mieli talosta poistuessa.

Vierailija
84152/90773 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hurjasti elämänkoululaisia näyttää olevankin. Tämä on ihan havainto, minkä olen elämän varrella tehnyt. Itse olen kuitenkin akateeminen Krisun äänestäjä.

Sama! Täälläkin yksi akateeminen Krisun äänestäjä. En kyllä halveksi yhtään elämänkoululaisia. Tulen surulliseksi tämän päivän kovista arvoista. Tuntuu välillä, että toisen ihmisen asemaan meneminen on ihan ylivoimaista joillekin.

Krisussa viehättää juurikin se harvinaisuus, niin kuin joku aikaisemmin jo mainitsikin, että hän ei myy itseään tuolla. On välillä ihan kauhea ja sitten taas on hetkiä, jolloin hän osoittaa sellaista epäitsekkyyttä, että huh huh. Esim. kauppareissun jälkeenkin antoi Kevinille reilusti kaiken kunnian. Hänellä ei tunnu olevan suodatinta päällä ollenkaan ja se viehättää. On siis täysin oma itsensä. Tuolla talossa varmaan tunteetkin ovat aika pinnassa vähän eri tavalla kuin ulkomaailmassa.

Ei siis haittaa, että kiusaa, kun on niin ihanan harvinainen ihminen, ettei ole mitään suodatinta vaan oksentaa kaiken ulos ajattelematta lainkaan muiden tunteita.

No jokainenhan äänestää oman mielensä mukaan, mutta kyllä on hämmästyttävä moraali joillakin.

Vierailija
84153/90773 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisu on Hattivatti

Vierailija
84154/90773 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ex-elämänkoulu pahimmasta päästä. Nykyään absolutisti, perheellinen ja työssäkäyvä. Vaikka en itse juo enää niin ei haittaa jos muut niin tekee. Esimerkiksi. Muutenki sain kiinni pointistasi ja paljon sanoja ajatuksia.

Vierailija
84155/90773 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästäkin keskustelusta tällä palstalla paistaa todellakin se läpi, että eletään omassa pikku kuplassaan, eikä oikeastaan olla edes nähty muuta elämää. Krisua kauhistellaan - Krisu on ihan normaali nuori mies ottaen huomioon koulutustaustan ja perheensä koulutustaustan. Nämä läpällä heitetyt jutut, kuten ammun teidät kaikki, nyt vaan ovat kovempaa huumoria, jota viljellään noissa piireissä. Tietysti perheenäidin korvaan saattaa kuulostaa rajulta, mutta kaikkea ei pidä ottaa kirjaimellisesti. Krisu ei kuitenkaan ole rikollinen ja töitäkin pystyy tekemään, kun niitä saa. Anu ja Hemmi taas edustaa sitä rahalla saa -koulukuntaa, jotka väheksyvät vähempiosaisia (Hemmin Kela-biisi) ja heiltä puuttuu kokonaan realiteetti "oikeasta" elämästä, siis siitä, missä kaikki ei tienaa suuria summia rahaa potkulautaillen tai naimalla rikkaan miehen. Itse on hoidettava lapset, käytävä kaupassa, siivottava ja itsellä maksettava eläminen. Kimmollakaan ei näytä olevan tietoa rahan arvosta, kun sitä on vähän, esimerkiksi toivat Anun kanssa kauppareissultaan todella kalliita juustoja ja luomua ja tuoreita marjoja. Ei tällaisia turhuuksia osteta, kun on tietty määrä rahaa tietylle porukalle. Kevin on vielä nuori ja häntä ohjailee ideologiat, ei ole vielä asettunut ja löytänyt rauhaa sisältään. Vastustaa lokerointia, kun puhutaan seksuaalivähemmistöistä, mutta lokeroi ahkerasti muuta väestöä. Kovasti on mielipiteitä, mutta ajatuksilta puuttuu se punainen lanka, mitä seurata.

Minä en ole perheenäiti vaan kovia kokenut, elämän nurjankin puolen nähnyt amis.

