BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Helmeri ja Krisu aterioivat paskahuussissa.
Vierailija kirjoitti:
Jos Keviniä ahdistaa Suomessa se, että heteromiehet pukeutuu naisten vaatteisiin ja pitää sitä hauskana asiana niin miksei Kevin mene isänsä kotimaahan Syyriaan. Luulen, että siellä asiaan suhtaudutaan asiaankuuluvalla vakavuudella.
Minua hetero naisena loukkaa se et jotenkin tuntuu vitsiltä et pride ja sateenkaari väki saa pilkata ja paronoida heteroita ja se on muka hauskaa ja vitsi mut heille ei saa tehdä samaa vaan käydään aggressiivisiksi ja haukutaan suvaitsemattomaksi
Vierailija kirjoitti:
Kuka on suosikkisi tai inhokkisi?
Tämän hetken suosikki:
Kimmo
*
Tämän hetken vähiten suosikki:
Tarina
*
Tämän hetken neuraaleja:
Tupu
Anu
Timo
Ihmeväkeä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Keviniä ahdistaa Suomessa se, että heteromiehet pukeutuu naisten vaatteisiin ja pitää sitä hauskana asiana niin miksei Kevin mene isänsä kotimaahan Syyriaan. Luulen, että siellä asiaan suhtaudutaan asiaankuuluvalla vakavuudella.
Minua hetero naisena loukkaa se et jotenkin tuntuu vitsiltä et pride ja sateenkaari väki saa pilkata ja paronoida heteroita ja se on muka hauskaa ja vitsi mut heille ei saa tehdä samaa vaan käydään aggressiivisiksi ja haukutaan suvaitsemattomaksi
Olisko esimerkkejä tuosta heteroiden pilkkaamisesta ja paronoidaamisesta?
Onko tuo talo vaja? Onko kaikilla katsojilla vaja?
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaakristittyjenvainot kirjoitti:
Kauheaa hyökkäys taas uskovaista miestä vastaan. Kaikki tuntuu vihavan, täälläkin Villeä vain sen takia että on uskossa ja eri ajatusmaailma.
Sen sijaan kukaan ei välitä Jukan ja eeviksen oksettavasta käyttäytymisestä ja siitä et muut puhuu todella ankarasti ja ilkeästi Villelle jne
Senkös takia se Ville syö keliaakikkojen ruoat, kun on uskossa, niinkö??
Ei siis sen takia, että on huonot käytöstavat tai olis ahne eikä piittais muista?
Uskon takia syö muitten ruoat? On siinä kyllä taas.
Ehkä Ville parantaa keliakian kun ruoat on loppu. Tai taikoo lisää ruokaa?
Tarina on ihan kuin jossain roolissa koko ajan.
Katsokaas nyttenkin miten möllöttää mörkkinä terassilla ja lappaa vaan pöperöä nassuun vaikka suosikkipoikansa Kevin yritti jutella. Välillä näyttää todella vihaiselta ja niinkuin nyt todella välinpitämättömältä.
Sitten hetken kuluttua paukkaa kameroihin niin muka iloisena ja hyväntuulisena. Ihme teatteria.
Vierailija kirjoitti:
Eeviksellä vaikeuksia istua tunnin ajan, pakko päästä taas makaamaan.
.
Saattaa olla hankala istua, kun paikat on arat jyystämisestä.
Ihmeväkeä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on paronointi?
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni Tarinan vallitseva piirre on esiintyä sellaisen mallin mukaan, jonka hän olettaa kuuluvan oman reippaan, positiivisesti ajattelevan vapaamielisen sateenkaarikuplansa ihmisille. Vähän tätä mitä kutsutaan hyvesignaloinniksi. Menee välillä aika lailla päsmäröinnin ja opettamisen puolelle. On oikeastaan enemmän huolissaan siitä, suorittaako tietynlaista avoimmuusrituaalia kuin että koettaisi ymmärtää aidosti toista ihmistä.
Tarina nimenomaan ei yritä aidosti ymmärtää toista ihmistä, hänellä ei riitä aitoa kiinnostusta toisia ihmisiä kohtaan riittävästi.
Hän on muodostanut muutamia mielipiteitä ja koko loppumaailma pitää saarnaamalla saada sopeutettua niihin.
Vähän samaa lähetyssaarnaajaa kuin Villessäkin, vaikka asia on hyvä ja oikea, niin keskustelujen lähtökohta on se, että se toinen ihminen kenelle puhutaan on väärässä ja se pitää korjata.
Vaikka se toinen ihminen olisi ihan samaa mieltä, niin silti ei asiaa voi tarkastella samalta tasolta, vaan väkisin, saarnaamalla se kuviteltukin väärä mielipide pitää saada oikaistua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on suosikkisi tai inhokkisi?
Tämän hetken suosikki:
Kimmo
*
Tämän hetken vähiten suosikki:
Tarina
*
Tämän hetken neuraaleja:
Tupu
Anu
Timo
Mulla suosikki Krisu
Inhokin paikasta kilpailee Kevin, Ville ja Tarina niin ja tosiaan pano pari.
Muut tasaisella toistaiseksi
Tätä ketjua ei liiemmin moderoida :)
Epäonnituiko päivätehtävä siis?
Vierailija kirjoitti:
Tekikö Kristian sen ruuan jo?
Missä niitä äänestyksiä pääsee äänestämään, kun en ole vielä löytänyt?
Teki, lounaaksi soijarouhebolognesea ja kierrepastaa. Onnistui ihan hyvin, käytti jopa mausteita ja yrttejä, jota ei juurikaan talossa näe. Siivosi vielä itse keittiönkin ja tiskasi.
Laitoin sulle jo ekana kyssään sen linkin, mutta kaikki äänestykset ja uutiset yms löytyy Big Brother sivulta: https://www.bigbrother.fi/
Ei siitä mihinkään pääse että pitkä mies kuin esim Kevin pukee päälleen jotain pinkkejä röyhelöpaitoja, lateksihousuja ja korot niin ei näytä vakavasti otettavalta.
Oikea muslimi-isän toive ;)
- Mikä on Villen mieliasento?
- Lähetyssaarnaaja.
MUHAHAAHAAHHAAAHAAAA
Elmeri on noussut Villen rinnalle pääihnokiksi, koska esittää herttaista, vaikka onkin sairaita ihmisiä kohtaan epäempaattinen kokoomukselainen.
Vierailija kirjoitti:
tos on toi uutinen https://www.bigbrother.fi/uutiset/hervotonta-katseltavaa-kristianin-kiv…