BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Kelasin 247 taaksepäin ja Helmeri istuu tasolla ja nyt Anu. Ilmeisesti kotonakin istuvat😂
Sähkörullatuoli ois kova peli jos noita sanaleikkejä keksitään.
TAAS toi limaviiksi hinkkaa muniaan ja jalkaa, hyi helvetti.
Mikä lie tautipesäke koko mies.
Krisu kertoo että Bangkokin rautatieasemalla on suihkumahdollisuus, maksaa yhden bhatin. Släpärit on oltava koska lattialla kelluu sienikerros. Itse laittaisin kumisaappaat. :D
Hitto Anu on kova makaamaan peiton alla, roskat piti viedä mutta hän kuulemma unohti ne jo ja se oli hauskaa👍
Kevin kertoo että heille lapsille on tarjottu alkoholia (kylässä), likööriä maistiaisena. Siitä tuli hyvä suhtautuminen alkoholiin.
Vierailija kirjoitti:
Itse huomasin siitä, että Jukka on tosi pidetty asukas, koska usein jämien pummaajat alkavat nyppimään kun muutenkin hermot kireenä. Mutta kukaan ei tainnut missään vaiheessa ärsyyntyä Jukan pummailuun, vaan hän oli aina tervetullut röökiseuraan ja muut asukkaat jopa alkoivat ostamaan hänelle röökiä, vaikkeivat itse polttaneet?
Vähän sama kuin Helmerillä sen keittiötasolla istuminen ja likaisten jalkojen pitäminen hollilla, kun muut tekevät ruokaa. Tuo on kans sellainen piirre, josta tulisi helposti sanomista. Mutta se kertoo paljon siitä kuinka pidetty Helmeri on, että tällaisesta käyttäytymisestä, mikä varmaan monia ärsyttäisi, ei tule missään vaiheessa mitään ongelmaa. Sitä ei edes oteta esille.
Tai sitten eivät vain kehtaa helmerillekään sanoa mitä ajattelevat, kun on sellanen vaj-akki.
Vierailija kirjoitti:
Krisu kertoo että Bangkokin rautatieasemalla on suihkumahdollisuus, maksaa yhden bhatin. Släpärit on oltava koska lattialla kelluu sienikerros. Itse laittaisin kumisaappaat. :D
släpärit ilmeisesti pilipalit tai jotkut rantasandaalit?
Vierailija kirjoitti:
Vittu tuo on karmeeta kattoo kun Helmeri pussaa ja Anu on suolapatsas..
Mitäköhän tuolla Anun pään sisällä on meneillään?
”Kärsitään nyt 30 000 edestä...”
Vierailija kirjoitti:
Assadilla ja Kevinillä on samanlainen suu: https://www.thedailybeast.com/obamas-belated-call-for-bashar-al-assad-o…
Tässä vielä enemmän Kevinin piirteet, siis kasvoista: https://www.kaleva.fi/uutiset/ulkomaat/silmalaakarista-ei-pitanyt-tulla…
Vierailija kirjoitti:
Itse huomasin siitä, että Jukka on tosi pidetty asukas, koska usein jämien pummaajat alkavat nyppimään kun muutenkin hermot kireenä. Mutta kukaan ei tainnut missään vaiheessa ärsyyntyä Jukan pummailuun, vaan hän oli aina tervetullut röökiseuraan ja muut asukkaat jopa alkoivat ostamaan hänelle röökiä, vaikkeivat itse polttaneet?
Vähän sama kuin Helmerillä sen keittiötasolla istuminen ja likaisten jalkojen pitäminen hollilla, kun muut tekevät ruokaa. Tuo on kans sellainen piirre, josta tulisi helposti sanomista. Mutta se kertoo paljon siitä kuinka pidetty Helmeri on, että tällaisesta käyttäytymisestä, mikä varmaan monia ärsyttäisi, ei tule missään vaiheessa mitään ongelmaa. Sitä ei edes oteta esille.
