BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Miksi Helmeri hilluu tossa aamutakissa koko ajan?
Joskus näitä kommentteja lukiessa ihmettelee, ollaanko nyt Suomessa vuonna 2019 vai jossain puritanististen moraalinvartijoiden hallitsemassa dystooppisessa tulevaisuudessa. "Hyi seksiä, yäk!" "Ihan kauheeta kun joku ei peseydy joka päivä, apua!" "Hirvee h o r o kun antoi jo neljäntenä päivänä ja kehtaa vielä puhua seksistä, tuomitsen!"
... Mikä ihmisiä vaivaa? Menkää ja tehkää jotain kivaa, niin ei tarvitse olla kauhistelemassa jonkun toisen tekemisiä tai tekemättä jättämisiä. Eevis vaikuttaa varsin kivalta ja symppikseltä, ja seksin harrastamisessa ei ole mitään väärää silloin, kun kaksi aikuista sinkkua sitä keskenään harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ketään häiritse Eeviksen puhevika?
No ei varmaan kovin montaa , jos ajattelee vaikka Tarja Halosen uudelleen valintaa, vaikka vaatikin toisen kierroksen..No eipä hän sille vissiin mitään voi. Tai kai tuollaistakin voi treenata?
Ai että puhevian voisi treenata pois? Riippuu sen aiheuttajasta. Minulla esim. on r-vika, jota ei treenaamalla saa pois. Lapsena kovasti yritettiin puheterapiassa, mutta kun ei onnistunut, vaikka opin oikean puhetekniikabn, todettiin, ettei se lähde. Luultavasti vika on rakenteellinen. Jänne ei ole tarpeeksi vahva tärisyttämään kieltä oikein tms. Suvussani on r-vikaa myöskin, varmaan ihan perinnöllinen juttu. Itseäni r-vika ei ole koskaan häirinnyt, joten en ole nähnyt tarvetta konsultoida kirurgia sen korjaamiseksi. Kyseessä on usein fyysinen ominaisuus. En tiedä edes parantuisiko r-vika leikkauksella, mutta kuten sanoin, ei kiinnosta tietääkään. Se on osa minua. Aivan kuin vihreät silmäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllätävää että tyhmät naiset nimesivät fiksun Eeviksen! Älykkäät naiset ärsyttävät tyhjäpää Anua ja amis Miraa kun eivät itse osaa puhua muusta kun jonnin joutavasta 😂
Mikä nyt kenenkin mielestä on tyhmää. Minusta on tyhmää nussia tuolla kaiken kansan nähden jonkun puolituntemattoman kanssa.
Kuka siitä noidenkaan nussimisesta mitään näki?! Kysynpähän vaan.
Kaikkea kansaa ei koko BB kiinnosta, pieni vähemmistö seuraa.
Ja koko loppu kansa näkee kyllä iltapäivälehden lööpit. Kyllä se kertoo jotain ihmisestä jos tuollaisiin lööppeihin haluaa.
Mitäs lööppejä siellä on nyt Big Brotherista?!
- en seuraa iltapäivälehtiä. vain oikeita uutisia.
Eihän sitä tarvi mennä kuin kauppaan tai kioskille niin näkee ne lööpit vaikka ei seuraisikaan.
Minä kaipaan niitä ekoja bb-kausia, kun ihmisillä vielä oli joku moraali ja olivat häveliäämpiä.No, mitä lööppejä siellä nyt on BB:stä??
Eipä ole ollut yhtään mitään. Hissimiehestä oli aluksi pienen pieni, yksi rivi lööpin alareunassa.
No heti oli seksisessiot kuvien kera lööpeissä ja Eeviksen kommenttia siteerattu "mihin laitoit kondomin?"
Aaa, sun mielestä ne pienet otsikot nettilehden pääuutisten vieressä on lööppejä.
Okei. Ne ei ole lööppejä. Toi mitä lainasit, oli Iltalehden nettiversion sivureuna pikkuotsikoissa.
- Lööpit on niitä paperisia, useimmiten keltaisia, mainoksia lehtitelineiden reunoissa ja kioskien ja kauppojen ikkunoissa. Niissä on yleensä yksi pääkuva ja yksi iso otsikko. Joskus alareunassa pienempi otikko. Tai jos ei ole oikein mitään pääuutista voi olla vaika kolme tasa-arvoista samankokoista otsikkoa. Mutta siis ei, lööpeissä ei ole ollut mitään hissimiestä lukuunottamatta BB:stä.
Lööppi tai uutisotsikko, eipä tuo nyt paljon eroa.
No se eroaa just sen verran, kun väitettiin, että koko kansa näkee nämä asiat lööpeistä ja nämä asiat onkin vain jossain pikku-uutisissa verkkosivuilla. Näen lööppejä kaupungilla liikkuessani, mutta en iltapäivälehtien verkkouutisia missään.
