Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
5501/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllätävää että tyhmät naiset nimesivät fiksun Eeviksen! Älykkäät naiset ärsyttävät tyhjäpää Anua ja amis Miraa kun eivät itse osaa puhua muusta kun jonnin joutavasta 😂

Mikä nyt kenenkin mielestä on tyhmää. Minusta on tyhmää nussia tuolla kaiken kansan nähden jonkun puolituntemattoman kanssa.

Kuka siitä noidenkaan nussimisesta mitään näki?! Kysynpähän vaan.

Kaikkea kansaa ei koko BB kiinnosta, pieni vähemmistö seuraa.

Ja koko loppu kansa näkee kyllä iltapäivälehden lööpit. Kyllä se kertoo jotain ihmisestä jos tuollaisiin lööppeihin haluaa.

Mitäs lööppejä siellä on nyt Big Brotherista?!

- en seuraa iltapäivälehtiä. vain oikeita uutisia.

Eihän sitä tarvi mennä kuin kauppaan tai kioskille niin näkee ne lööpit vaikka ei seuraisikaan.

Minä kaipaan niitä ekoja bb-kausia, kun ihmisillä vielä oli joku moraali ja olivat häveliäämpiä.

No, mitä lööppejä siellä nyt on BB:stä?? 

Eipä ole ollut yhtään mitään. Hissimiehestä oli aluksi pienen pieni, yksi rivi lööpin alareunassa.

No heti oli seksisessiot kuvien kera lööpeissä ja Eeviksen kommenttia siteerattu "mihin laitoit kondomin?"

Vierailija
5502/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonaurua teille joiden mielestä joku röökimuija Mira on Eevistä fiksumpi. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5503/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllätävää että tyhmät naiset nimesivät fiksun Eeviksen! Älykkäät naiset ärsyttävät tyhjäpää Anua ja amis Miraa kun eivät itse osaa puhua muusta kun jonnin joutavasta 😂

Mikä nyt kenenkin mielestä on tyhmää. Minusta on tyhmää nussia tuolla kaiken kansan nähden jonkun puolituntemattoman kanssa.

Session aikana kuvattiin ulkona seinää. Eli koko kansa ei nähnyt kyllä yhtään mitään, paitsi hetken aikaa pussailua. 

Kyllä kai tuostakin joku noheva lööpin vääntää.

Vierailija
5504/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks kaikki haukkuu Eevistä? (Tai ketään ylipäätään) Se puhuu vähän analyyttisemmin ku joku muu eikä käy kokovartalosuihkussa joka päivä. Vähän pani. Mitä sitten? Ihan varmaan hyvä ihminen silti on. Ei kaikkia tarvi haukkua vaan siks et on vähän erityyppinen ku ite on.

Vierailija
5505/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmääkestä! Ruokaa säännöstellään ja Tarinalla lautasellaan varmaan kolmen hengen annos! Voisiko jo ajatella, että siellä on muitakin🤔

Vierailija
5506/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, ja mikä ton puheissakaan on ollut fiksua? Ei mitään järkeä tossä lässytyksessä, suu käy asiaa ei tule.

Miraa haukutaan esim ihan turhaan tyhmäksi, ei se tyhmä ole, itsekin vain mollaa itseään kun sanoo että muut puhuu "hienoilla sanoilla", mutta ymmärtää kaiken kyllä ja puhuu itse kansankielellä ja polttaa tupakkaa, ei se hänestä idioottia tee. Elämänviisauttakin läytyy, Eevishän on aivan kehitysvammaisen oloinen Miraan nähden.

Eevis on juuri sen oloinen kuin tuntemani paljon keskivertoa älykkäämmät ihmiset. Eevis ei vain puhu "hienoilla sanoilla" (ihan normaaleja sanoja käyttää mun mielestä), vaan pohtii syvällisempiä teemoja analyyttisemmin kuin esim. Mira, jonka puheet pyörivät itsessä, muissa ihmisissä ja tunteiden pohdinnan tasossa. Yhdessä keskustelussa Mirakin taisi politiikasta puhua.

Menee niin syvälliseksi ja analyyttiseksi sanojen sössöttämiseksi, ettei sieltä kaivamallakaan itse asiaa löydy. Voit toki kertoa mistä asioista Eevis on jotain oikeasti sanonut, sen sanojen venyttelyn ja pyörittelyn sijasta.

Minä en ole kuullut vielä yhtään selkeää mielipidettä muusta kuin siitä, että hän on motorisesti parempi kuin muut, ja se johtuu siitä että hän on huolehtinut itsestään ja tanssinut. Jee. Hienoa Eeva-Leena.

Lopeta jo! Oksettavaa lukea tätä sun pahaa oloa, jonka purat bb-talon asukkaaseen. Lueppa joskus nämä sun viestisi ja mieti että mikä sulla on oikein hätänä? Pilkkaa ihmistä mm. hänen l-viastaan.

