BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
JUkkahan käyttäytyi apsolutismin kirous- puheessaan ekaviikolla ihan ku joku pappi. Liekö ollut ite paljoki mukana seuroissa kattomasa vierestä lestapapin puhetta tai vaikka jossain hoitokokouksessakin
Milloin noiden reissu alkaa? Ei jaksais odottaa sinne kolmeen-neljään.
Vierailija kirjoitti:
Jos mä jotain olen nauranut niin sitä kun Anu menee onnitteleen Keveniä ja toi pyllistys kameroille.Karmee.
Joku peräkammari poika tykitti ääniä
Kyllä Kimmo Ville ja Jukka ovat ihan tekopyhiä jos alkavat syyllistää mistään Krisua, Kimmo ahdisteli ja uhmasi Isoveljeä ja Hemmiä ; jukka nai jo neljäntenä päivänä ja Villen menneisyys niin hurja ettei edes iljennyt puhua BB talossa millainen. On siinä moralisoijat.
Ärsyttää tuo Villen muksut sana- ne ovat lapsia ei sun esineitä.
Kunhan Krisu tai Anu ei voita. Kuka muu tahansa kelpaa voittajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos mä jotain olen nauranut niin sitä kun Anu menee onnitteleen Keveniä ja toi pyllistys kameroille.Karmee.
Ja se villapaitakin tais olla väärinpäin:D en ymmärrä Anun ja Millan itsensäpaljastelua kun saman asian ajais vaikka pienet shortsit yöpukuna ja muiden/kameroiden edessä liikkuessa. En ymmärtäis vaikka heillä olis mallin vartalot, saati sitten nyt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jukalla ja Krisulla pienimuotoinen väittely pesukoneiden kytkennöistä.
Krisu alatyylinen ja kiihtyy, Jukka rauhallinen.
”Kyllä minä tiedän että kylpyhuoneessa on lattiakaivo”, Jukka sanoo tyynesti ja katsoo Krisua.
😂
Krisun mielestä on persee•tä niin moni asia taas. Kuten että kun on etsinyt asuntoa, ne on usein viety ”nenän alta” ja annettu pariskunnalle. Että pitäs valehdella tuloistaan, laittas vaan että ”tulot ok”. Ville sanoo että ei kannattaisi valehtelemaankaan alkaa.
Krisu ja muija muuttaneet erilleen, koska yhdessä asuminen oli liian kallista. Krisu ei tiedä missä tyttöystävä asuu ...
? ”Kai se jossain asuu”.Nyt Krisu vaihtoi puheenaihetta.
Mun mielestä oli aika kiva keskustelu tuo pesukonevirittely juttu. Krisu taas omaan tapaansa löyhötteli omia totuuksia tästä tilanteesta ja Jukka tosiaan kertoi faktoja asioista. Meni Krisu kerrankin hiljaiseksi ja joutu miettimään "ehkä se on sitten niin". Jukka ei antanut periksi, koska hänellä oli tieto.
"Ihanaa", Krisu taas siteeraa South Parkia.
No ei meilläään pesukoneita ole asentaneet ketkään muut kuin asukkaat itse.
Eiköhän nuo kaikki olisi halunneet Villen jo ulos.
Vierailija kirjoitti:
Mä arvaan, että alkaa suunnilleen tuolloin neljän maissa. Riippuu kuinka kauan heidän pitää tänään matkustaa. Kai ne "yöpyvät" välillä.
Moneltahan "kotiinlähtö" on torstaina keskiviikon bileillan jälkeen :D
Pesukoneen asennus ei kuulu taloyhtiölle. Eikä ainakaan ilmaiseksi tehdä .
Kyllä nainen parhaimmillaa ja peput normi alushousuilla.Haju kalsarit noi on.Exä aina rusketus raidat noissa.Eritettä tulee..
Vierailija kirjoitti:
Viikkotehtävät ei ole koskaan alkaneet ennen klo 14, usein vasta klo 15 maissa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nainen parhaimmillaa ja peput normi alushousuilla.Haju kalsarit noi on.Exä aina rusketus raidat noissa.Eritettä tulee..
Normi pöksyt ja pikkuhousunsuoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jukalla ja Krisulla pienimuotoinen väittely pesukoneiden kytkennöistä.
Krisu alatyylinen ja kiihtyy, Jukka rauhallinen.
”Kyllä minä tiedän että kylpyhuoneessa on lattiakaivo”, Jukka sanoo tyynesti ja katsoo Krisua.
😂
Krisun mielestä on persee•tä niin moni asia taas. Kuten että kun on etsinyt asuntoa, ne on usein viety ”nenän alta” ja annettu pariskunnalle. Että pitäs valehdella tuloistaan, laittas vaan että ”tulot ok”. Ville sanoo että ei kannattaisi valehtelemaankaan alkaa.
Krisu ja muija muuttaneet erilleen, koska yhdessä asuminen oli liian kallista. Krisu ei tiedä missä tyttöystävä asuu ...
? ”Kai se jossain asuu”.Nyt Krisu vaihtoi puheenaihetta.
Mun mielestä oli aika kiva keskustelu tuo pesukonevirittely juttu. Krisu taas omaan tapaansa löyhötteli omia totuuksia tästä tilanteesta ja Jukka tosiaan kertoi faktoja asioista. Meni Krisu kerrankin hiljaiseksi ja joutu miettimään "ehkä se on sitten niin". Jukka ei antanut periksi, koska hänellä oli tieto.
"Ihanaa", Krisu taas siteeraa South Parkia.
No ei meilläään pesukoneita ole asentaneet ketkään muut kuin asukkaat itse.
Kysehän oli putkien vaihdosta ensin, eikä mistään takaiskuventtiilistä. Sittenhän Krisu takelteli, että eiku se t-liitin piti vaan vaihtaa.. että tarina muuttui ykskaks.
Eikä siltikään vakuutukset tykkää, että putkia ja systeemejä asukkaiden kaveriputkarit vaihtelee noineen vaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Kimmo Ville ja Jukka ovat ihan tekopyhiä jos alkavat syyllistää mistään Krisua, Kimmo ahdisteli ja uhmasi Isoveljeä ja Hemmiä ; jukka nai jo neljäntenä päivänä ja Villen menneisyys niin hurja ettei edes iljennyt puhua BB talossa millainen. On siinä moralisoijat.
Kimmo ei oo ahdistellut Hemniä . Tosin tivas mitä nuo sateenkaariraidat on. Toisisaa bileissä Hemmi sano rakastavansa Kimmoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normi pöksyt ja pikkuhousunsuoja
Mä näen jos naisella hyvä peppu niin kuinka kauniisti ne alushousut napakasta aineesta voi hivellä sitä naisen peppua..
Krisu kai amiksessa ollut sähkis linjalla mutta ilm keskeyttänyt.
Ladten sanavarasto kehittyy kun luetaan satuja pienestä pitäen ja jutellaan paljon.
Joo mun ukon kaveri oli pitkään välittäjä meni takas pankkiin duuniin kun markkinat on mitä on.
Niin epätasiset tulot ettei pärjää ,välillä ei ole kuukauteen tuloja ja sitten voi pari kolme kämppää kuukaudessa myydä.