No vaikka sinä et niitä nää, niin suuri osa niillä sivuilla joka tapauksessa käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei varmaan kovin montaa , jos ajattelee vaikka Tarja Halosen uudelleen valintaa, vaikka vaatikin toisen kierroksen..No eipä hän sille vissiin mitään voi. Tai kai tuollaistakin voi treenata?
Ai että puhevian voisi treenata pois? Riippuu sen aiheuttajasta. Minulla esim. on r-vika, jota ei treenaamalla saa pois. Lapsena kovasti yritettiin puheterapiassa, mutta kun ei onnistunut, vaikka opin oikean puhetekniikabn, todettiin, ettei se lähde. Luultavasti vika on rakenteellinen. Jänne ei ole tarpeeksi vahva tärisyttämään kieltä oikein tms. Suvussani on r-vikaa myöskin, varmaan ihan perinnöllinen juttu. Itseäni r-vika ei ole koskaan häirinnyt, joten en ole nähnyt tarvetta konsultoida kirurgia sen korjaamiseksi. Kyseessä on usein fyysinen ominaisuus. En tiedä edes parantuisiko r-vika leikkauksella, mutta kuten sanoin, ei kiinnosta tietääkään. Se on osa minua. Aivan kuin vihreät silmäni.
No sitä treenaamistahan se puheterapia on. On moni päässyt puheviastaan eroon treenaamalla. Ei tietenkään tehoa kaikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllätävää että tyhmät naiset nimesivät fiksun Eeviksen! Älykkäät naiset ärsyttävät tyhjäpää Anua ja amis Miraa kun eivät itse osaa puhua muusta kun jonnin joutavasta 😂
Mikä nyt kenenkin mielestä on tyhmää. Minusta on tyhmää nussia tuolla kaiken kansan nähden jonkun puolituntemattoman kanssa.
Ja koko loppu kansa näkee kyllä iltapäivälehden lööpit. Kyllä se kertoo jotain ihmisestä jos tuollaisiin lööppeihin haluaa.
Eihän sitä tarvi mennä kuin kauppaan tai kioskille niin näkee ne lööpit vaikka ei seuraisikaan.
Minä kaipaan niitä ekoja bb-kausia, kun ihmisillä vielä oli joku moraali ja olivat häveliäämpiä.Miksi se on sinusta moraalitonta?
Eikö se saisi olla minun mielestäni moraalitonta? Ei kaikkien kai tarvi olla niin seksuaalisesti avoimia kuin te jotka sitä julkisesti haluatte harrastaa.
Saa jokaisella olla oma näkemys, ei minun tavoite ole väitellä vaan minua kiinnostaa sinun näkemyksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kaipaan niitä ekoja bb-kausia, kun ihmisillä vielä oli joku moraali ja olivat häveliäämpiä.
Taidat muistaa hieman huonosti, koska jo BB:n ekalla kaudella harrastettiin seksiä talossa, ja vilauteltiin munia ym. Eka kausi oli itseasiassa aika räävitöntä menoa, eikä se siitä sen hurskaammaksi muuttunut koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitä treenaamistahan se puheterapia on. On moni päässyt puheviastaan eroon treenaamalla. Ei tietenkään tehoa kaikkiin.
Sitähän minä kirjoitinkin tuossa tekstini alussa... Että riippuu aiheuttajasta -joskus sen saa pois puheterapialla, minun kohdallani ei saanut. Kannattaa lukea se teksti, johon kommentoi.
Tylsää mennä panemaam Big Brotheriin. Ja hieroa ja hinkata, ikävä sanoa mutta ei mitään annettavaa ohjelmalle näin ollen. Odotin Jukalta enemmän mutta ei sitten. Eevi on kyllä paljon puhunut mielipiteistään mutta eivät ole kiinnostavia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Helmeri hilluu tossa aamutakissa koko ajan?
Eikö se sanonut eilen tai edellispäivänä että hän innostui nyt siitä kylpytakista ja voisi pitää sitä koko ajan. Sitten Kristiankin sanoi että hänkin voisi pitää. Kuulemma kalsarit on kuitenkin alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitähän minä kirjoitinkin tuossa tekstini alussa... Että riippuu aiheuttajasta -joskus sen saa pois puheterapialla, minun kohdallani ei saanut. Kannattaa lukea se teksti, johon kommentoi.
Niin sinunkin. Vai tiedätkö, että Eevis on kokeillut puheterapiaa, mutta se ei ole tehonnut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei varmaan kovin montaa , jos ajattelee vaikka Tarja Halosen uudelleen valintaa, vaikka vaatikin toisen kierroksen..Ei sivistynyt ihminen kiinnitä huomiota toisen puhevikaan tai hörökorviin tai painoon.
Kiusaajia ne häiritsee.
Itse en edes ole huomannut Eeviksellä puhevikaa.
Minulla on länsisuomalainen kaveri, joka puhuu ihan samalla tavalla kuin Eevis. Minusta tuo on paikallinen tapa, liudennettu l, ja painoa tavun ekan osan lopussa, hitaampi rytmi kuin Helsingissä. Kuulostaa korvaani kivalta.