Vierailija
5507/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Session aikana kuvattiin ulkona seinää. Eli koko kansa ei nähnyt kyllä yhtään mitään, paitsi hetken aikaa pussailua. 

No tämä!

Siinä teille lööpit.

Vierailija
5508/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, jos Tarina ja Ville äänestetään ulos, nii kenestä me sitten läyhätään tällä palstalla.

Tiputetaan ne sitten lähellä loppua. Pelataan mekin tätä BB peliä.

Tosiasiahan on, että nyt tämä BB peli vasta on lähtökuopissa. Joku musta hevonen voi hyvinkin voittaa koko potin.

Hei, kyllä me tiputetaan Tarina tällä viikolla ja Ville ensi viikolla, koska talossa on paljon mielenkiintoisempiakin asukkaita.

Kannatetaan. Täysin samaa mieltä. Näiden kahden takia ei päästä tutustumaan lainkaan noihin muihin.

Vierailija
5509/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun valkoinen heteromies lihansyöjä tekee ruokaa siihen ei tarvita kuin lihaa ja suolaa.

Missään nimessä ei vihanneksia vaikka muut sekaanit haluaisivatkin.

Vierailija
5510/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Onko optimismi tai pessimismi oma valinta", kysyy Tarina. "Jos henkilö ottaa asiat raskaammin, on vaikeampi olla optimisti", toteaa Eevis. Tarina myöntää temperamentin ja hermoston vaikuttavan ja että näitä on ihmisen vaikea muuttaa. Silti ihmisellä on vapaa tahto kehittää itseään pohtimalla tms, hän toteaa. Keviniä ärsyttää pessimistisen maailmankatsomuksen pinnallinen perustelu, esim, että sanoo vain, että pessimisti ei pety. Aihe vaihtuu, kun Tarina kysyy Keviniltä, ihastuuko tämä helposti. Ei ihastu.

Eli ihan itsestään selvyyksiä nuo tuolla puhuvat? Tämäkö on jonkun mielestä äkykästä?

On mielestäni älykkäämpää pohtia, onko pessimismi oma valinta kuin pitää sitä itsestäänselvyytenä, että näin on.

Kuka siellä sitten oli sitä mieltä, että niin on? Mira vai?

Vierailija
5511/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas Tarina pitää jalkaansa ruokapöydällä. Käsittämätöntä.

Vierailija
5512/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarina se syö ja syö ja syö, koko ajan lautanen täynnä, jättäis muillekin.

Vierailija
5513/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suihkuun ennen paljuun menoa. Kaikki. Tuleekohan Ville paljuun?

Uimahallissakin toivottavasti jokainen suihkuttaa haaravälinsäkin.

Vierailija
5514/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eeva-Leena kuvaili älykkyyttä eilen 24/7:saa joskus iltapäivällä tai alkuillasta hyvin. Hän ei ensinnäkään usko moniälykkyysteoriaan, vaan kuvaa älykkyyttä yksinkertaistetusti tiedonkäsittelykyvyksi. Siis kyvyksi nopeasti ja oikein käsitellä suuri määrä tietoa ja muodostaa siitä oikea lopputulos.

Valtaosa tässä ketjussa luetelluista perusteluista Eeva-Leenan älykkyyttä vastaan ovat täysin älykkyydestä irrallisia ominaisuuksia. Laiskuus, omahyväisyys, puutteelliset sosiaaliset taidot, itsekkyys tai epähygieenisyys eivät mitkään olisi merkkejä älystä suuntaan tai toiseen. Enkä nyt sano, että Eeva-Leena edes olisi mitään noista. Artikulaatiohäiriökään ei ole merkki yhtään mistään muusta kuin siitä itsestään ja ammattilaiselle kenties myös sen aiheuttajasta.

Minun on hankala tehdä hänestä mitään erityisiä päätelmiä, koska hän ilmeisen voimakkaasti tiedostaa olevansa televisiossa. Usein, kun kamera kääntyy häntä kohti, hän muuttaa asentoaan ja alkaa selkeästi tiedostaa olemistaan. Sekään nyt vaan ei riitä kumoamaan mahdollista korkeaa älykkyysosamäärä.

Vierailija
5515/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Onko optimismi tai pessimismi oma valinta", kysyy Tarina. "Jos henkilö ottaa asiat raskaammin, on vaikeampi olla optimisti", toteaa Eevis. Tarina myöntää temperamentin ja hermoston vaikuttavan ja että näitä on ihmisen vaikea muuttaa. Silti ihmisellä on vapaa tahto kehittää itseään pohtimalla tms, hän toteaa. Keviniä ärsyttää pessimistisen maailmankatsomuksen pinnallinen perustelu, esim, että sanoo vain, että pessimisti ei pety. Aihe vaihtuu, kun Tarina kysyy Keviniltä, ihastuuko tämä helposti. Ei ihastu.

