BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Mulla pysähty ruutu. Yleensä toimii.
Toimii taas. 247
Juseliuksestakin enemmän juttuja tänne, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimiiko muilla ruutu kunnolla? Mulla 1 kamera temppuilee, menee ruutu välillä mustaksi ja jää siihen ellei vaihda kameraa ja laita uudestaan.
Vai johtuuko chromecastista?
mitä oon ylistä seurannu niin kuulemma monella menee klo 11 aikoihin ruudut kiinni, itel ei tietoa koska töissä aina tohon aikaan.
Mitäs ihmettä, ei mulla ole ollu mitään katkoja tai ruudun pimenemisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mira on äärettömän nirso, sehän ei syö oikeastaan yhtään mitään. Miten se on sitten noinkin pullea?
mainostaa juovansa energiajuomaa. Miran kasvot kukkii. Kannattais käydä ihotautilääkärillä.
Ainiin mä unohdin ne sen tölkit. :D Siideriähän se vissiin IRL kippaa suht usein.
Se iho on kyllä aika kammottava. Ihan elintapojen syytä, ei aknea.
Yih, Tupu puhuu stringeistään, kamala mielikuva, yyyyyi.
Aivan Surkea formaatti ei tule kestämään jatkossa ja kuka yksinkertainen ihminen:set katsovat tuollaista kuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eeviksellä meni kyllä pahasti tunteisiin, kun vessapano keskeytettiin viime yönä. Vaikka nimenomaan toiset illalla toivoivat, että kylppärin tiloissa ei pantaisi. Ihmettelen tuota Eeviksen "unettomuutta". Eikös hän alussa nukkunut pari yötä makuuhuoneessa ja myöhemmin sviitissäkin aivan hyvin? Ja panosessioiden jälkeen nukahtanut Jukan kanssa ilman mitään ongelmia. Nyt sitten on aivan hirveää kun joutuu makuuhuoneessa nukkumaan.
HWii yi helvetti, ei kyllä tekisi mieli mennä peseytymään tilaan, joissa nämä ovat juuri panneet...
Jaa, että pöntössä peseydyt. Kertoo susta enemmän kuin Eeviksestä.
😂 ai joku palstailija pesee pöntön vedellä 😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Mira on äärettömän nirso, sehän ei syö oikeastaan yhtään mitään. Miten se on sitten noinkin pullea?
Pullamössö nuoriso valkoista jauhoa sisältäviä tuotteita taitaa nauttia?
Paras bb mun mieleen. Paljon keskusteluja. Aiemnat yhtä ryyppäämistä ja sekoilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks toi Ville puhuu aina muitten päälle?!
Ei yhtään kertaa voi antaa toisen tai toisten vastata ensin ja odottaa vuoroaan,
taas piti huutaa päälle niin ettei saanu mistään vastauksista selvää.
-Kysyttiin, mitä tekisit omassa arjessa ulkopuolella tänään/tähän aikaan.
Pahin päälle puhuja tuolla on Krisu. Se vasta huutaakin päälle.
Tarina on seuraavaksi pahin.
En ole huomannut Krisun huutavan päälle kun vuoronperään vastataan ja yksi puhuu.
Tarina keskeyttää usein ja kysyy jotain, tosin omalla vuorolla sanoo ettei saa keskeyttää ja kysyä.
Kuka on talon pahin pissis?
Veikkaan että Tarina ja Eevis ovat häädös.
Eevis vieläkin pk huoneessa?
Tupu, Anu, Kino bitching Eeviksestä ulkona
, ihan asiaa puhuivat sen auktoriteettien vastustamisesta. Kivat jutut, ovat nyt olevinaan Barcelonassa, ja muistelevat muita matkojaan (mielikuvitussellaisia)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks toi Ville puhuu aina muitten päälle?!
Ei yhtään kertaa voi antaa toisen tai toisten vastata ensin ja odottaa vuoroaan,
taas piti huutaa päälle niin ettei saanu mistään vastauksista selvää.
-Kysyttiin, mitä tekisit omassa arjessa ulkopuolella tänään/tähän aikaan.
Pahin päälle puhuja tuolla on Krisu. Se vasta huutaakin päälle.
Tarina on seuraavaksi pahin.
En ole huomannut Krisun huutavan päälle kun vuoronperään vastataan ja yksi puhuu.
Tarina keskeyttää usein ja kysyy jotain, tosin omalla vuorolla sanoo ettei saa keskeyttää ja kysyä.
Krisulla kun on kiihko päällä, niin ei se muita kuuntele ollenkaan. Nyt just pystyvät pojat puhumaan järkevästi ja kiihkottomasti ja leveilemään autoillaan tuolla retronurkkauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Tupu, Anu, Kino bitching Eeviksestä ulkona
, ihan asiaa puhuivat sen auktoriteettien vastustamisesta. Kivat jutut, ovat nyt olevinaan Barcelonassa, ja muistelevat muita matkojaan (mielikuvitussellaisia)
Jos kuuntelit keskustelun ei siitä edes puhuttu.
Kimmo on aika ovela. Nyt juttelee Anun ja Tupun kanssa. Viimeksi antoi Tupulle 2 pist. Älyllisesti tulee juttuun Eeviksen ja Tarinan kanssa että Kevinin kanssa. Hyvää pataa iskän pojan kanssa ja Risun kanssa. Eipä taida ääniä tulla häätöön.
BB-VALVOMO - NIKO SAARINEN TYLYTTÄÄ TALON ASUKKAAT JA KAMMOAA JUKAN JA EEVIKSEN SEKSILEIKKEJÄ: ”MIETIN ALUKSI, ONKO NE SERKUKSIA KESKENÄÄN?"
Tässä on Suomen BB-historian ällöttävin pariskunta! Mulla tuli alussa Jukasta tosi hyvä fiilis ja sitten kun se lyöttäytyi yhteen Eeviksen kanssa, niin mietin onko ne serkuksia keskenään tai tuntevatko he toisensa? Sitten, kun he alkoi sormettamaan toisiaan niin mietin, että meno alkaa mennä aika likaiseksi. Sitten he alkoi panemaan… Niko laukoo.
Big Brotherin alkumetreillä Eevis kertoi muille asukkaille peseytyvänsä vain muutaman kerran viikossa. Nikolla on asiasta muutama sana sanottavana.
- Tämä nainen myöntää koko Suomelle, ettei hän käy suihkussa edes sen jälkeen, kun on harrastanut seksiä Jukan kanssa. Sitten mulla tulee himassa vähän likanen olo ja mietin, onko tämä edes enää hauskaa? Eikä se ole. Luoja, me halutaan heidät ulos yksitellen tai kaksitellen. Tulkaa pois! Näillä ihmisillä ei ole tulevaisuutta BB:n jälkeen. Sä et halua tulla muistetuksi siitä, että heitit viinilasin (Niko viittaa itseensä – lue taustat) tai siitä, ettet pese……
https://www.seiska.fi/Telkkari/BB-VALVOMO-Niko-Saarinen-tylyttaa-talon-…
Vierailija kirjoitti:
Eevis vieläkin pk huoneessa?
Se taitaa nyt käydä niitä sen oikeustoimikeskusteluita siellä ja tekee lähtöä.
et sitten kelata osaa niitä kameroita?