En tykkää pummeista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohtakaa jo entisten asukkaiden teot, seuraukset. Aloittakaa vaikka suomi24 keskustelu entiset bb asukkaat tai talosta lähteneet. Keskityttäisiin nyt näihin finalisteihin. Ohitan kirjoitukset missä mainitaan muista kuin finalisteista. Mitä sitä juuttua menneeseen. Tapahtunut on tapahtunut. Kyllä minunkin suosikki poistunut mutta en kirjoita hänestä lähtönsä jälkeen.
No,kyllä täällä saa kirjoittaa ihan kenestä haluaa,oli talossa tai ei.
Ainoastaan tuo Levi jankkaus olisi saanut loppua alkuunsa.Tapahtumat siellä olivat lähinnä
tuotannon moka,kun juopuneita jouduttiin ohjaamaan autoon,ahtaisiin tiloihin.
Näin tilanne pääsi karkaamaan käsistä.
2 oli selvinpäin ja eicät ymmärtäneet että yksi selvä takapenkille ja Jukka eteen.
Etupenkillä istuvien piti tehtävän ohjeen mukaisesti olla hereillä koko automatkan ajan, siitä syystä ne selvimmät istui siellä edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkäähän lukemaan BB-sivun someosiosta twiitit. Siellä joku tyyppi paljastaa, että niillä jotka äänesti Anua kauden alussa voittajaksi on kerroin 60!!!!
Toisin sanoen, onko kellään muulla mitään mahiksia.... Joku tulee nyt todella nettoamaan!!! Mutta BB:n idea kyllä vesittyy täydellisesti, jos näin käy.
Iso kerroin kertoo ettei mitään mahiksiacvoittajaksi
Niinpä! Siksipä epätodennäköistä voittajaa heti alussa veikanneet nettoavat eniten.
Eikö ne kaikki ohjelmaa koskevat veikkausmahdollisuudet lopetettu sen jälkeen kun jo ensimmäinen äänestys paljastui etukäteen päätetyksi?
Ohjelman tuottaja Ahomaa ollut mukana veikkaushuijauksessa aiemminkin eikä noita ohjelman "äänestyksiä" pystytä mitenkään valvomaan.
Mun mielestä joku vedonlyöntifirma keskeytti tms ekan pudotusvedot ekan pudotuksen aikana.
Onko pudotuksista sitten ollutkaan enää missään mahdollista lyödä vetoa? Häätöveto käsittääkseni ainakin yhdessä firmassa ollut auki koko ajan. Samat nimet pyörineet pienillä kertoimilla. Juurikin nämä, jotka ovat finaalissa. Villen kerroin taisi vaihdella. Kävi pienempänä kunnes Anun kanssa häätöön joutuminen nosti taas kertoimen johonkin kympin kieppeillä, samaan kuin Anulla.
En itse harrasta vedonlyöntiä, enkä asiaa kovin tarkasti ole seurannut. Mulla ihan kuulopuheita, että tosiharrastajat ei tähän ole rahojaan laittaneet.
Tietysti, jos Anun kerroin ollut 60 ja silloin lyönyt vetoa isohkolla summalla, vois olettaa, että rahaa tulee takaisin niin, että kannattaa vaikka itse äänestää Anu voittoon.
Aika paljon ilmassa sellaistakin, että finaalissa ei enää edes kovin paljoa äänestettäisi, koska pari viime pudotusta ollut epäuskottavia prosentin eroilla. Häädön päätttymisajankohta epäselvä...
Itselleni ihan sama, kuka voittaa. Finaali ei oo edes jännää seurattavaa. Villen jääminen finaaliin ois ehkä tehnyt finaalista jännittävämmän.
Mikä lie ollut Villen kerroin alussa? Eihän kukaan tuntunut uskovan, että mitenkään olisi selvinnyt näinkään pitkälle.
Mielenkiintoista, että Anu pysyi mukana, vaikka vastassa oli Ville.
