BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Eevis Ulos kirjoitti:
niinku just niinku tavallaan niinku just niinku tavallaan mä koen niinku tavallaan
Joka jumalan lause pitenee puolella tuolla Eeviksellä
Toi on hirveetä noi ton yksinpuhelut
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on koulukiusaaminen ja itseinho syvällä Emma -ressukassa,
Mira on äärettömän empaattinen ja lohduttava, todella sydämellinen, ihana Mira.
Sopivat tapaavansa vielä ulkomaailmassakin, Mira pitää sitä itsestäänselvyytenä.
-yleensä en näistä piittaa, mutta nyt toivon, että Emma saisi jäädä, hän tarvitsisi sitä
eniten ja noita hyväksyviä kokemuksia ja Miran kaltaista hyväenergistä seuraa.
Mä en tajua miksi Emman piti sitten olla niin muikku hakuvideollaan, ja nyt onkin tuolla niin kiusattu ja herkkää. Ei voi enää mitään jos katsojia ärsytti se video.
Toi Anu "mun kanssa ei tylsää hetkeä tule"....se ei kyllä anna itsestään mitään. Jos porukasta muut nauraa, se ei edes hymyile. Lähtisi menemään nyt itse kun ei vaan kertakaikkiaan näytä mikään kiinnostavan.
Onko tuo nelonen niin epätoivoinen että palkannut nuo kaksi panemaan että sais katsojia kun tuntuu että ei tuo ihan normaalia ole että heti löytyy pari joka panee vaan?
Kevinkin yrittää valkopestä itseään. Sehän on ihan turkkilaisen tai "ukko" mustilaisen näköinen.[/quote]
Mulle tulee Kevinistä mieleen joku itämainen prinssi, onkohan jossain satukirjassa ollut hänennäköisensä prinssi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten Eiari voi olla noi komea nykyään! Jestas 👍
Pidin Einarin puheäänestä, hänellä on rauhallinen ja selkeä tapa puhua.
En tiedä puhuuko siviilissä ystävilleen samalla tavalla, mutta minusta hän oli haastattelussa kyllä edukseen.
Einari on aikuistuttuaan löytänyt tyylinsä. 👍
Ja kauniit silmätkin hänellä :)
Minusta taas ne tihrusilmät pilas koko naaman. Kävi ihan mielessä että jos ei olis raskaat riippuvat luomet niin olis ihan tavallisen näkönen, ei enää niin poikkeavan kun nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makuuhuoneessa mielenkiintoinen suvivirsi/uskonto -keskustelu. Miralla ja Timolla hyviä perusteltuja kommentteja.
Voisko näitä avata vähän tänne?
Kevin ei ymmärrä miksi Suvivirren pitää olla koulussa. Timo ja Mira puolustavat suvivirtta ja perinnettä, vaikka mm. Mira sanoi, ettei uskovainen olekaan vaan Mira puolustaa lähinnä perinnettä. Kevin kommentoi, että miksi pitää olla, kun osa voi loukkaantua suvivirrestä kun ei kuulu kaikkien kulttuuriin. Timo siihen kommentoi, että eihän se ole oikein, että perinteistä luovutaan vain siksi, että vähemmistölle ei kuulu kyseinen perinne. Mira kommentoi, että jos hän muuttaisi vaikka Turkkiin niin ei hän siellä lähtisi vaatimaan rukouskutsujen poistoa vaan ymmärtää, että kuuluu siihen kulttuuriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Kimmo Vehviläinen on noin kiusaantunut vaikka Einari on kivan oloinen tuossa haastattelussa?
😲 Einari on niin itsevarma, että Vehviläinen pienenee vieressä, keho painuu kasaan. Onko jo kisaväsymystä ilmassa. Vaikea keksiä kiinnostavia kysymyksiä jotta jutustelusta tulisi luontevaa katsottavaa tv-katsojillekin. Kehonkieli/maneerit on joillakin radiossa työskenteleville tyypillistä, Kehonkielen hallintaan (mikäli sitä haluaa) saattaa mennä aikaa oppia, että kaikki maneerit näkyy katsojille, eikä aina positiivisenä näkymänä.
Mä oon kans miettinyt, että miksi Vehvis ei nyt jotenkin "kanna" tuota ohjelmaa. Esimerkiksi viime kauden Selviytyjät Extrassa oli aivan suvereeni supliikkimies ja hurjan viihdyttävä, mutta toisaalta hänen roolinsa siinä olikin lähinnä kommentoida kysyttäessä, ei pitää koko show'n naruja käsissään.
epäilen, että hän ei paljon edes seuraa talon tapahtumia, vaan katsoo koosteet ja saa ehkä tuotannon tiivistelmät kysymyksiä varten. Vaivaannuttavuus tulee siitä, kun koettaa vääntää keskustelua asiasta, jota ei oikein tunne. Hänhän eilen väitti, että Timo on talossa aina hiljaa, mikä ei pidä paikkaansa, jos seuraa livenä.
Juontajan pitäisi olla joku aito fani, joka on tiiviisti tilanteen tasalla.