Vierailija kirjoitti:
Tylsää mennä panemaam Big Brotheriin. Ja hieroa ja hinkata, ikävä sanoa mutta ei mitään annettavaa ohjelmalle näin ollen. Odotin Jukalta enemmän mutta ei sitten. Eevi on kyllä paljon puhunut mielipiteistään mutta eivät ole kiinnostavia.
Minusta taas Eeviksen mielipiteet ovat kiinnostavia... Tämähän on ihan mielipidekysymys. Ei tästä ole mitään absoluuttista totuutta olemassa. Eevis puhuu paljon ja usein siellä on pointti takana, jos osaa kuunnella. Siitä pointista voi olla montaa mieltä, mutta ei minun mielestäni Eevistä ole mitenkään vaikea ymmärtää. Ehkä olen tottunut kuuntelemaan ihmisiä, jotka sanovat pointtinsa kaikki asianhaarat eivätkä vain suomalaiseen tapaan sano asiaansa ja istu tuppisuina loppuiltaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kaipaan niitä ekoja bb-kausia, kun ihmisillä vielä oli joku moraali ja olivat häveliäämpiä.Miksi se on sinusta moraalitonta?
Eikö se saisi olla minun mielestäni moraalitonta? Ei kaikkien kai tarvi olla niin seksuaalisesti avoimia kuin te jotka sitä julkisesti haluatte harrastaa.
Saa jokaisella olla oma näkemys, ei minun tavoite ole väitellä vaan minua kiinnostaa sinun näkemyksesi.
Miksi tämä nykyajan käsitys olisi ainoa oikea moraalikäsitys? Että kaikkien mielestä pitää olla hieno juttu, kun ihmiset harrastavat seksiä julkisesti jossain tositeeveessä. Minusta jotain asioita voisi pitää yksityisenä edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sinunkin. Vai tiedätkö, että Eevis on kokeillut puheterapiaa, mutta se ei ole tehonnut?
Mitä "niin sinunkin"? On hyvin todennäköistä, että Eevis on joskus kokeillut puheterapiaa, mutta en minä niin ole väittänyt kyllä missään vaiheessa... En nyt oikein tajunnut pointtiasi. Mutta ehkä muita ei kiinnosta keskustella puhevioista big brother -keskustelussa, joten tämä on viimeinen viestini aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eevis on ehdottomasti ja ylivoimaisesti kaunein noista naisista, ja vaikuttaa luonteeltaankin hyväntahtoisimmalta. Fiksu on, mutta se saattaa käydä ärsyttämään talossa olijoita, tuo analyyttinen tapa ilmaista mielipiteitään. Eevis siis siinä mielessä itsestään selvä valinta talon komeimmalle kollille. Hyvä he, romantiikkaa pitää olla talossakin. : )
Hoikka versio Romukeisarin Helistä.
*tirsk* "Romukeisari" Aika hyvä.
Täällä vastakkainasetellaan kovasti seksuaalivähemmistöjä ja uskovaisia. Kannattaa muistaa, että kirkkoon kuuluu myös seksuaalivähemmistöjä (muun muassa minä ja muutama ystäväni) ja on aktiivisesti mukana seurakunnan toiminnassa. Kirkon sisällä on kyllä homovastaisuutta, mutta siellä on myös paljon tosi ihania ja liberaaleja tyyppejä. Ville antaa melkosen huonon kuvan kristityistä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, juuri näin. Omalla lapsellani oli pienenä useamman kirjaimen puhevika mm L, R, K, S
ja 4-vuotisneuvolasta sai lähetteen puheterapiaan. Oli treenausta ja tehtäviä joka illaksi ja erityine n laitekin suuhun kitalaessa pidettäväksi, jossa oli helmiä ja jolla treenattiin kieltä.
- hänellä oli onni, että treenaamalla pääsi eroon kaikista, nyt ei 12-vuotiaana hänen puheestaan huomaa mitään vikaa.
Toivottavasti ne ei heittäneet sitä kortsua vaan sinne vessanpönttöön, on kohta tukossa vessa...
Huomaan vähän kaipaavani vanhaa Extraa, jossa usein otettiin suora taloyhteys. Tämä uusi formaatti on vaan edelleen mielestäni liian sekava, ja tuntuu että talon tapahtumista on ei-24-katselijana ihan pimennossa. Sinne onnettomille nettisivuille kun tulee se pari päivitystä päivässä. Tuntuu, että kooste loppuu myös aikaisin, siis iltamyöhään/yöllä käytyjä keskusteluita tai tapahtumia ei juuri näytetä.
Tuon uuden "rennon" iltalähetyksen hyvä puoli olisi joustavuus, jos sitä osattaisiin käyttää. Esim. eilen Kimmo ei keksinyt Kimin kanssa mitään puhuttavaa, ja lähetys loppui jo 22.52. Miksi ei olisi voinut sanoa, että mennäänpä loppuajaksi taloon katselemaan nimeämisuutisen jälkeisiä tunnelmia?