BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Kaikki muut laittoivat astiansa koneeseen, saa nähdä mihin Helmerin lautanen menee..
Vierailija kirjoitti:
Helmeri on isotuloinen kalliit asunnot, firmat Kimmolla iso palkka, perheetön, Anulla hyvä palkka talot ja ylellinen elintaso. Krisulla ollut isohkot tulot, en tiedä onko enää mutta liitonpv raha tulojen mukaan. Kevin ei isotuloinen. Miksi ei soisi hänelle voittoa, voisi poikia uuden työn. Kevinille jotain näkyvää, lahjoja kaverilla on.
No minun mielestäni ainoat siedettävät ihmiset tuolla ovat enää Helmeri ja Kevin, eli jommallekummalle soisin voiton. En soisi voittoa ainakaan ällölle ja juoruakkamaiselle selkäänpuukottaja-Kimmolle, tapetti-Anulle, enkä ilkeälle juntti-Krisulle.
Minua säälittää hemmi vähän kun Anu pilasi koko BB talossa olon Hemmiltä. Anu vouhkaa nyt kovasti talossa ja luulee oikeasti voittavansa :). On jo ihan varma asiasta, heh.
Vierailija kirjoitti:
Helmeri on isotuloinen kalliit asunnot, firmat Kimmolla iso palkka, perheetön, Anulla hyvä palkka talot ja ylellinen elintaso. Krisulla ollut isohkot tulot, en tiedä onko enää mutta liitonpv raha tulojen mukaan. Kevin ei isotuloinen. Miksi ei soisi hänelle voittoa, voisi poikia uuden työn. Kevinille jotain näkyvää, lahjoja kaverilla on.
Ei voitolla pitäs olla mitään tekemistä oman tulotason kanssa.
Vain talossa ollut aika ratkaisee. Oletko viihdyttävä vai et?
Ps anun ylellinen elämä? Eihän sillä ollut edes paria sataa ylimääräistä tuosta noin vaan, että sais vietyä pojst duudsonlandiaan.
Mua ärsyttää niin se Levi-viikko.
Ensinnäkin, Helmeri sai palkinnoksi immuniteetin, josta ei loppupeleissä ollutkaan mitään hyötyä, koska ei ollut äänestystä! Helmeri jäi siis käytännössä ilman palkintoa ja muut menettivät äänioikeutensa.
Ja toiseksi, Jukka rangaistuksena äänestettiin talosta pihalle. Helmeri ja Kimmo saivat päivä kestävän rangaistuksensa. Krisu, oli häädössä, mutta mikä rangaistus se on, että joutuu jännittämään, lähteekö kotiin?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki muut laittoivat astiansa koneeseen, saa nähdä mihin Helmerin lautanen menee..
Heh no niinpä : )
Anu puhuu ihan taukoamatta nyt ja huutaa väliin, että kahvinkeitin TIPPUUU, ja pulputtaa koko ajan jotain ja liikkuu tanssahdellen.
Hemmi vähättelee voitonhimoaan että kimmo ja muut luulevat voiton olevan mulle muka vakava asia , ja vähättelee Kevinin kanssa sitä.
Hyvä Kevin!!
Haluaisitteko siivota kun olen syönyt aikoo oli Helmeri joka sanoi juu..
Anulta ei sanonut mitään vinku vaan kun kahvia ei ollut!!
Siis toi Hemmi.Et mua ärsyttää toi sen teinien puhetyyli.Siistii..jne.Anun kanssa teinien touhua.Makaa anun rintojen tai mahan päällä kuin lapsi.Silittelevät toisten hiuksia..Hyi hitto.Jos tossa olis MIES niin ei näin tapahtus.Ällö pari mut Anu pelaa.
Kimmo kyllä haluu hakemalla hakea että viikosta tulisi joku vastakkainasettelu juttu ja vittumainen viikko😧
Oikee katkera suttuinen homo!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu on niin pilalle passattu ulkomaailmassa ettei se edes tajuu kuinka härskiltä se näyttää kun ekana syömässä ja ekana makaamassa sängyssä sen jälkeen!!!
Siivotaan sitten joskus kun joku muu on toivottavasti kerennyt aiemmin😂Et huomannut mainita, että eilen illalla myöhään Anu teki uuniin laatikkoruuan ja siivosi keittiön, kun muut juttelivat olkkarissa.
Joo sori unohti laittaa se tekee vain häätöpäivänä jotain!!
Tuo Helmerin tuuletus voiton jälkeen🙈
Vierailija kirjoitti:
Muussia ja sen kanssa voi syödä mitä vain! Keitetyt perunat, lohkoperunat ...
Ei kun nuo mättää vaan makaronia kuin jotkut aivottomat! Varmaan pikamakaronia sekin.
Viime yönä Anu teki ainekin mielettömän kasan jotain lohkoperunan tapasia uunissa.
Vierailija kirjoitti:
Tässä Anu-kuviossa on joku jekku, jättää aika tyhjän olon, kun meni näin.
BB-Saulin hyvä kaveri, kuten todennäköisesti ohjelman käsikirjoittajakin.
Ai Kimmon ilme oli näkemisen arvonen kun Villen nimi sanottiin?
Helmeri meni hieman mietteliääksi kun sanoi Anulle et siivotaan me sit keittiö kun kevin pyysi. Anu alkoi heti valittaa väsyä ja sen jälkeen yritti livahtaa paikalta mutta helmeri huomasi ja huikkasi perään etä siivoajan sä sitten mun kans... uskomatonta että käskemällä pitää käskeä että Anu viitsii mitään tuolla tehdä. Ainoastaan häätöpistepäivänä hän yrittää jotakin tehdä
Vierailija kirjoitti:
Näytetäänköhän äänestystilannetta tällä viikolla ollenkaan? Toisaalta toivon, että ei.
Ja mitähän ne ”jokaiselle asukkaalle pidettävät erityispäivät” pitää sisällään, muuta kuin jossain muodossa (tuskin video?) muistelua ns. parhaista paloista. Eiköhän nuo ainakin leivo tälläkin viikolla siis jotain..
Mikä on muiden toive/oletus finaalista, kuka lähtee ensin ulos, kuka tokana jne. ja kuka voittaa?
Itse toivon:
Ensin lähtee (5. sija): Anu
sitten (4.sija): Kimmo
sitten (3.sija): Helmeri
sitten (2.sija): Kristian
ja voittaja Kevin. Tosin ihan sama missä järkässä muut lähtee, kunhan Kevin voittaa hehe. En vaan yksinkertaisesti voisi suoda voittoa kenellekkään muulle talossa olijalle. Villelle olisin voinutkin. Noille muille, ei.
Munkin mielestä ois niin siisti jos äänestystilanteita ei näkis, mut sillä nää just lypsää sitä rahaa. Vielä kun kaikki on selvästi päätetty jo etukäteen niin tuntuu niin turhalta koko äänestäminen :/ Mut uskosin et tuotannon valkkaama voittaja on Kevin, ketä just äänestäsinki eikä esim joku v itun anu :’D
Ville nuortu häädön jälkeen 5minuutissa 15vuotta.
Et huomannut mainita, että eilen illalla myöhään Anu teki uuniin laatikkoruuan ja siivosi keittiön, kun muut juttelivat olkkarissa.