Vierailija kirjoitti:
Kevinkin yrittää valkopestä itseään. Sehän on ihan turkkilaisen tai "ukko" mustilaisen näköinen.
Mulle tulee Kevinistä mieleen joku itämainen prinssi, onkohan jossain satukirjassa ollut hänennäköisensä prinssi?
Mulle tulee Kevinistä ja tosta talosta mieleen Anne Frank piilottelemassa siellä ullakolla. Kaikki on vähän rempallaan.
Älyä on monenlaista. On sivistystå, kirjaviisautta, tunneälyä, loogista päättelykykyä, avaruudellista hahmotusta jne. Mensan testi mittaa näitä kahta jälkimmäistä.
Mieheni sai Mensan testistä 137, mutta hänellä ei ole minkäänlaista tunneälyä. Hän ei osaa lukea ihmisten ilmeitä ja eleitä, eikä ymmärrä sarkasmia. Hän ei ymmärrä vihjailuja, vaan hänelle pitää puhua suoraan. (Hänellä on lievä Aspergerin oireyhtymä.) Hän on matemaattisesti lahjakas, mutta verbaalisesti kömpelö.
Mensan testi on saanut paljon kritiikkiä siitä, että se mittaa älyä vain yhdellä tasolla ja että se ei kerro esim. työelämässä tarvittavista taidoista.
Tämä kommenttini siis liittyen siihen, kun on ihmetelty Eeviksen ”tyhmyyttä”, vaikka on korkea ÄO.
Ärsyttää kun Timo on oikeasti hyvä asukas, tosi perusteltuja kommentteja, paljon tietoa eri asioista, ei räyhää vaan osaa myös kuunnella toista osapuolta ja sit hän ei saa yhtään ruutuaikaa koosteissa.
Tuo Mira on raskas. Laahautuu omassa röökinhajuisessa elämässään kynsin ja hampain eteenpäin. Niinku niinku niinku. Palikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kimmo Vehviläisen mielestä Jukka eikä Eevis lennä pihalle koska kukaan katsoja ei halua heitä pois koska harrastavat seksiä.
Meni pahasti maku Vehviläiseen.Äänestäisin juuri tuollaisia veteliä laiskimuksia jotka makaa ja panee.
No Vehviläinen ei ole kartalla juuri mistään muustakaan.
En oikeasti tajua miksi tuota vehviläistä otetaan telkkariin..miehellä on mahtava radioon sopiva ääni, mutta katsoa en häntä haluaisi. On kuin ojasta studioon nostettu, eikä selvästikään omaa riittävää ammattitaitoa tv-työskentelyyn. Kuinka moni ruma nainen pääsisi telkkariin juontamaan? Ei yksikään.
Kyllä mä silti Kimmoa mieluummin tuolla kuuntelen ja katselen kuin Almaa. Kimmo on minusta ihan komeakin.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Eevin melkein kokoaikainen Jukan lääppiminen, hively, hierominen ja haltioitunut ajokoiramainen toisen tuijottaminen ärsyttää.
Tuntuukohan se Jukasta imartelevalta vai mitä, mutta luulisi pitemmän päälle ahdistavan.
Vaikka voi olla pelitaktiikkaa, niinkuin onkin, ei välttämättä hyvää.
Tietysti jäävät mieleen, kävi kuinka kävi.
Sekin voi olla myöhemmin heille tavoite.
Sanoiko Eevi, että on esimiestehtävässä? Ja mietti mitä hänestä siellä töissä ajattelevat, on syytäkin.
En tietenkään syytä yksin Eeviä, mutta on tässä nyt kuitenkin aikuisempi ja muka fiksumpi.
Unohdat nyt yhden tärkeän pointin, talossa olo ei ole millään tavalla sidoksissa Eeviksen työhön, kuten ei muillakaan asukeilla ole. Talo on suljettu tila, säkään et kykene ymmärtämään mitä on olla siellä koko ajan, 13 muuta koko ajan lähelläsi, ei hetken omaa rauhaa, ellet sitten pakenen pihalle kauimpaiseen nurkkaan ja häädä muut pihallaolijat sisälle. Miten oma itsesi kykenisit siellä olemaan?
Jokaisella on oikea elämä talon ulkopuolella, ja varmasti psykologi, ja muut asiantuntijat ovat keskustelleet asukkien kanssa siitä, miten talossa olo vaikuttaa oikeaan elämään talon ulkopuolella. Turhaan sä vatuloit muiden elämää talon ulkopuolella, ei ole aihetta huoleen Eeviksellä, kuin muillakaan.
BB voisi antaa noille hässijöille tehtävän pestä talon viltit. 😷
Löysikö joku teenkeittäjä tai keittiön siivoaja sen rahnan joka aloitusjaksossa piilotettiin sinne teenkeittimen alustan alle, vai onko se edelleen siellä?? :D
Jukkaa ei niinku kiinnosta niinku tuo Eevis niinku yhtään niinku tavallaan niinku talon ulkopuolella niinku.
Kai toi oli veetuilua että eeviksellä TOSI KAUNIIN VÄRISET HIUKSET?