En silti hyväksy minkäänlaista kiusaamista, eikä ole Krisullekkaan hyväksi, että ympäristö vain nuolee persettä ja hyväksyy kaiken mitä Krisu päästää ulos suustaan. Eikä nuo jutut mitään läppää edes ole, sellaiseksi ne selittelee kyllä, jotta voi sanoa mitä huvittaa, eikä anna muille oikeutta loukkaantua siitä. Krisu saa haukkua ja uhkailla seurauksitta, koska on se niin hauskaa läppää.

Töitä pystyy monikin alkoholisti tekemään, se on ihan urbaania legendaa että jokainen alkoholisti asuisi jossain katuojassa, surullinen elämä heillä silti on, enkä pidä hyvänä asiana ihannoida sellaista.

Vierailija
84156/90773 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisu määrää aina kaiken, miten asiat tehdään, mihin toisten rahnat laitetaan. Ketä nimetään, mistä saa puhua, milloin herätään.

Vierailija
84157/90773 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi herranjumala että Kevin on yksinkertainen ihminen!! Herätkää, hävettää olla Suomalainen jos hän voittaa, suuntautimista viis - hän on PÖLJÄ ja toivottavasti aikuiset ihmiset sen näkevät!

Ja pummi joka hyväksyy kaupasta varastamisen. Kertoo paljon Kevinistä että ei ole edes suomen kansalainen mutta ilmainen suomalainen koulutus kyllä kelpaa.

Hyväksyy AIVAN KUTEN KRISTIAN JA HELMERIKIN.

Kevin esiintyy hyvesignaloiden ja moralisoiden ja pyrkii politiikkaan ja sanoo kaupan katolla hyväksyvänsä isoista ketjuista varastelemisen ja että oli piilottanut käsittääkseni Tallinnan-laivalla autoon tyypin niin aikamoista. Kiinnostaa se isäkin missä asemassa lie.

"Käsittääkseni" niinpäniin.

Eikä Kevin edelleenkään varastamista hyväksy, vaan ei ottaisi varasta kiinni vähäpätöisistä syistä ja niin moni kauppiaskin ohjeistaa, ei mitään järkeä ottaa puukosta, varsinkaan jos kauppa ei sen varkauden takia ole lähelläkään konkurssia.

Kyllä minä muisteleen sellaisen lauseen keviniltä että tyyppi piilotettiin autoon Tallinnan laivalla. Muistaako joku muu?

Hyvin muistetaan tämä Kevinin itse kertoma tapaus. Aikamoista. Poliisiakin saattaisi kiinnostaa.

"Hyvin muistetaan", mistä tästäkin tietää, ettei sama ihminen esitä jotain toista, että saisi tukea omalle väitteelleen. Milloin Kevin on näin sanonut? Miksei sitä tuotu silloin missään esiin, vaan vasta nyt sopivasti finaaliviikolla "muistui mieleen"?

Tuon sanoja on eri kuin asian esiin tuonut, sulla on ongelmia.

Tulliakin luulisi kiinnostavan tuollainen toiminta vain olkaa kohautellen.

Vierailija
84158/90773 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tää BB ollut paljon mielenkiintoisempi mitä aiemmat . Asukas valinta loistava. 3 aikaisempaa silloin tällöin katsottuna aikamoista.......

Vierailija
84159/90773 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai saamari että tämä sattui. Itse kun olen niitä huonompi osaisia, niin surettaa, että nyt ihmiset luulee että kaikki joilla on samankaltainen "koulutustausta ja perhetausta" ovat ilkeitä kiusaajia joiden jokatoinen sana on vttu. Kiitos nyt sitten tästäkin kärsimyksestä oi akateeminen ylhälistön edustaja, hienoa että ymmärrät meitä rahvasta noin hyvin.

Vierailija
84160/90773 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesivät Minna Parikan. En osta niitä kenkiä. Hienoa jos kaupaksi menee.

Ketju on lukittu.