Eli ihan itsestään selvyyksiä nuo tuolla puhuvat? Tämäkö on jonkun mielestä äkykästä?

Niinpä. Eevis osaa pyöritellä sanoja, mutta asiaahan ei ole nimeksikään. Tiivistämisen taitokin olisi hyvä olla olemassa!

Eevis on käynyt mensan testeissä ja kuuluu pieneen vähemmistöön joka on älykäs .

Vierailija
5516/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koittakaa nyt ymmärtää, että Ville tuolla "töissä". Jumalan asialla. Ei hän ole tuolla kisaamassa voitosta.

Fiksut pystyvät keskustelemaan Villen kanssa uskon asioista. Vähemmän fiksut tyrmäävät suorilta.

Itsekin olen uskova ja olen kiitollinen niille ihmisille, jotka minulle ovat Jeesuksesta kertoneet. Omasta mummosta lähtien. En ole uskovasta perheestä.

Jokainen saa valita. Pitää myös olla vaihtoehtoja mistä valita. Jos kukaan ei kerro, ei voi tietää.

Jokainen suomalainen on kuullut kristinuskosta. Ei siinä ole mitään uutta kerrottavaa. Jos olisi joku hindulainen, buddhisti, skientologi tms. niin voisi ollakin uusia näköaloja.

On varmaankin kuullut, mutta itse jollain tavalla unohdin Jumalan. En ymmärtänyt pyytää apua. Mutta Jumala ei ollut unohtanut minua. En ollut raamattua avannut riparin jälkeen, tai lukenut mistään kääntymisestä. Mutta tuli olo, että yhtäkkiä muistan Jumalan ja käännyn takaisin, olin eksynyt ja jotenkin sumussa, unohtanut. Minusta on puhuttelevaa, kun Jeesus on paimen joka etsii lampaansa, ja lampaat kuulevat hänen äänensä.

Vierailija
5517/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tais olla suomen ennätys ellei peräti maailman?! Ei kai bb talossa olla koskaan aikasemmin pantu ekalla viikolla? Ja vielä kun ajattelee keiden toimesta:DD

Ei oo ainakaan maailman. Oon nähny kun BB:ssä on harrastettu seksiä heti ekana iltana kun BB alkoi. Tämä tapahtui, ei ehkä ihan kauhean yllättäen, tuolla länsinaapurissa. (Tai no, Ruotsin ja Norjan yhteisellä kaudella).

Suomessa ei kyllä muistaakseni olla harrastettu seksiä aiemmin heti kauden ekalla viikolla.

Vierailija
5518/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä juttu, että pervot tirkitekijät eivät nää mitään. Toki tuolla seksiä harrastavat varmaan haluavatkin tulla huomatuksi. Mutta nyt ei sentään meidän normaalien tarvi keskustelupalstoilta lukea pervojen samanlaista analysointia kuin aikanaan Esa J:n munan koosta ja Minnan värkistä jotka vilahtivat ruudussa.

Vierailija
5519/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ketään häiritse Eeviksen puhevika?

No ei varmaan kovin montaa , jos ajattelee vaikka Tarja Halosen uudelleen valintaa, vaikka vaatikin toisen kierroksen..

Vierailija
5520/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja koko loppu kansa näkee kyllä iltapäivälehden lööpit. Kyllä se kertoo jotain ihmisestä jos tuollaisiin lööppeihin haluaa.

Mitäs lööppejä siellä on nyt Big Brotherista?!

- en seuraa iltapäivälehtiä. vain oikeita uutisia.

Eihän sitä tarvi mennä kuin kauppaan tai kioskille niin näkee ne lööpit vaikka ei seuraisikaan.

Minä kaipaan niitä ekoja bb-kausia, kun ihmisillä vielä oli joku moraali ja olivat häveliäämpiä.

No, mitä lööppejä siellä nyt on BB:stä?? 

Eipä ole ollut yhtään mitään. Hissimiehestä oli aluksi pienen pieni, yksi rivi lööpin alareunassa.

No heti oli seksisessiot kuvien kera lööpeissä ja Eeviksen kommenttia siteerattu "mihin laitoit kondomin?"

Aaa, sun mielestä ne pienet otsikot nettilehden pääuutisten vieressä on lööppejä.

Okei. Ne ei ole lööppejä. Toi mitä lainasit, oli Iltalehden nettiversion sivureuna pikkuotsikoissa.

- Lööpit on niitä paperisia, useimmiten keltaisia, mainoksia lehtitelineiden reunoissa ja kioskien ja kauppojen ikkunoissa. Niissä on yleensä yksi pääkuva ja yksi iso otsikko. Joskus alareunassa pienempi otikko. Tai jos ei ole oikein mitään pääuutista voi olla vaika kolme tasa-arvoista samankokoista otsikkoa. Mutta siis ei, lööpeissä ei ole ollut mitään hissimiestä lukuunottamatta BB:stä.

Ketju on lukittu.