BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Krisu ei voi mennä aamu p*skalle jos ei saa tupakkaa tai nuuskaa 😂 voi elämän kevät..
Joo usean tupakoitsijan ongelma, itse kun lopetin röökin polton paska lopetti tulemisen!!
Vierailija kirjoitti:
Viikkotehtävä onnistuu, jos asukkaat palaavat takaisin Helsinkiin torstaina klo 12 mennessä.🤣
Krisu jää Levin rinteeseen😂
EI vaan Hulluun Poroon vetämään afterski lärvit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisu ei voi mennä aamu p*skalle jos ei saa tupakkaa tai nuuskaa 😂 voi elämän kevät..
Joo usean tupakoitsijan ongelma, itse kun lopetin röökin polton paska lopetti tulemisen!!
Ite poltin joskus 11 vuotta ja kun lopetin niin ei ollu tollasia ongelmia :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukahan tuo viikkotehtävään kuuluva megaluokan esiintyjä on? Cristalin Drag ystäviä? Jari sillanpää?? :D
Tuure Boelius 😨😷
Mä en kestä jos se tulee nyt kun miettii niin en ihmettelisi nuohan voi mainostaa ketä vaan megaluokan tähtenä🤢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ...mehän ollaan erilaisia onneksi!!!
Taloon esiintymään Arttu Lindeman 😂 läikkyy!!
Kevin selitti jotain, en kerenny kuulla mitä mutta Jukka siihen; Joo ihanku Hemmi, ei oo rahast kii
Tämä viikkotehtävä niin epäonnistuu.
Hyvä että Ville ja Kevin laittaa vastaan tälle "loukkaantuja" jankuttajalle, kun hän itse loukkaantuu siitä että joku muu loukkaantuu.😂
Eipä nuo Krisun silmäanalusetkaan kovin upeat ole jos Anua haukuttiin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ...mehän ollaan erilaisia onneksi!!!
Kyllä :) ei tarvitse loukkaantua, en tarkoittanu sitä mitenkään pahalla.
Anu ja Hemmi kahelleen leville ja muut konttaamaan lattioille!!!
Vierailija kirjoitti:
Anu saa varmasti jotain tukia..
Kiinteistövälittäjän homma on niin huono bisnes nykyään siellä van harvat pärjää..
Muutama kaveri on ja ihan tarpeeksi kuullut niiltä juttuja.
Se ei edes ole kiinteistövälittäjä, pelkkä asuntomyyjä. Jos noin laiska on työelämässäkin, niin tuskin tulokkaan kovin suuria ovat.
Krisu niin ällö kuin vain osaa.Aivan oksettava.Viihdettä tuonut mutta lataa suustaan ihan mitä vaan.Esim.Kusen sun päälle Villelle.Alussa viihdettä toi.Nyt hänellekin tullu selväksi.Taitaa katsojat musta tykätä.No tykkäähän ne näköjään. Ja eikun vittuilua peliin.898
Vierailija kirjoitti:
Kevin selitti jotain, en kerenny kuulla mitä mutta Jukka siihen; Joo ihanku Hemmi, ei oo rahast kii
Kevin kertoi asumisestaan, asuu 14 neliömetrin huoneessa kimppakämpässä -- halvin mahdollinen, vaikka ei ollut vain rahasta kiinni (myös hyvät metroyhteydet ainakin).
Kevin maksaa 400e/kk jostain 14m2 huoneesta Itiksessä.
Haaveilee asuvansa Lauttasaaressa. Krisukin haluais sinne. Kävisi Kalliossa kaljalla kavereitten kanssa.
Kevin on muuttamassa ja meinasi sanoa aiheeseen liittyen jotain, mutta ei halunnutkaan.
Krisu haluais Tampereelle, Turkuun, Ouluun tai Rovaniemelle. Lahdessakin voisi asua.
Onneks kiljukaula ei oo enää talossa nii ei ehkä tarvitse kuunnella rääkymistä kunhan asukkaat saavat nähdä sen jonkun esiintyjän tuolla..
Jukka paljastaa tapailleensa naista ennen taloon tuloa: "Sanoin, et en mä sinne mitään seksiä lähde harrastamaan..." Eipä vissiin 😁
Tulee mielenkiintoinen tehtävä mitä kaikkea on pään menoksi laitettu koska tehtävä onnistuu jos kaikki mukana takas tullessa,lähtö varmaan hemmetin aikaisin aamulla 🤣
Montakohan kertaa Krisu on nyt kertonut tarinaa peräpukamistaan. Nyt kuulemma pukamat taas villiintyy, koska ei pääse kakalle. Jotta pääsisi kakalle, on kuulemma ensin päästävä tupakalle. Kesällä ryyppäsi 3pv putkeen ja unohti käydä kakalla. Sitten olikin kuulemma lääkärille asiaa.