BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Jos Ville poistuis ja talossa olisi tarjolla alkoholia, vois tulla mielekiintoiset sekoilut.
Krisu sammuu ekana eikä Kimmo provosoidu. Ei tule säpinää.
Vierailija kirjoitti:
Oon varmaan tyhmä mut mitä toi Kimmon Lex juttu tarkottaa? Kun oli Lex Kimonus ja nyt paidassakin luki lex joku
Itseään.......
Vierailija kirjoitti:
Oon varmaan tyhmä mut mitä toi Kimmon Lex juttu tarkottaa? Kun oli Lex Kimonus ja nyt paidassakin luki lex joku
Onko Lex niin kuin laki?
Vierailija kirjoitti:
Villen unelma dinosauruksesta: täysin alisteinen hänelle itselleen ja potkii muita dinosauruksia mennessään. Oliko tehtävänä piirtä dinosaurus, joka itse olisi?
Joo
Vierailija kirjoitti:
Lex on laki
Kimmo opiskelee juristiksi siksi Moralosaurus Lex
Vierailija kirjoitti:
Lex on latinaa ja tarkoittaa lakia.
Vierailija kirjoitti:
Lievästi läpinäkyvää ketkä täällä palstalla nyt pyörii! Villestä kaivetaan joka ikinen virhe ja vika, jotta saataisiin hänet putoamaan ja Anu jäämään.
Oon vähän samoilla linjoilla Krisun kanssa, Ville ei lähde tuolta kulumallakaan. Joten älä huoli.
Kimmo valittaa kun Hemmi ja Anu on kokoajan yhdessä, mut itse on Krisun kanssa KOKOAJAN läyhäämässä muista asukkaista.
Noissa monen sisaruksen perheissä tapahtuu monia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Joo mä veikkaan myös et Ville näytetään huonossa valossa ja Vehviläinen haukkuu studiossa
Munaton bigbrother. Älkää tuhlatko rahojanne äänestyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mä veikkaan myös et Ville näytetään huonossa valossa ja Vehviläinen haukkuu studiossa
Tänään ei Vehviläisen edes tarvii. Kun studiossa on vieraana villevihaaja Paukki.
Ei ihme et kaikki vieraat ovat olleet täysin julkisuutta kaipaavia. Mitä hyötyä on aina etsiä uusi vihaaja? Tuotanto syyllistyy näin ollen syrjimiseen.
Kertokaapa ketä julkkiksia haluaisitte nähdä, jos tulisi julkkis bb?
Eipä taida löytyä 14 mielenkiintoista :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomatkaa miten finaalin lähestyessä uhkaavasti alkaa Kevinin vihaajat aktivoitua täällä yrittäessään muuttaa potentiaalisten äänestäjien mielipidettä. Yritetään myös samalla ajaa ihmisiä äänestämään Villeä, jotta hän jäisi taloon. Toki täällä on Anun vihaajia sen verran paljon, ettei täältä voisikaan kerätä hänelle kannattajia, mutta selvästi on mielipiteiden muokkauskampanja menossa Keviniä vastaan. Kevin ei ole muslimi, ei ole ollut tekemisissä isänsä kanssa, äitinsä on virolainen ei syyrialainen eikä muslimi. Islam ei todellakaan katso muunsukupuolisuutta tai homoseksuaalisuutta hyvällä, joten todella vaikea uskoa, että Kevin millään muotoa kannattaisi islamia. Eikä hän ole edes ympärileikattu. Leikkaamaton ei voi olla muslimi joten voisiko tämä trollipakottaja painua takaisin laudalle tai mistä kolosta ikinä tänne kömpikään.
Ja muista sinä ottaa iltalääkkeesi. Kunhan on EPÄILTY että voisi olla, koska ei tunnu olevan läheinen perheensä kanssa ja salailee juomistaan talossa ja possukommentti toi uusia puolia esiin.
Ihan ilman mitään kampanjaa, herranen aika sentään.Kyllä nyt salaiittoteoriat jyllää, mitä tahansa sanoo kenestä tahansa asukkaasta, niin foliohatuilla menee rinkeli väärään kurkkuun.
Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa. Nuo on todella surkeita argumentteja sen puolesta, että Kevin olisi muslimi. Kevinin syyt olla juomatta alkoholia tällaisessä reality- ohjelmassa voivat liittyä yksinkertaisesti siihen, ettei hän halua nähdä itsestään mitään känniörvellysvideoita tai -kuvia. Toisaalta hän selvästi on kykenevämpi asettamaan omat rajansa tai tuntee omat rajansa paremmin kuin esim. Kimmo, jonka kännikäytös on ollut todella rasittavaa katseltavaa. Itsekontrolli on ihan fiksua varsinkin jos ei halua pilata tulevaisuudennäkymiään. Alkoholi kun voi vaikuttaa eri ihmisiin eri tavoin.
Mitä tulee perhesiteisiin niin Kevinin suht tuore muunsukupuolisuusasia ja/tai homoseksuaalisuus ovat voineet olla perheelle pitkäkestoisempi asia käsitellä, sillä se ei edelleenkään ole mikään itsestäänselvyys, että perhe hyväksyy automaattisesti vielä nykypäivänäkään. Esim. transsukupuolisten tapauksessa perheenjäsenet voivat kokea menetyksen tuntemuksia, vaikka kyseessä on edelleen sama henkilö, mutta eri sukupuolella. Kevin kertoi pukeutuneensa kuin muut pojat ollessaan lukiossa ja siihen hänen perheensäkin oli todennäköisesti tottunut, kunnes tämä Kevinin toi hiljattain tämän muunsukupuolisuus asian esille. Olen itsekin aikoinaan muuttanut Helsinkiin töiden lisäksi sen vuoksi, että täällä on enemmän muita seksuaalivähemmistöön kuuluvia kuin muilla paikkakunnilla Suomessa ja täällä oli huomattavasti helpompaa tulla kaapista ulos. Halusin myös tietoisesti etäisyyttä perheeseeni muun muassa seksuaaliseen suuntautumiseen liittyvien seikkojen vuoksi. Joskus joutuu tekemään valintoja oman mielenterveyden ja perhesuhteiden välillä.
En myöskään syö sianlihaa sekä pidän lihankulutukseni minimissä .Alkoholia käytän myös kohtuudella enkä örveltämiskänneihin asti. Enkä edelleenkään ole muslmi.
Anu pussaa Helmeriä samalla tavalla kuin minä kun pussailu ei kiinnosta ollenkaan ja se tuntuu pakonomaiselta.
Mistä näkyy, kuka äänesti ketäkin?
Kuolen nauruun. Hyvää porukkaa kaikki. Ei tää oo niin vakavaa, tää on vaan reality.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Lex niin kuin laki?
Jotain sinnepäin
Helmeri saa munaa päähän.. Hyvä vitsi
Tuotanto haluaa näyttää helmerin idioottina..
Anu huusi vihaavansa lintuja yli kaiken. Ei ollut myöskään yhtään kiinnostunut Helmerin koirasta. Muut silitteli ja paijas, mutta Anu ei. Ei varmasti ole eläinrakas!!