BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Minusta Eevis saattaa olla lievästi kirjolla. Selittäisi monta asiaa mm. kyvyttömyyden ymmärtää, että BB on sosiaalista ”peliä”, jossa jokaisen täytyy hoitaa oma osuutensa yhteisessä taloudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No lopultakin bb puuttu tuohon viltin alle piiloutumiseen. Joka päivä monta kertaa vetäneet viltin pään yli, eikä bb ole huomauttanut. Liian lepsu on kyllä nyt bb sääntörikkomuksissa.
Mä luulen että Iso veli on säästöjen takia vain joskus paikalla siksi tuolla eletään ilman sääntöjä🤣Sääntöriikkeet ja rankut katsojille ihan parasta viihdettä toivottavasti on vaan alussa lepsua?
Sellaisen vaikutelmanhan tuosta saa.
Eevis meinaa jo nukahtaa istualleen, on ilmeisesti tullut yöllä tehtyä jotain muuta kuin nukuttua :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apuva. Siellä on jänis paljusssa.
Mitässv?
Mitä aktuaalista
Vierailija kirjoitti:
Onko ne kaikki varmasti pesseet pippulinsa ja peppulinsa. Kiinnostaa ja huolestuttas
En osaa sanoa. Epäselvyyttä on myös siinä, että laittoiko Timo kalsarit vai meneeko kommandona.
Minä olen paras tyyppi voittamaan koko BB.paskan. Äänestäkää minut voittoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtäkkiä ei tule mieleen limaisempaa kilpailijAa kuin toi Jukka. Suurin saavutus elämässä on päästä pukille. Joku kysäisi aikaisemmin yön tapahtumista, voi jösses mikä mairea omahyväisyyshymy nousi Jukan kasvoille. Aivan onnessaan kun joku kysyi, voi että poika oli ylpee 🤮
Itsellä ei ole 24/7, mutta näytetäänkö siellä vain Jukkaa ja Eevistä, kun lähes joka kommentissa heidät mainitaan ja heidän panemistaan kommentoidaan, en edes viitsi kuvitella, kuinka monta sivua heistä on täällä kirjoitettu. Minulle heistä kumpikaan ei ole mikään ongelma ja jos he haluavat panna, niin siitä vaan, ei se minua häiritse, onhan talossa 12 muutakin asukasta, joita voi seurata ja itse pidän Jukkaa ihan katseltavana tyyppinä jo pelkän ulkonäön perusteella, eikä mulla muutenkaan ketään inhokkeja ole, toisista tykkään enemmän, toisista vähemmän.
Minullekkaan ei ole ongelma että he haluavat paneskella keskenään, kunhan eivät tee sitä silloin kun muut istuu vieressä. Se on todella oksettavaa.
Miten kukaan voi alapeukuttaa tätä?
Kyllä maksaisin pennin ainekin Timon, Kimmon ja Tupunkin ajatuksista mitä heidän mielessä OIKEASTI liikkuu kun noi häärää vieressä. Varsinkin Timon. Epäilen että hänelle aika ainutkertanen kokemus istua vieraassa seurassa missä ventovieraat r*nkkailee toisiaan ja haistelee sormiaan. Vaikka tietysti hän maailmanmiehenä handlaa päälisin puolin tämänkin tilanteen kun ei mitään.
Joku täällä aikasemmin mietti rupeaako Eevis vehtaamaan Timon kanssa jos Jukka tipahtaa. Voin vannoa että EI ALA! Ellei sitte Timolle suriteta lobotomia leikkausta ennen sitä.
Vierailija kirjoitti:
Eevis meinaa jo nukahtaa istualleen, on ilmeisesti tullut yöllä tehtyä jotain muuta kuin nukuttua :D
Jukkakin pilkkii siinä vieressä.
Olishan Eevis voinut tukkansa edes kammata, kun telkkarissa kuitenkin on... ;)
Kaikki meinaa nukahtaa tuohon sohvalle :D
Vierailija kirjoitti:
https://forum.leffainfo.fi/index.php?board=36.0 Tuossa kunnon BB-juttu.
Joo tosi asiaa onkin.
Onkohan BB-Sebu joskus siellä studiossa vieraana. :D
Vierailija kirjoitti:
Tuula on kyllä paras ääneenlukija tähän tullessa.
Villen teksti oli vanhaa, niin eipä nyt saanut uskottavaa mielikuvaa, mutta veikkaisin, että on selkeäsanainen myös ääneen lukiessa.
Mikä siinä on, että tosi monet alkavat keksiä vikoja, jos eivät pidä jonkin henkilön agendasta tai henkilöstä itsestään?
Helmerin osalta erityisesti numeroiden lukeminen on kyllä yllättävän heikohkoa.
Olisi luullut Villen tottuneen vanhaan tekstiin jos kerran harrastaa Raamatun lukua.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen paras tyyppi voittamaan koko BB.paskan. Äänestäkää minut voittoon.
Vai haluutko sen euron? Mieluummin annan sen suoraan, kun laittaisin mihinkään äänestyksiin.
Saiskohan tuolla kuinka hyvin pimppaa?
Vierailija kirjoitti:
No lopultakin bb puuttu tuohon viltin alle piiloutumiseen. Joka päivä monta kertaa vetäneet viltin pään yli, eikä bb ole huomauttanut. Liian lepsu on kyllä nyt bb sääntörikkomuksissa.
Millä tavalla tästä rangaistiin?
Kauheaa hyökkäys taas uskovaista miestä vastaan. Kaikki tuntuu vihavan, täälläkin Villeä vain sen takia että on uskossa ja eri ajatusmaailma.
Sen sijaan kukaan ei välitä Jukan ja eeviksen oksettavasta käyttäytymisestä ja siitä et muut puhuu todella ankarasti ja ilkeästi Villelle jne
Mene tuonne valittamaan äläkä täällä valita. Vai oletko vaja?