Vierailija kirjoitti:
Menivät sänkyyn ja puhuvat taas sillain oudosti..
Anu Helmerille tunnusteletko minua🙈
Helmeri kukkuu
Anu nukkuu
Hihihihiiii
Käytkö usein täällä usein täällä
Nyt on tullut aktiivisemmin käytyä täällä..
Kaikkee sitä ottaa sänkyynsä Anu totesi🤔
Anu on vitsikäs kun loukkaa toista!!
Harrastaako ne siellä...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohtakaa jo entisten asukkaiden teot, seuraukset. Aloittakaa vaikka suomi24 keskustelu entiset bb asukkaat tai talosta lähteneet. Keskityttäisiin nyt näihin finalisteihin. Ohitan kirjoitukset missä mainitaan muista kuin finalisteista. Mitä sitä juuttua menneeseen. Tapahtunut on tapahtunut. Kyllä minunkin suosikki poistunut mutta en kirjoita hänestä lähtönsä jälkeen.
No,kyllä täällä saa kirjoittaa ihan kenestä haluaa,oli talossa tai ei.
Ainoastaan tuo Levi jankkaus olisi saanut loppua alkuunsa.Tapahtumat siellä olivat lähinnä
tuotannon moka,kun juopuneita jouduttiin ohjaamaan autoon,ahtaisiin tiloihin.
Näin tilanne pääsi karkaamaan käsistä.
Niinpä tietysti, tottakai joku muu kuin Krisu itse on syyllinen, että Krisu juo, käy käsiksi, haastaa riitaa ja uhkailee tappamisella - not.
Krisu aivan itse halusi juoda itsensä lähes sammuksiin, vaikka tiesi, että juhlien jälkeen ovat taas ahtaissa tiloissa siellä autossa.
Onko aiemmilla kausilla nuo äänestykset olleet samanlaista huijausta?
Anu on hirvein asukas mitä olen koskaan nähnyt, ihanaa että täällä on muutkin samaa mieltä. "Aikuinen", "äiti"-ihminen, makaoilee pöydillä, puhuu omistuisesti (eikä mitään järkevää, eikä omaa mielipidettä), ei osaa huolehtia omista vaatteistaan (se röykkiö on kauheaa katsottavaa, saati kun hän pakkasi!!!)
Kokoajan hän olisi syömässä (munia tai munakasta), kokoajan on nälkä, pää kipeä, maha kipeä, tai muuten vain johonkin sattuu. Ja jonkun (Hemmin) pitää häntä voivotella ja passata.
p.s. miksi pitää syödä niin että koko naama liikkuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten eivät vain kehtaa helmerillekään sanoa mitä ajattelevat, kun on sellanen vaj-akki.
Eilisessä koosteessa naamasta näki että Kimmo meinas räjähtää kun Helmeri kippas kaikki makkarat soppaansa mutta sitten palohälyytin rupes huutamaan ja Hölmöri selvis taas hihittelyllä siitäkin.
Kimmo on kyllä ihme läyhääjä. Katselin just menneitä koosteita (seuraan myös 24/7), niin ainaa päiväkirjahuoneessa arvostelemassa, ja puhumassa selän takana paskaa muista asukeista. Yrittääkö vedota katsojiin esim. mollaamalla Anua ja Helmeriä, ja heidän keskinäistä söpöstelyään, että katsojaktin alkaisi inhota? Eihän esim Krisua häiritse noiden kahden söpöstelyt, vaan enemminkin on hengessä mukana, ja osoittaa hyvksyntäänsä. Kimmo ei ansaitse päästä finaalikolmikkoon. Omat suosikkini on Helmeri, Krisu, ja Kevin. Helmeri voittajana, jolle aion antaa ääniä, ja lyödä vetoa.
Vittu tuo on karmeeta kattoo kun Helmeri pussaa ja Anu on suolapatsas..
Mitäköhän tuolla Anun pään sisällä on meneillään?