BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Onkohan peliliike Tarinalta tuo, että ottaa Krisun syvälliseen ”palautekeskusteluun” juuri silloin, kun Krisu on stressaantunein?
Viikkotehtävässä juuri ennen nukkumaanmenoa, kun Krisulla oli ollut tosi raskas päivä esimiehenä ilman muistiinpanovälineitä. Nyt nikotiinikiellon alettua tuli taas ”palautekeskustelu”.
Itse ajattelen, että läheisten ja ystävien kanssa yrittää välttää raskaita jutunaiheita ja varsinkin kielteisen palautteen antamista silloin kun toinen on kovin väsynyt tai stressaantunut.
En usko, että Tarina osaa pelailla noin. Luultavammin kyse on ihan vain omaan napaan tuijottamisesta ja heikoista vuorovaikutustaidoista.
Siis mikä sillä Anulla on? (Mulla ei ole 24/7)
Siis käyttääkö Anukin nikotiinituotteita? En edes ollut tajunnut! 😂
Ketkä kaikki nyt käy eniten kuumana? Kenen pää hajoaa ensimmäisenä?
Vierailija kirjoitti:
Tarina väitti äsken, että hän syö nelja kertaa päivässä. Joojoo.
Voihan se pitää hyvinkin paikkansa, tosin jokainen ruokailukerta kestää noin 4 tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ******* ronkkii aina nokkaansa.
Kuiva ilma tai tapa?
Syö myös räkäpalloja.
Olisi toisia kohtaan huomaavaista käydä pesemässä käden nenän kaivuun jälkeen, kun kuitenkin koskettelee sitten yhteiskäytössä olevia esineitä.
Eiks Jukka ollu kans joku amispoika? Ja asu jossain Landella?
Mä vetäisin röökinn jos oikeen ottaisi hermoon ,kaikki kärsii so what..rikkoohan nuo kaks vippivierastakin sääntöjä!!!!
Vierailija kirjoitti:
Krisu valittaa ja karjuu aika lailla tauotta.
Eevis puhuu et hän ei voi nyt antaa jukalle edes lohdutukseks suihinottoa. En jaksa vittu kuunnella tota muijaa kun kuvittelee olevansa niin cool ja kokenut ja ronskit ja rohkeat jutut
Vierailija kirjoitti:
Helmeri ainoa joka ei ärsytä ketään😂
Totta, mutta onko sillä hirveästi viihdearvoa? Eipä oikeen.. tulee kyllä pääsemään pitkälle, se on varmaa. Asukkaat tuskin laittaa sitä kertaakaan häätöäänestykseen ja jos on tilanne että kaikki häätöäänestyksessä, niin katsojat eivät todellakaan häntä sieltä pois äänestä vaan jonkun ihan muun.
Voi hyvinkin vaikka voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt vettä myllyyn oikeen kunnolla. Kiroilukielto taloon vielä tämän lisäksi.
Nyt pitäis keksiä jotain joka sais reagointeja aikaiseksi myös muilta kuin tupakan polttajilta. Mitä järkeä paria tyyppiä on tuolla kituuttaa ja muut vaan makaa sohvalla ja möllöttää.
Eevis puhuu kokoajan jotain se ksijuttuja. Luuleeko olevansa kovinkin haluttava nainen? Sitä ei halua kukaan muu kuin Jukka siksi, ettei parempaakaan ole tarjolla.
Ja muutenkin ärsyttää tämmönen ihminen tuossa ohjelmassa. Ei tämä ole mikään sek siohjelma.
Vierailija kirjoitti:
Anu käyttää nuuskaa myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisu on ollut kyllä ihan hirveä tänään. Juttelivat ruuasta ja pohtivat, miten sen saisi jaettua tasapuolisemmin, niin Krisu huusi todella aggressiivisesti: ”EI ENÄÄ PUHUTA TÄSTÄ AIHEESTA! PAINUKAA V*TTU OLOHUONEESEEN JOS HALUUTTE TÄSTÄ JAUHAA! TÄÄ ON IHAN TYHMÄ AIHE!”
Krisu oli aiemmin suosikkini, mutta nyt oon saanut tarpeekseni. Millä oikeudella hän kuvittelee voivansa päättää, mistä muut saavat keskustella? Tai häätää toiset makuuhuoneesta? Röökinhimo ei ole mikään syy käyttäytyä noin törkeästi toisia kohtaan. Saattaa kyllä nimeämispisteitä ropista tällä viikolla, enkä yhtään ihmettele.
