BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi vuonna 2019 ajatella, että twerk on joku kamala syntinen tanssi, joka alentaa naisia? Tai että se on huomionhakua? Tanssityyli siinä kuin muutkin. Kyllähän tangoakin aikanaan pidettiin syntisenä, kun yleistyi Suomessa. Hyi sitä intohimoa... Mutta että 2019 leimataan joku huomioh...aksi, jos harrastaa twerkiä niin lähinnä naurattaa. Entä burleski? Tankotanssi? Huomionhakua?
Mautonta se ainakin. Mitä twerkkaaja siitä saa, jos ei muka halua esitellä seksiliikkeitään?
Veikkaisin tekevän hyvää alaselälle ja lantion liikkuvuudelle.
Twerkkaus lähtee takareisistä. Jos ne ei o kunnossa, niin turha yrittää.
Ellei sitten "valkonen tyttö"-twerkkaa. Se lähtee hartioista..
Vierailija kirjoitti:
Eevis tietää jutut!
Nainen ei saa mitään möhömahaisesta kurpasta!
Ikäeroa heillö vain 6 v
Itse olen 57 kg ikiliikkuja ja ikää nyt 42.
Paras oli 19 vee hyvävartaloinen ammattiurheilija....
Saan aina puolta nuorempaa kun haluan. Olen tosin itsekin erittäin nuorekas - papereita kysellään mm Alkossa.
Vartalo minulla ollut samanlainen jo 27 vuotta. 90/60/90 ja pituutta yli 172
Sun ilmo tuli väärään paikkaan, tää ei oo deittisivusto.
Helmerin puhe oli tosi hyvä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi vuonna 2019 ajatella, että twerk on joku kamala syntinen tanssi, joka alentaa naisia? Tai että se on huomionhakua? Tanssityyli siinä kuin muutkin. Kyllähän tangoakin aikanaan pidettiin syntisenä, kun yleistyi Suomessa. Hyi sitä intohimoa... Mutta että 2019 leimataan joku huomioh...aksi, jos harrastaa twerkiä niin lähinnä naurattaa. Entä burleski? Tankotanssi? Huomionhakua?
Mautonta se ainakin. Mitä twerkkaaja siitä saa, jos ei muka halua esitellä seksiliikkeitään?
Mä kuvittelin, että se on joku mitä esitetään katsojille:D Näin sitä oppi taas BB-ketjustakin uuden asian.
Ei mun selkä ainakaan kestäisi.
Anu pitää puheen siitä, että pitää antaa aikaa läheisille, läsnäolosta, kiitollisuudesta lähimmäisiä kohtaan sekä yksinäisyydestä yhteiskunnassa (sanomana, että ota yhteyttä lähimmäiseen ja ehdota tapaamista). Halaa Miraa lopuksi. Kimmo pitää ironisen puheen big brother -talon asukkaiden perusoikeuksista, joita loukataan, eikä valvontaa ole. Esim. ei ole oikeuksia toimeentuloon tai tasavertaiseen kohteluun
Tuleeko noi puheet johonkin kaikkien nähtäville jos niistä kerran äänestetään? Vai onko se äänestys vaan niille joilla on 24/7
Onkohan nyt ihan ymmärretty, mitä tarkoittaa palopuhe?
kimmo vaati perusoikeuksia asukkaille. hyvä puhe. hermelin saunapuhe oli myös hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan nyt ihan ymmärretty, mitä tarkoittaa palopuhe?
Veikkaan, että Ville, Tarina ja Kevin ainakin ymmärtää... heillähän on muutrenkin jatkuvasti palopuhe meneillään
Miran palopuhe kertoo itsetunnosta. Hänellä on huono itsetunto, jonka verhoaa kovan ulkokuoren alle. Kuulemma huono itsetunto lihomisesta, aknesta ja huonoista hiuksista (käyttää hiustenpidennyksiä). Reagoi vahvasti äänestykseen, koska painii itsetunto-ongelmien kanssa. Jokainen sanoo itsestään positiivisen asian. Ville sanoo avoimuus
Käsitteleeköhän Emman puhe, mitä voit tehdä, jos sinulla ei ole baarirahaa. Hänellä oli siihen näppärä ratkaisu. Myi seksiä oppilaitoksensa rehtorille.
Emman alter ego puhuu musiikkilevystään
Tää Emma menee kyllä nyt ihan ohi...
Korjaan: Emma vitsailee biiseistä, jotka eivät oikeasti ole hänen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan vahvistaa korsettilihaksia, alaselkää, vatsa- ja reisilihaksia sekä vaikuttaa lantion syviin lihaksiin.
Emman puhe oli hyvin kiusaannuttava
Suvakin laps on väärässä.
19-vuotias on aikuinen.