Krisua vaan ottaa päähän Tarina ja Kevin.
Eikä ihme. Täytyy olla täysi hörhö itse jos noi ei ala ottamaan päähän. Samoin eevis.
Itse en olisi hillinnyt itseäni yhtä hyvin monessa tilanteessa kuin Krisu.Jos sun mielestä hyvää itsehillintää on huutaa toisille kuin raivohullu ja käskeä heitä häipymään paikalta, koska he keskustelevat aiheesta, jota sua ei huvita kuunnella, säälin jokaista joka joutuu olemaan kanssasi tekemisissä.
"Huusi todella aggressiivisesti" ja ""huutaa -- kuin raivohullu" on aika kaukana siitä mitä itse 24/7 näin. Mutta kuten todettua Tarinan mielestä Krisu ja Jukka käyttäytyvä häntä kohtaan aggressiivisesti joten joidenkin mielestä ilmeisesti hyvin pienikin poikkipuoleinen sana koetaan aggressiivisuuteena. Kevin korotti myös ääntään mutta ilmeisesti feminiininen ihminen ei voi olla raivohullu?
Tollasia hörhöjä pitäisi oikeesti pamauttaa halolla päähän, tietäisivät mitä on oikea agressiivisuus.
Kaikesta loukkaannutaan ja kaikki on vihaa tai agressiota, miten helvetissä tommoset on hengissä.. luulis että tollanen käytös johtaisi aikamoisiin konflikteihin IRLissä.. Mutta tommosethan viihtyykin aina omissa pumpuleissaan omassa kuplassa lässyttämässä kaltaistensa kanssa, ei ihme etti nyrkki heilu. Kumbaijaa vain stana.Krisukin ragee ulkona, Mira saa nauraa. Itellä sama fiilis tarinasta, kevinistä, eeviksestä. XDD
Kiva että toivot toisille väkivaltaa. Valitettavasti sateenkaari-ihmiset saavat kokea myös "oikeaa" agressiivisuutta paljon. Homoja vedetään turpaan torilla ja uhkaillaan. Kevin on varmasti saanut monta kertaa vähintäänkin uhkailuja pukeutumisensa takia.
Agressiivisuutta on muutakin kuin turpaan lyöminen. Toisille huutaminen ja kiukkuaminen on agressiivista käytöstä, eikä sitä pitäisi sallia Krisulta, ihan sama ärsyttääkö joku asukas häntä vai ei. Aikuisen ihmisen pitää osata hillitä itsensä.
Kyllä tuolla saa huutaa ihan vapaasti ja raivota, ei sitä ole kielletty.
Ole katsomatta jos nois ahdistaa. Minua naurattaa, ihmettelinkin miten kauan noita hörhöjä jaksetaan mielistellä ilman että saa purkaa agressiot jotenkin.
Tuolla vois olla nyrkkeilysäkki, sille ois käyttöä.
Mitä toi Eevis oikein sekoilee jutuissa ei päätä eikä häntää..hoitoon!!!
Aamulla sitä illalla tätä!!
Helmeri oli juuri äsken elementissään vaan bb keskeytti
Vierailija kirjoitti:
Eevis puhuu et hän ei voi nyt antaa jukalle edes lohdutukseks suihinottoa. En jaksa vittu kuunnella tota muijaa kun kuvittelee olevansa niin cool ja kokenut ja ronskit ja rohkeat jutut
Ei oo todellista?! Se akka saa mut oksentamaan. 🤮
Nyt herranjumala ne BILEET!!!! Ohjelmaa kulunut 2 viikkoa eikä yksiäkään kunnon bileitä ole ollut. Timonkin olisin halunnut nähdä kunnon bileissä.
Bileissä aina tapahtuu ja saadaan taloon enemmän säpinää ja asukkaista uusia piirteitä esille.
Ihan tylsää. BB nyt vaan ei ole onnistunut ilman bileitä.
Vierailija kirjoitti:
Helmeri oli juuri äsken elementissään vaan bb keskeytti
Mitä se teki?
Vierailija kirjoitti:
Oksettava
Olisi erittäin mielenkiintoista, jos nyt määrättäis vielä kiroilukielto nikotiinikiellon päälle. Ai ettien että...